- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- LG LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Dell notebook topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
Hirdetés
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
PROHARDVER!
A kereshetőség érdekében a filmkritikát, ajánlót tartalmazó
hozzászólások #értékelés címkével vannak ellátva.
Bővebben erről és példa a keresésre.
A spoiler formázás használata kötelező spoileres tartalmaknál!
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz LendvaiFeri1 #57226 üzenetére
Időhurok SPOILER:
[SPOILER]
Robertson nem John/Jane. Ő egy külön ember.
Időrend: Árvaház - Jane - találkozik Johnnal - John elhagyja - megszüli Jane-t - elrabolják Jane-t a kórházból - átoperálják Johnná - találkozik Ethan Hawk-kal a kocsmában - EH elviszi és találkozik Jane-nel - viszonya lesz Jane-nel - elhagyja, megy az Ügynökséghez - megy hogy megállítsa a Robbantót - megég - átoperálják EH-ká - megy a kocsmába - beszervezi John-t, aki elhagyja Jane-t - megy és segít magának amikor megég a Robbantónál - megy és elrabolja Jane-t a kórházból, leteszi az árvaháznál - megy a mosodába és lelövi a Robbantót - kikapcsolja az időgépet, de az elromlik és valójában nem kapcsol le - Robbantóként utazgat az időben, de a mellékhatásoktól megőrül - Robbantóként lelövik a mosodában
Bezárul a hurok. Robertson nem ő.
[/SPOILER]Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
darál0w
Jómunkásember
Seventh Son
abszolut nem érte meg nemhogy a mozi árát, de a ráfordított időt sem. hulladék történet, mégszarabb 3D...értékelhetetlen
The Equalizer
valamiért a Taken jutott eszembe rola, de ez akkor is tetszett...lehet csak Denzel Washington miatt, de előfofordulhat, hogy ujranézem
7/10The Maze Runner
végig lekötött a történet, és várom a 2. részt is ( ha lesz )
6/10
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
pohár
félisten
When the Game Stands Tall
pont olyan jó, mint az eddigi amerikai focis filmek, ajánlott megtekintésre mindenkinek
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
Sir Pocok
őstag
9/10
Németek tudnak filmet csinálni ha akarnak. Nagyon jó, csak ajánlani tudom mindenkinek!
Az erős embernek nincs szüksége hatalomra, a gyönge jelleműt pedig tönkreteszi.
-
addikt
Lucy 7/10
Jobbat nem érdemel,mert tele van hibával.Rosszabbat sem,mert nem volt unalmas.Végig lekötött,nem bosszantottak a logikai vagy a gyerekes hibák sem,mert nem rágódtam rajta.Elfogadtam,hogy egyszer nézős filmecske csak ez,arra meg jó volt.
Gone Girl 9/10
Kegyetlen,szó szerint.Szerintem nagyon jó alkotás és ezért is dícsérik sokan.Ben Affleck jól alakított benne,viszont szerintem túl erős/nagy karakter.Viszont enélkül nem lenne ennyire hiteles a házassági viszony sem.Nem volt rossz választás.
V for Vendetta 9/10
Semmit nem tudtam róla,úgy néztem.Szerintem nagyon aktuális a téma vagy mindig az lesz sajnos.Szükség van néha ilyen filmekre,amik új lendületet adnak.Többször nézős.
[ Szerkesztve ]
-
eeXaa
addikt
-Anonymous
-Youth without youth
-Perfume
-Gangs of New York
-Clerks 2 -
dokee78
félisten
-
gmx9
aktív tag
-
addikt
[SPOILER]
Hát a kinézete alapján eléggé annak tűnik, meg tízezer ember halálát azért már nehéz megmagyarázni. Mintha a filmben is lenne egy mondat, hogy nem jó sokszor meg messzire utazni, de már nem emlékszem pontosan hogyan mondják.
[/SPOILER]Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
veterán
Nalam valahogy ig nezne ki a top5
-A Tökéletes Trükk
-A Sziget
-Dark City
-Fedőneve Donnie Brasco
-Az Őslakó -
devil-k
nagyúr
Irigyellek benneteket, hogy tudtok TOP5-10 listát írni, én sajnos nem... Elkezdtem írni és kb. TOP 30-40 lett belőle. Képtelen lennék 5 címbe belesűríteni mindent.
- mozi bolondéria -
-
devil-k
nagyúr
válasz aizen92 #57265 üzenetére
Az már megy!
TOP 2014
1. Csillagok között
2. Holtodiglan
3. Csillagainkban a hiba
4. Az üldözött
5. Az éhezők viadala- A kiválasztott
6. X-Men- Az eljövendő múlt napjai
7. A csodálatos Pókember 2.
8. Sráckor
9. A majmok bolygója- A forradalom
10. Amerika kapitány 2.
11. Úgy fent, mint lent
12. Rossz szomszédság
13. A csajok bosszúja
14. 3 nap a halálig
15. Earth to Echo9-től 7-es értékelésig.
[ Szerkesztve ]
- mozi bolondéria -
-
dokee78
félisten
TOP2014:
Captain America: The Winter Soldier
Dawn of the Planet of the Apes
Edge of Tomorrow
Locke
Need for Speed
Predestination
The Equalizer
The Lego Movie
The Rover
X-Men: Days of Future PastA nagyobb neveket még nem láttam eddig.
Interstellar -
madgie
titán
The Grand Budapest Hotel, Locke, Gone Girl. Asszem nekem ezek az abszolút top filmek idén.
[ Szerkesztve ]
-
aizen92
addikt
Én magyar mozis 2014 top10-et állítottam össze.
Összességében azt kell, hogy mondjam nagyon termékeny és minőségi évet tudhatunk magunk mögött.1. Interstellar
2. 12 év rabszolgaság
3. Her
4. Az üldözött
5. Locke
6. Majmok bolygója: a forradalom
7. X-men: az eljövendő múlt napjai
8. Grand Hotel BP
9. Így neveld a sárkányodat 2.
10. TranszcendensNem fért be: Könyvtolvaj, , Amerikai Botrány, Holnap Határa, If I stay, Holtodiglan, Mr. Banks, talán a Fury,
Abszolút meglepetés: Need for Speed
Idei évi csalódás:Hobbit 3, Godzilla, Éhezők viadala, Exodus, Noé, Lucy, Tini Nindzsa
Amit még nem láttam és top 10 gyanús: Piszkos Pénz, Éjjeli Féreg, a száz éves ember aki kimászott az ablakon és eltűnt, Fehér Isten, Sráckor, Madagaszkár pingvinjei,
[ Szerkesztve ]
"The right man in the wrong place can make all the difference in the world."
-
devil-k
nagyúr
válasz aizen92 #57271 üzenetére
TOP 2014 CSALÓDÁS FILMEK
1. Tini Nindzsa Teknőcök
2. Noé
3. Végtelen szerelem
4. Műkincsvadászok
5. Térkép a csillagokhoz
6. Újoncok napja
7. A galaxis őrzői
8. Országúti bosszú
9. The Babadook
10. A holnap határa
11. 22 Jump Street
12. Hercules
13. Demóna
14. A vihar magja
15. Need for speed- mozi bolondéria -
-
-
SOAD19
addikt
Az elmúlt két napban néztem meg két filmet, amiről itt olvastam, hogy nem rossz. Szerencsére mindkettő tűrhető volt.
Gone Baby: Nekem tetszett, hogy nem a szokványos happy-end lett a vége, több ilyen film kellene, hogy ne tudhassuk, hogy mi lesz a vége. Mert azáltal, hogy általában happy-end a vég, így nagyjából tudható, hogy hogy fog alakulni a történet vége.
The Equalizer: Ez a film se volt, rossz, csak kicsit elrugaszkodott a realitásoktól, nekem legalábbis, azzal, hogy egymaga likvidál egy egész nemzetközi maffia szervezetet.
Idén nem sok filmet néztem, mert sajnos elég finnyás vagyok ilyen téren is, sok olyan film van, ami elég sablonos, kevés az igazán jó film.
Most megyek csemegézgetek a top listáitokból, köszi!Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
spiky03
veterán
Sajna én sem tudok így toplistát készíteni, hogy melyik az a film ami nagyon tetszett és melyik az ami nem.
így én is csak felsorolással tudok adni egy listát, amik ebben az évben tetszettek.Tessék:
Amerika Kapitány 2
Csillagok között
Galaxis őrzői
X-men: Az eljövendő múlt napjai
Majmok bolygója 2
Holnap határa
Locke
Újoncok napja
A vihar magja
A védelmező
12 év rabszolgaság
Az éhezők viadala 3/1Csalódások:
Godzilla
Hercules
22 jump street
302Nekem ezek azok a filmek amiket bármikor megtudok nézni, és kívülről tudom belőle a szövegek nagy részét, és több mint 10x láttam őket.
Aca Ventura 1
Transformers 1
Bad boys 1[ Szerkesztve ]
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
hoffman_
nagyúr
válasz madgie #57268 üzenetére
ez már néz ki valahogy. a Gone Girl körül annyi a pozitív felhang, hogy lassan bepótolom. a másik kettő egyértelműen nyerő, a Budapest annyira színes élmény volt nekem, hogy talán az év filmje címre is kapható nálam.
toplistákat sose tudok írni, de az allstarba mindenképp beférne a Ponyvaregény, az In Bruges és a Jarhead, plusz a Guy Ritchie trilógia és a Bourne trilógia.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
S e t h
nagyúr
Nálam az év meglepetése a Galaxis őrzői, ami igen megosztotta a filmnéző társadalmat.
Én nagyon sokáig kerülgettem(fegyveres mosómedve?WTF?), aztán azt vettem észre, hogy kevés filmen röhögtem ennyit az elmúlt egy évben.Már a kezdő képsorok után is pislogtam, mivel akkora kontraszt van az első két jelenet között, mint Győzike és Stephen Hawking között.
Hozzátartozó elvesztése felett érzett feldolgozhatatlannak ható végtelen gyermeki fájdalom vs. Han Solo lazaságát fényévekkel felülmúlni és egyben Indiana Jones régészeti munkásságát megidézni egy jelenetben?Az egymással teljesen ellentétes karakterek egy tégelybe öntése, majd a galaxis megmentése mint cél?Előbb ölik meg ők egymást, mintsem mentik meg a galaxist és ez a lelke a filmnek, ami mellett a gonoszok szerepe csak halványan pislákol.
Helyzetkomikumok sorozata, a tartalom szinte másodlagossá silányul, főleg azoknak szúrhat ez szemet, akik nem képesek feloldódni a karakterek játékában.
A zene meg, nos, csak hallgassátok és figyeljétek mennyit is ad a filmhez.Aki sci-fi rajongó és egyben szeret nevetni is, annak vétek kihagyni, de azért túlságosan komolyan ne vegye.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
Realradical
őstag
Gone Girl 10/7
A végén lévő, sajnos könnyen előre látható csavar különbözteti meg egy csomó másik ugyanezzel storyval bíró filmtől. Láttuk már. A színészi játék miatt kap +1-et, amúgy 6-ot érne nálam.[ Szerkesztve ]
Things that try to look like things often do look more like things than things
-
-
devil-k
nagyúr
-
joshua7
veterán
Néhány film az elmúlt időszakból:
Fury
2d, Hun
7/10Interstellar
2d, Hun
A film eleje a családi drámával szerintem nagyon gáz volt, de aztán beindult és a végig lekötött. Remélem jön belőle egy folytatás a jövőben. Angolul mindenképp megnézem még egyszer.
9/10This Is Where I Leave You
Nagyon kis hangulatos film.
8/10Ouija
6/10Horrible Bosses 2
Az 1. rész után jobbra számítottam, a film végi ,kimaradt jelenetek' volt a legjobb az egész filmben. Emiatt megy föl ennyire: 6.5/10Autómata
Jó rég nem láttam semmit Banderas-tól, egész jó film lett ez.
7.5/10Semper Fi
-
DiamondBack
senior tag
Rosszul gondolom? Jól állna Chrisnek a szerep.
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz DiamondBack #57286 üzenetére
Fene tudja, de CoD film jöhetne, simán vállalható lenne a mai világban.
Live-Die-Respawn
-
-
aizen92
addikt
válasz callmeakos #57290 üzenetére
Na igen Interaktív filmnek tényleg ott a legújabb KevinSpaceytmindenbe COD.
"The right man in the wrong place can make all the difference in the world."
-
Pearce
aktív tag
válasz DiamondBack #57286 üzenetére
Az előző, a "We don't kiss goats"-os, az hatalmas volt Taylor Kitsch-csel.
Vele simán jöhetne egy élőszereplős cucc. -
hoffman_
nagyúr
válasz madgie #57280 üzenetére
meglássuk. nem hiszem, hogy ne tetszene, a trailer alapján le lehet szűrni az esetek nagy részében, az pedig megfogott. jó cimborám, mozis pajtásom már látta anno, és kétszer is megnézte, szóval gyanítom, hogy nekem is át fog jönni
sok esetben azokat a filmeket, amiket sokan (esetleg direkt) lehúznak, csakazértis megnézem, és több esetben be is szokott jönni.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Ace owner
addikt
-
Jhonny06
veterán
Bazz én azt hittem, hogy ez a The Captive valami Prisoners-hez hasonló 10/10 film, be is szereztem estére. Erre most nézem, hogy 5,8/10..
-
devil-k
nagyúr
5/10
Volt egy-két igazi drámai pillanat és jelenet, Ed Harris ismét kitűnően alakított, de ennyi. Nem voltam annyira elájulva ettől a filmtől. Olykor kiszámítható és klisés (?) volt.
- mozi bolondéria -
-
cyberkind
félisten
Ilyen is lett volna a Bioshock-film
Hogy én mennyire imádom ezt a játékot, de csak az első részt, fergeteges alkotás, kár hogy nem lett semmi se belőle.
Paranormal Cocktivity
Új hozzászólás Aktív témák
● A spoiler formázás használata kötelező spoileres tartalmaknál!
● A topikban tiltott a warez mindennemű formája!
● A kereshetőség érdekében lásd el #értékelés címkével a filmkritikát, ajánlást tartalmazó hozzászólásaidat!
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs