- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
Aktív témák
-
manutdzoli
senior tag
válasz venember83 #4048 üzenetére
Hidd el hogy a szerződését valahogy el fogják intézni.Ha véletlen nem tudják felbontani,és hami vb lesz,alonso inkább visszavonul egy évre,minthogy hami mellett versenyezzen.
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
JJános
addikt
válasz manutdzoli #4045 üzenetére
Menjen Lonzi ahová csak akar, de a Ferrarihoz ne győjjön!
Nem kell nekünk egy hisztis pasi sem. Különben is két jó pilóta mellé? Hacsak tesztpilótának nem?
A Renault nem lesz erősebb. Ha csak a nagypolitika nem úgy kívánja?
2007-05-06 óta itt!
-
JJános
addikt
válasz venember83 #4048 üzenetére
Majd az okosok találnak egy aprón szedett részt benne, hogy el tudjon máshová szerződni. a McLaren sztem nem is nagyon fog ez ellen kiabálni. Menjen!
2007-05-06 óta itt!
-
venember83
nagyúr
Figy, mutattak terveket Alonsonak, o elhitte a dumakat, vagy csak ugy tett, vegulis mindegy, mert egyszeruen ha nem megy Toyotahoz, akkor csak a Renault maradt. Vegulis elvileg a gumik miatt volt ennyire pocsek evuk a Renault-knak, ami hiheto duma, hisz Michelin francia gumigyarto... De, hogy jovore mi lesz?
[ Szerkesztve ]
-
manutdzoli
senior tag
Jah,tesztpilótának jöhetne.
A renault lesz az ő választása.A telefonica leperkálja a pénzt amennyiért a mekitől elhozható és már az övéké is.Még nem tudni mi lesz a renault-val jövőre.Nem vagyok rosszakaró,de szeretném ha alonso kicsit szenvedne a renaultban.FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
EQMontoya
veterán
válasz venember83 #4020 üzenetére
javitottam még egy kicsit a dolgon: 10:25
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
Chili7
őstag
válasz manutdzoli #4051 üzenetére
Elmondta, hogy nem teheti meg, hogy kihagy egy évet, mert k nagy hátrány lenne neki a kipörgésgátló betiltása miatti új körülmények megszokásában.
Remélem a Renaulthoz megy, ahol még tavalyelőtt elmondták, hogy visszafogják a költségvetést meg a fejlesztést az újabb domináns évek csökkenő marketingértéke miatt! -
JJános
addikt
-
JJános
addikt
válasz manutdzoli #4056 üzenetére
Szenvedni fog. Ott aztán majd rájön, hogy értékelhette volna egy kicsit jobban a McLarent.
De hát nyafka a lelkem, ha valaki gyorsabb nála, és ha nem kap meg minden előnyt azonnal. Mert hogy ő kétszeres VB, meg ilyen.A Ferrari köszöni szépen, és jól van, de nem kér Lonziból. Marad nagy könyörgésre egy tesztpilótai állás. Ahhoz legalább ért.
Viccet félretéve, ha renaulthoz visszamegy, nem a leggyorsabb autóhoz megy. Még a BMW is jobb.
Aztán ott van még a Torro Rosso, ők is gyorsabbak, meg a Red Bull Racing.
2007-05-06 óta itt!
-
bolondember
MODERÁTOR
-
SzalaiG
addikt
válasz bolondember #4064 üzenetére
Na csak ott ne!!!
-
JJános
addikt
válasz bolondember #4064 üzenetére
Az igaz, hogy a Renault és Lonzi jó páros volt. Legyen neki jó autója. Legyen ő az első számú pilóta. Kova akkor is útban lesz neki. De nembánom, legyen megint jó a Renault. Meg a BMW, meg a McLaren, meg a Ferrari, és végre legyen jó a Honda, és a Toyota, és ez csak nekünk jó. A Torro úgy is jó lesz. Mondjuk azt már várom, hogy mit megy Lonzi, és mit megy Kova.
De a piros autóba ne jöjjön!
2007-05-06 óta itt!
-
Mecy_Lacee
aktív tag
Az alkohol nem oldja meg a problémákat - bár a tej sem....
-
Motion_Blur
félisten
válasz venember83 #4041 üzenetére
Nem erős kifejezés, a csapatban az volt a dolga, hogy kiszolgálja Alonsot, semmiféleképpen ne végezzen előtte és hogy a csapatnak gyűjtögesse a pontokat. Egyéni érdekei, célkitűzései nem voltak. Mi ez, ha nem csicskaság?
Brios szó nélkül bevágja Kovalainent 2. számú pilótának. (asszem a Magyar Nagydíj hétvégéjén nyilatkozott olyat Kova, hogy nálunk nem kérdés a csapattaktika, ha Brios azt mondja, hogy X-nek el kell engednie Y-t, akkor jobb, ha engedelmeskedik)
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
kicsitomi88
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz kicsitomi88 #4075 üzenetére
Benne van a hírben, hogy ugyanennyit, 22 millió eurót évente.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
A5 Szubjektív - Sanghaji Görbe Tükör
"Kimi korántsem PR-katasztrófa. Ki más nevezne manapság James Hunt álnéven egy hómobil-versenyre, és ki más szállna be gorilla-jelmezben egy motorcsónakba, kompletten a rikítósárga mentőmellénnyel a bundája fölött? A srác talán nem könnyen feltörhető dió, viszont van humora; a kemény és vastag héj alatt lenyűgöző karakter rejtőzik. Igaz, hogy Kimi nem jár lépten nyomon az újságírók kedvében, de ha jobban megnézzük, kiderül, hogy valójában nem kevesebbet mond, csak kevesebbet beszél a társainál. Nagy különbség. És az emberek igenis tudnak azonosulni vele - tényleg elég rápillantani azokra a zászlókra ott, a pálya körül. Ugyan, mivel teszi valaki a legtöbbet a sportért, ha nem azzal, hogy mozgósítja a közönséget? Értjük vagy sem, Kimi mindig képes volt erre."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
kicsitomi88
őstag
válasz hunnylander #4076 üzenetére
De az index főoldalán 66 millió szerepel, ezert nem tiszta.
90 87.5 87.8 87.5
-
hunnylander
őstag
-
kicsitomi88
őstag
-
Motion_Blur
félisten
"Az A1GP szervezői hosszas tárgyalássorozat után megegyeztek a Ferrarival, így a következő hat évben az olasz nagyvállalat látja majd el erőforrásokkal és karosszériákkal a bajnokságban résztvevő csapatokat.
Az Autosport magazin úgy tudja, hogy a jövő évben bevetésre kerülő karosszériák alapja a Ferrari F2007-es modellje lesz, mellyel az olaszok jelenleg is versenyeznek a Forma-1-ben."
Ez azért nem semmi!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Gregorius
őstag
válasz kicsitomi88 #4078 üzenetére
Most már 87 millió as index főoldalán.
A tét egyre növekszik...[ Szerkesztve ]
-
Vandit.
addikt
válasz Motion_Blur #4077 üzenetére
Sajnos ennek az írásnak is egy a lényege,de nem mondom ki,mert rámszállnak a Hami fanok.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
nemcso
senior tag
FIA szakértő fogja az esélyegyenlőséget figyelni a McLaren istállónál a brazil futam idején.
Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
attisx
addikt
válasz Mecy_Lacee #4073 üzenetére
A Toyota évi 35 millát ajánl Lozinak
Úgylátszik megindult a licit. (A bulvár lapokban legalábbis...)
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Vandit.
addikt
válasz venember83 #4084 üzenetére
Én csak az ételt becéztem nagy betűvel.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
hunnylander
őstag
válasz Vandit. #4083 üzenetére
Azért van két fő részre osztva.
Nem száll(t) rád senki, csak fórumozzunk kultúráltan egymás és mások személyének tiszteletben tartásával.Egyébként a cikknek (amit egy Kimi fan írt) ez a záró mondata:
Lewis Hamilton Interlagos-ban csinálhat bármit, jegyet válthat a két Spyker közé, kicsúszhat a felvezető körében, vagy elviheti magával a McLaren teljes tankolóberendezését, amit idén, újoncként elért, az akkor is örökre maradandó lesz.www.HunnyF1.com
-
snecy
senior tag
Szerintem ha ténylegesen licitről van szó, akkor abban a Renault alulmaradhat, mert köztudott róluk, hogy sem humán erőforrásért, sem másért nem áldoznak horribilis összegeket...egyszerűen ilyen a filozófiájuk. Ha viszont érzelmileg nézzük, akkor Alfons tuti hogy hozzájuk kötődik a leginkább...azért gondolom hogy inkább a versenyképes autó lehetőségével foglalkozik, mint a zsíros fizetéssel.
[ Szerkesztve ]
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
snecy
senior tag
-
Vandit.
addikt
válasz hunnylander #4088 üzenetére
Az biztos,hogy maradandó lesz. Csak tartson ki jövőre is.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
snecy
senior tag
válasz venember83 #4091 üzenetére
Hát ja..ezek után meggondolja majd mennyire kötelezi el magát egy csapatnak hosszú távra.
Vagy azt csinálja mint Fangio, hogy évente csapatot vált, és minden évben világbajnokManapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
aesir
veterán
Van saját életem...
-
James 08
tag
Szerintetek ki nyeri a VB-t
Üldöz a tudás, de én gyorsabb vagyok. :D
-
Vandit.
addikt
"Tizenöt éve rajongok a McLarenért, most belülről, a csapat versenyzőjeként is láthatom, milyen fantasztikus munka zajlik itt. Nem azért vagyunk mi a legjobbak, mert bármilyen adatot elloptunk másoktól, hanem mert a mi mérnökeink készítették el a legjobb autókat."
....a Ferrari adatai hathatós segítségével.
Ezt Ő maga sem gondolta komolyan.
Látszik nyilatkozni azt már megtanították.[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #4088 üzenetére
Ismered a szerzőt?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section