Hirdetés
- Gaming notebook topik
- Ami Kínában OnePlus Pad Pro, az errefelé mégis csak Pad 2 lett
- Milyen TV-t vegyek?
- LG LCD és LED TV-k
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Jövő hónapban Xboxon is kipróbálható lesz a Fragpunk
gp A bejelentéssel együtt egy friss előzetest is kaptunk, amiben új hősök is láthatóak.
-
54000 tonna
lo Olvasom félálomban a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it Igazolást nyert, hogy a szigetországi beruházásba 13 milliárd dollárt fektetnek.
Aktív témák
-
zuchy
őstag
válasz X3B6O0X #20753 üzenetére
Kizárt dolog. Csakis saját magáért. De miután nekiment a falnak, akkor még kicsúszhatott volna a pálya szélére, ki az ideális ívről, de ő ennek ellenére fékezés nélkül visszakormányozta az ideális ívre... Mielőtt Rosberg belé csapódott, az előtt kicsit fékezett.
Fogja végig a kormányt, amikor ütközött elengedte, de utána megfogta, és úgy tartotta.
Itt végleg leírta nálam magát ez az ember. Remélem nem ő nyeri meg a VB-t és jövőre eltakarodik, ahogy azt mondta.[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Nem utálom zsigerből, de nem volt szép amit csinált. Fékezni kellett volna és nem megfogni a kormányt abban a pozícióban, amiben volt, hogy szépen valamelyik VB esélyest kiüsse. "Szerencsére" Rosberget ütötte ki.
Ha Alonsot vagy Hamit üti ki, akkor ő se szerez pontot, az neki már jó. Nehezebb lenne nekik úgy VB-t nyerni, ha kiüti valamelyiküket. Nem biztos, hogy másodhegedűs szerepet kapna, eddig se kapott. Bármi megtörténhet, Vettel ki is esett motorhiba miatt.PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz Nowhereman #20771 üzenetére
Akkor már rég kint voltak a sárban. Úgy nem nehéz elkerülni, Rosberg már le is tért a pályáról, hogy elkerülje az ütközést. Na de mindegy, ki ezt gondol, ki azt az esetről.
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
-
zuchy
őstag
válasz Motion_Blur #22172 üzenetére
Mondjuk az már jót jelent, hogy jobban bejönnek neki a Pirellik, még szerintem nem érdemes messzemenő következtetéseket levonni 2 nap után az új gumikon, és a régi autókkal.
Remélem lesz a gumikon a lágyat megkülönbözető valamilyen jelzés..[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz Oliverda #22576 üzenetére
Nekem sem tettszik ez a 4 hengeresedés. És csak 12000RPM-ig mehet a fordulat, ha jól tudom. A Hangja nagyon más lesz neki, kb mint egy japán 4 hengeres tuningautónak.
Persze, annak se rossz, de azért a V8 klasszisokkal jobb. A fejlődés nem csak azt jelenti, hogy csökkentjük a hengerszámot. Inkább a lökettérfogatot csökkentsék, és az üzemanyagfogyasztást, tök mindegy hány henger kell egy adott teljesítményszint eléréséhez. Jó, lehet turbózni, de az meg full gázon fog elszállni.[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz venember83 #22580 üzenetére
Lehet hogy nem igaz, persze nem 1vs12 hengerre gondoltam. Mert ugye az energiát az üzemanyag adja. Hiába gondolom át, annyira nem értek hozzá, de szívesen látnám a magyarázatot, hogy miért. Gondolok itt arra, hogy a több henger egy fordulat alatt többet lök a hajtókaron.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz Motion_Blur #22630 üzenetére
F1világ.hu-n leírták: Az oldalszekrény szélesebb lesz, a hibrid rendszer (KERS) érkezése miatt, hiszen kell a hely valamint a hűtés az eszköznek, így az oldalsó légbeömlő is nagyobb lesz, mint korábban volt.
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz cyberkind #22664 üzenetére
Az meg unalmas volt, mindig a sumi nyert, a mostani szerintem sokkal élvezetesebb. Az utolsó futamon is 4 esélyes volt a bajnoki cím. Az ő idejében meg már volt, hogy a Hungaroringen eldőlt a világbajnoki cím... De én is szeretem és szerettem is Schumachert, remélem jövőre legalább egy dobogós helyezést el tud érni.
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz IreN!CuS #23157 üzenetére
Érdekesen hangzik, kíváncsi vagyok élesben hogy fog majd menni. Ha már 1 másodpercen belülre ér a követő autó, akkor szinte biztos az előzés. Bár a 600 méter 300 körüli tempónál hamar lemegy. Reméljük azért nem minden egyes körben fogják előzgetni egymást, mert akkor az ember könnyen elveszíti a fonalat, és érdektelenné válik. Ha mekik megint a legerősebb motorral jönnek, akkor ez igen nagy előny szemben pl egy Red Bullal, aminek állítólag gyengébb motorjuk volt. Persze a szárnyak állásától is függ majd a végsebesség.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz Peat;) #23165 üzenetére
A rajt lesz az érdekes meg a box. Ha megy a kocsi, akkor szerintem nem lesz vele gond, csak a pilótának hangosabb lesz a kocsi. Biztos ki van az úgy találva, hogy ne fűtse be a pilótát. De talán nem is a meleg a legfőbb baj, hanem a kiáramló gázok. A rajt előtt nem igazán jó, bár ahogy néztem eléggé hátrafelé áll a kipufogó, talán a kasztni alá nyomja valamelyest.
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz Motion_Blur #23167 üzenetére
A Mercié tényleg jól szól, vagy már régen volt F1... Itt a lap alján látszik kissé a kialakítása. Félig hátra, félig oldalra néz.
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz Motion_Blur #23283 üzenetére
Igen, pedig szívesen látnám, hogy az új-féle kipufogó hogy működik. Kubica alatt jobban kijött volna. Hülkenberg jöhetne, vagy Heidfeld.
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Kubica sérülései. [link] Komolyabb baj is történhetett volna.
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Annyira én sem lelkesedek ezek a 4 hengeres csodák után, jó lenne még 2013 előtt kimenni élőben is hallani, mert nagy élmény lehet. A környezetvédelem az olyan divat, marketing jellegű, nem az f1-es kocsik fogják még jobban tönkretenni a földet. De hát azok a 4 hengeresek is zabálni fognak. A turbókra leszek még kíváncsi, lehet lesz pár amit megeszik a motor. Bár a régi túrbosokól nincs ilyen információm.
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz Oliverda #24963 üzenetére
Szerintem jó dolog ha egész körben lehet használni időmérőn. Én élveztem, amikor a merict mutatták ahogyan száguld és működik egész körben. Hasznos dolog, mint látványelem és technikai elem szempontjából is. Persze vigyázni kell vele, mert kigyorsításoknál könnyebb így megpördülni, ha picit is hamarabb emeli fel.
Ez az első szárnyas dolog is érdekes, már nem a szárny hajlik, hanem a kocsi orra.
Nem tudom, az FIA tesztnél az csak a szárnyat terhelik, vagy az orrkúppal együtt?PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Hát ha valóban a szárny oldalnézetének a közepét terhelik meg akkor lehet, hogy nem hajlik az el. De ha megkapja a kocsin a légáramlatokat, akkor már bólint a szárny előre fele.
A szabályban az van, hogy a közepét terhelik meg ha jól tudom és úgy átmehet a teszten. Valamint az orr is hajolhat valamit lefele, nem tudni. Valamit tudnak, amit a többiek nem. Csak így lehetsz jó itt. Mondjuk a Kers-el lehet lesznek gondjaik, következő futamon melegebb lesz.PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz Motion_Blur #25376 üzenetére
Az első szárnya van egy leheletnyivel lejjebb. Talán 1 cm lehet. De nem kis sebességnél kéne megnézni, hanem a célegyenesben.
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
-
zuchy
őstag
válasz PazsitZ #26443 üzenetére
Persze ha kicserélnek pár dolgot akkor megjavul a kocsi. Ez ennél bonyolultabb.
Ráadásul van már csapaton belüli sorrend is, nincs értelme szívatni az egyik versenyzőt és azzal együtt saját magukat is. Fontos a konstruktőri világbajnokság is, és oda egy kocsi kevés, hiába lesz első Vettel mindig.
Egyszerűbben kell látni a problémát, nem mindig a legbonyolultabbat kell feltételezni.
Meg hogy mért ült többet a kocsiban Vettel... Itt megint lehet gondolni az összeesküvésekre, de mi alapján. Mit rejtegetett volna Vettel a pilótafülkében?
Fogadok, hogy 3 hát múlva Webbonak sem lesznek már problémái.[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Nem az F1-es kocsik környezetbaráttá tétele fogja megmenteni a földet.
Majd mennek a pályán a néma autók, nagy élmény lesz, ha lesz ilyen és nem fuccsol be az egész. A hang nagyon fontos az F1-ben, ez a védjegye. Ezt a hangot meg elektromotorral nem igen lehet csinálni. Mondjuk én komolyan nem nagyon venném a hírt. Elvileg a 4 hengeres turbósok jönnek. Inkább ezek, mint a villanymotor.[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Egy komplett futamhoz brutális akkuk kellenének és azoknak igen nagy a súlyuk.
Szerintem nem áll még úgy az akkuk fejlettségi szintje, hogy az egész futamot végigbírják. A boxkiállásokkor meg nincs mód feltölteni a telepeket, azokat nem lehet 3-4 mp alatt feltölteni.[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Tettszett a futam, izgalmas volt, ez volt a év legjobb futama. Kár, hogy Rosberg nem tudta tartani az első helyet és kár, hogy eléggé visszaesett, de hát kifogyott volna a nafta. Fel volt csavarva gondolom rendesen a motor. Még van mit csiszolni a mercinél. Sumi is jól feljött, kár, hogy a Q2 végét elrontotta, és hátulról indult. A mekik is jól beindultak, mi lesz, ha felszerelik a Renault-féle kipufogót? Webbo szépen feljött, ennek gondolom az az oka, hogy a "véletlen hiba generátor" gomb is elromlott a paddock-ban
Ferkánál megint taktikai malőr volt... Jól működött a DRS is, pedig én nem bíztam benne.
Szóval jó futam volt, kár, hogy 3 hét múlva lesz a következő.PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz werszomjas #27049 üzenetére
Tavaly Vettel is csak egy körre szokott kijönni, megfutotta a legjobb időt és ment be. Persze ez inkább 3 kör. A lággyal mindig spóroltak, ezen nincs semmi meglepő.
Persze, aki tud menni egy jó időt és biztonságosnak érzi a helyét, akkor nem fog kijönni a nézők szórakoztatására. De a Q3-ban a legtöbben két etapot mennek. Megy a taktika...[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz Peat;) #27926 üzenetére
Egyet értek. Lehet fikázni, szidni, de akkor is sorba nyeri a futamokat, Webbo nem tudja ezt hozni. Persze megint lehetne hozni, hogy direkt szívatja Webbert a Red Bull, ő meg egy "gyökér" (elnézést a Webber fanoktól) és nem tesz semmit se ellene.
Persze, nekik nem kell a konstruktőri cím ugye? Oda nem elég egy autó, kettő kell.
Vettel nagyon ott van fejben, ez látszik, nyomás alatt se hibázik. És nem, nem vagyok Vettel fan, én igazából Sumi fan voltam, meg vagyok is még most is egy kicsit.A mai futam nem volt a legizgalmasabb, de legalább a merci hozta amit vártam. Alonso rajtja zseniális volt, hát igen, szerintem a hazai futam is motiválta keményen.
Massának alulkormányzási gondja volt, lehet ez is közbe játszott neki. Ferrarinál csak Alonso húzza előre az egész csapatot. Viszont a Williams egyre jobban fejlődik és Maldonaldo is jó pilóta.
Monaco lesz érdekes, oda rövid, fordulékony autó az ideális. A DRS zóna meg különösen érdekes lesz, szerintem sokat nem fog érni ilyen rövid egyenesekben.PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz Nowhereman #28044 üzenetére
Szerintem meg az a nyerő stratégia az, hogy hagyják lehűlni, és utána amikor a nyakára érkezik hami, akkor lehet már használni. De szerintem ez logikus, csak sokan szeretnek hátsó szándékot is tenni mögé. Ez nem kabaré, hogy játszadozunk a többiekkel, mert ha elkezdenek játszadozni, könnyen másodiknak vagy még lejjebb találják magukat.
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Nekem már az is jó, ha Czollner mellé nem Valter ül, hanem Wéber. Akkor én már örülök.
De egy Palik-Wéber duónak én örülnék.[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Ez kemény futam volt. Kár, hogy MS-nek nem jött össze a dobogó, még ha meg is büntetik Buttont, akkor se állhat a pódiumon. Egyszerűen szárazon kevés a kocsi, amíg vizes volt a pálya, addig nem volt gond. Meg hát a DSR is rátett egy lapáttal. Rosberg folyton bajba keveredett, a végén is első szárny nélkül jött be.
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz rocket #30293 üzenetére
Nekem is úgy tűnt, mintha nem vette volna észre...
(#30297) JColee: Én szerintem csak az abroncs vált le, ezek a pirellik nem igen bírják az ilyen ütközéseket. Én még nem láttam Bridgestone gumit így lejönni. A Pirelli már nem egyszer vált le így a kerékről. Vagy defektnél meg szétmállik és csak az oldala marad meg.
Ebben még van mit fejlődnie, nem beszélve a sok leváló darabról.[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Nem tudom figyeltétek-e az álló futam alatt, hogy Webber kedélyesen beszélget Newey-val a boxban. Gondolom ez a rossz, hátráltató légkör velejárója.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz mrlujoak #30483 üzenetére
Most akkor felhozhatom, hogy tavalyi esős Spa-ban, Alonso a kétszeres világbajnok, amatőr hibát vétett és nekiment a falnak. Mindenki hibázhat ők sem gépek. Kritizálni azt mindenki profin tud, persze a mögötte lévő teljesítményt felett mindenki elnéz. Pedig nem is olyan egyszerű maga a pálya sem főleg esőben.
Na meg az hogy gusztustalan az RBR areoja: Lehet ízléses is, de akkor nem lettek volna tavaly világbajnokok, és most sem állhatnak ott ahol vannak. Ki kell használni minden lehetőséget. A Brawn GP is gusztustalan volt a dupla diffúzorával meg a meki az F-csatornával, meg minden előremutató fejlesztés. A hajló szárny átment a teszten, kész. Vagy lemásolja aki tudja, vagy szépen szabályosan kullognak hátul. Merci már elvileg ugyanilyen flexi szárnyal rendelkezik.[link][ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Azt tudni, hogy mekkora lesz a max fordulata a motoroknak?
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Még egy kicsi a merci első szárnyról. [link]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
-
zuchy
őstag
válasz Gabesz1019 #40897 üzenetére
Persze, mivel nekik már megvannak a beállításaik a tavalyi kocsihoz. A többiek még csak most próbálgatják a szárnyaikat. Persze a merci se köröz feleslegesen az új gumikat tesztelik.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
Aktív témák
Hirdetés
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- MIUI / HyperOS topik
- Automata kávégépek
- Assetto Corsa Competizione
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Eredeti játékok OFF topik
- Gaming notebook topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- Monitor Audio Silver 6g szett
- Dell Inspiron 3593 - i5 10gen, 12GB RAM, 250GB SSD
- Dell Latitude 7430 2 in 1 - i7 1265U/32GB/256GB SSD
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i5-1135G7 4Mag 16GB /256GB FHD IPS
- Gigabyte Ryzen Gaming PC: RTX 2060 Super 8Gb / 16Gb Ram / 512Gb SSD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen