- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Computex 2024: szemrevaló madzag nélküli klaviatúrák a Varmilo portfóliójából
- Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
- Azonnali notebookos kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
ma Valóban egy másik Realme átirata érkezhet június 20-án geek power tuninggal.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #11901 üzenetére
Ez melyik játék konkrétan?
Én az F1 Challenge 2007-et próbálom most, de nincs benne pl. biztonsági autó, ráadásul optimalizálás szinten sincs a toppon, mert gyors lenne, de ha sok autó van egyszerre a képen, akkor irreálisan belassul... meg az újabb pilóták (Hamilton, Heikki, stb.) neveit is más hanggal mondja be, tehát talán egy régebbi játékhoz mod. Talán még a 2002-es F1 Challenge-hez? Mert kb akkor szinten van a grafika is... egyébként nem a grafikára megyek rá egy ilyen játéknál, csak lehetne még tartalmasabb is, pl. lehetne biztonsági autó, meg az autók törésmodellje jobb lehetne... PC-re nincs jó Forma1-es játék? :S
Ráadásul van egy BMW M3 Challenge nevű játék, abban van a nürburgringi pálya, és eléggé más az F1-es játékomhoz képest, gyanítom, h abban nincs elég realisztikusan lemodellezve a pálya. Na mindegy, ajánljatok valamit. -
mexx0407
tag
Hajrá Massa és Kimi
-
Motion_Blur
félisten
6 perces összefoglaló az Ausztrál Nagydíjról => katt
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Jofi81
őstag
Szelep-probléma okozhatta a Ferrari hibáját.
-
JJános
addikt
válasz Motion_Blur #11901 üzenetére
Ez nagyon szép volt Motion! Úgy láttam neked még van csúszásgátlód!
2007-05-06 óta itt!
-
JJános
addikt
válasz manutdzoli #11889 üzenetére
Örülök neki. Komolyan zavart már. A Manutzoli nem okozott volna problémát, csak a d mindíg ott volt. Aztán tegnap Veszprémben jártam, és egy buszmegálló nagyságú betűkkel egy falra oda volt firkálva MAN UTD! Megfelelő színekkel. Leesett azonnal! Az én kedvencem is angol, de én inkább a pattantyúsokat bírom jobban, de a MU is tetszik. A ferrari meg szintén.
2007-05-06 óta itt!
-
gV
őstag
hamár hétvégére esőt mondanak akkor itt van 10 perc 2001es maláj futamról
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #11915 üzenetére
Köszönjük, hogy köszönitek.
-
george11
senior tag
válasz hunnylander #11915 üzenetére
Annyi köze azért van hozzá, hogy az vezérli az üzemanyag mennyiségét/befecskendezési idejét.
Nyilván ezért említették meg.Nem mellesleg megint kétértelmű a cikk, mert : "A problémát az irányítórendszer idézte elő. Az eszköz túlmelegedett, ami túlzott üzemanyag-adagolást eredményezett, és a feleslegessé vált benzint a kipufogó rendszerbe eresztette."
Namost az az irányítórendszer amikől beszél az az ECU
Mi melegedett túl? Az irányító rendszer, vagy motor?"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #11907 üzenetére
Megnéztem! Köszönet érte, hogy belinkelted, profi munka. Még így is tetszett, hogy Kimi-re volt kihegyezve.
Kár, hogy a befejező részből kimaradt a Rosberg örömködés.
Remélem lesz folytatása is.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz george11 #11919 üzenetére
A benzinadagoló rendszer (ami nem az ECU). Aminek meghibásodását részben a nagy hőség okozta. Ez hibát okozott a szívószelepeknél.
Itt a konkrét nyilatkozat, a magyar fordítások förtelmesek.
A Ferrari spokesman told autosport.com in Malaysia: "It was a fuel-feed problem partly related to the hot temperatures in Melbourne. It provoked a failure of the intake valve on both engines.
"It wasn't a quality control problem, nor was it a cooling problem. Obviously, you can't change these engines so we will work hard on improving the mapping, but we're confident this was a one-off."
Ferrari have also rubbished any talk that their problems were related to the introduction of the standard ECU in Formula One this year.
"It was not an ECU problem, although the new units do mean we have to learn new methods to operate the engine," added the spokesman.
'A Ferrari úgyszintén szemétnek nyilvánított minden találgatást arról, hogy a probléma összefüggne a szabványos ECU idei évi bevezetésével. Ez nem egy ECU probléma volt, bár az új egységek azt jelentik, hogy új metódusokat kell megtanulnunk a motor működtetéséhez'
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #11918 üzenetére
Tudod az első nyilatkozatokat az értelmesebb és intelligens Ferrari szurkólók nem is reagálták túl. Na de akiknek van némi üldézési mániájuk és minden mögött összesküvéseket látnak, azok annál inkább. Vigyázni kellene a sajtósoknak, hogy mit mondanak a laikusoknak, akiknek halvány lila gőzük sincs a technikáról, de élénk a fantáziájuk.
Egyébként ez a dolog előre is vetíti miről fog szólni az egész szezon. Lesz még műszaki hiba dögivel, minden futamon, és az ECU-t is előbb vagy utóbb utóléri a sors. Az elődjei is hibásodtak már meg minden csapatnál, lesz itt még Beastie Boys: Sabotage videó, ne félj.
www.HunnyF1.com
-
PazsitZ
addikt
válasz venember83 #11913 üzenetére
Ha már játékok akkor tudom ajánlani a Race: The WTCC-t is.
- http://pazsitz.hu -
-
shev7
veterán
válasz hunnylander #11923 üzenetére
"Vigyázni kellene a sajtósoknak, hogy mit mondanak a laikusoknak, akiknek halvány lila gőzük sincs a technikáról, de élénk a fantáziájuk."
A laikusok sajtosok nelkul is eleg jo osszeeskuves elmeletet tudnak gyartani, lasd a tavalyi utolso ket futam eredmenye...
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
Kraptor
őstag
-
D@ni88
addikt
[érdekes...]
habár sztem max 1-2 futamon vesz majd részt. Inkább motorozás helyett foglalkozna a ferrarival. Mert kicsit érdekes h nem volt ott ausztráliában sem ha jól tudom. most hogy gond van, nem a csapatnak segít hanem körözget...habár elmondása szerint (korábbi cikkek között van) megtalálták a problémát és filléres alkatrészek okozták a hibát...
-
george11
senior tag
válasz hunnylander #11922 üzenetére
It was a fuel-feed problem partly related to the hot temperatures in Melbourne. It provoked a failure of the intake valve on both engines."
Itt a lényeg. Semmi szó nincs itt sem a vezérlésről, sem egyéb marhaságokról, amit a magyar sajtó lehozott.
A szívó szelepek(a befecskendezőfejek miatt?) melegedtek túl.
Ebből nem tudom hogy hozták ki azt a fordítók a korábbi linkeken, hogy vezérlőegység, meg kipufogószelep.Lehet olyanok fordítanak, akik azt sem tudják, hogy mi micsoda egy motorban
Amúgy elég szopacs, hogy a motorokat befagyasztják, aztán meg köteleznek mindenkit egy totálisan más vezérlés használatára.
Magyarul erre rászaladt a Ferrari, de nem kicsit Szerintem ez visszatérő hiba lesz ebben az évben."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
PazsitZ
addikt
válasz D@ni88 #11927 üzenetére
Miért kellene feltétlenül ott lennie.
Részben pont ezért is vonult vissza, hogy legyen szabadideje, ne kelljen állandóan utazgatnia a csapattal.
Egyébként meg ő sem isten, nem azért döglött be most a kocsi, mert nem volt ott .
Attól, hogy ott van az a szelep ugyanúgy égett volna szét.- http://pazsitz.hu -
-
Oliverda
félisten
válasz george11 #11929 üzenetére
Sajtó: a Ferrari nem nyerhet Malajziában
Nem hiszem hogy pár nap leforgása alatt javítani tudták a hibát.
Ugye idén sem számít a pénteki motor/váltó meghibásodás?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
george11
senior tag
válasz Oliverda #11933 üzenetére
Főleg, hogy lassan minden téren meg van kötve a mérnökök keze
ECU közös, motort nem variálhat, tartalékautó nincs.
Lassan többet kell kibírjon egy F1-es gép, mint a LeMans-i 24 órás verseny autói"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
hunnylander
őstag
válasz george11 #11937 üzenetére
A hibákat azért ki lehet javítaniuk, és ki is tudták. Épp most olvastam a mai sajtótájékoztatót (Coulthard is és Kubica is jól 'megaszondta' a dolgokat ), ahol Massa szavaiból kicseng, hogy a probléma meg van oldva.
FM: Yeah, we broke the valve in the engine and for the clear specification I think you should ask our technical people. For sure speaking to an engineer it looks like we are very confident that we solved the problem but we prefer to not answer everything because it is better to ask out technical people.www.HunnyF1.com
-
george11
senior tag
válasz hunnylander #11938 üzenetére
Úgylegyen (de kétlem)
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
veterán
válasz (Kolombusz) #11900 üzenetére
Persze, hogy nem tud egyedül senki csodát tenni, nem is várom el tőle.
De azért jól tudta, hogy hova megy- Látta a tavalyi évet, tudta, hogy az a csapat nem ütőképes. Tesztelte is a kocsikat, akkor is érezte. Szóval csak az zavar, hogy úgy jelentette be, mintha azt ígérték volna neki, hogy egy Renault emblémás McLarent kap maga alá. Bár a kémkedések idején már nem lehet tudni. Annyira meg biztosan nem lehet öntelt, hogy azt gondolta, csak az ő hiánya miatt nem megy úgy a Renault-nak... Ahhoz már elég profi."A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
Pompi
MODERÁTOR
-
Oliverda
félisten
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Michael Schumacher délután a Pannónia-ringen versenyez
Vas Népe...besz@rás
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
PazsitZ
addikt
- http://pazsitz.hu -
-
PazsitZ
addikt
válasz Oliverda #11949 üzenetére
Való igaz
De ez még ha jól látom nem volt:
Melbourne-i Görbe Tükör- http://pazsitz.hu -
Aktív témák
- EVGA RTX 3070 8GB GDDR6 FTW3 ULTRA GAMING Eladó! 125.000.-
- MICROSOFT XBOX SERIES X - EXTRÁKKAL
- ASUS X409FL - ezüst 14"iPS FHD, i5-8265, 16ddr4/256 nvme, nVIDIA MX250-2 Magyar-LED, type-C SZLA+GAR
- Apple iPad Pro 12.9 2022 128GB, asztroszürke (GPS, Paperlike tok +fólia): iCentre gari 2027.02.23-ig
- Precision 5540 15.6" FHD IPS i7-9850H T1000 16GB 512GB NVMe magyarított vbill gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen