- Milyen notebookot vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
- Apple notebookok
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
AI-t kap a Toughbook is
ph A Panasonic híres strapanotebook-szériája a Meteor Lake processzoroknak köszönhetően szolgált rá a megnevezésre.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
sparta2
tag
válasz darvinya #34039 üzenetére
A Focus-nál nem figyeltem ezt soha, mert ahogy előzőekben írták, több ütemben fecskendez be, és 150 bar az üzemi nyomás. Az korábbi autómnál viszont hengerenkéti, közös nyomócsöves befecskendezés volt és annál folyamatosan ment, mivel 4,5 bar nyomással üzemelt. Ezen a csövön volt egy légtelenítő/leeresztő szelep, amit ha megnyitottam a csőben lévő 2-3 dl benzin kispriccelt, nyilván egyre gyengülő nyomással. Szerintem hasonló az Escort rendszere is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!