- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- GoPro Topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Canon MILC: EOS R és M topik
Hirdetés
-
Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
ph 2027-re érkezhet meg a vállalat 1,6 nm-es eljárása, de a sztárok inkább az olcsóbb node-ok lesznek.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chabe89
addikt
válasz micafighter #4399 üzenetére
Én Rebalancer-t használok Plausible - Bandages - Cripple Overhaul-al és mellé egy Hunger and thirst mod -ot. Ehhez még hozzárraktam a Harsher Commonwealth-ből az Economy és a Nigthmare modult. Így annyira már nem nevetséges 60+ fölött sem.
-
válasz micafighter #4401 üzenetére
Elkezd a hdd iszonyat dolgozni egy hirtelen egér mozdulatra is. Ennek minden nyűgjével. Mondjuk lehet nem kellene torrentezni közben de eddig nem okozott ez problémát.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
SaGa59
őstag
válasz micafighter #4399 üzenetére
A nehezítő modot érdemes felrakni, sokat javít a nehézségen, de a Functional Weapon Racks használhatatlan lesz tőle, össze kell dolgozni a kettőt a FO4Edit-tel egy saját esp-be (míg a Wrye Flash annyira fel nem fejlődik, hogy már lehet bashed patchet csinálni vele, mert az ha jól emlékszem összepakolja az ilyen kibővített rekordok bővítéseit a modokból). A Functional Weapon Racks hozzátesz a fegyverek rekorkdjaihoz egy plusz mezőt, amitől ugyanúgy ki lehet őket pakolni a megfelelő tarolóra, mint a bólogatójancsikat, de ezt az Increased Combat Difficulty felülírja. Vagy ha fordítva vannak betöltve, a FWR csapja agyon a módosított sebzéseket.
#4395 Shadowguard : lehet, hogy valami el van rontva, fent van egy halom mod, amik naponta frissítenek én meg fésülgetem össze őket a saját patchemben, este megkukkantom, melyik rontja le ennyire. Bár már egész jól megszoktam, ez is egy fajta kihívás a játékban, lehet, hogy így hagyom.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz micafighter #4405 üzenetére
Maradjunk abban, hogy támogatja. Azon a "fülön", ahol a modok vannak (nem az esp-k) megnyomod a frissítést, akkor szépen megjelöli, hogy melyik modnak van újabb változata. A letöltést a mod oldalán kell sajna megindítani, amit a mod verziószámát kiíró linken lehet elérni. Ha lejött, akkor viszont lehet update-lni, ráböksz a letöltöttre, megkérdi mi legyen a telepített fájlokkal, felülírja vagy se és felteszi. Ez után a korábbi verziót törölheted a nagy piros x-szel. Itt van egy kis zavar, mert ha az újabb verzióban nem volt benne minden fájl, ami a régiben (tegnap egy ilyenbe belefutottam, csak az esp-t kellett volna felülírni, mert a resource fájlok az új verzióba nem lettek becsomagolva), nekiugrik és uninstallálja azt, ami a frissebb verzióban nincs benne, lehet újra felrakni mind a kettőt..
Már várom, hogy legyen egy FO4-hez is jó Mod Organizer, a NV-nál meg a Skyrimnél nagyon bevált.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz micafighter #4407 üzenetére
A Mod Organizer helyette van. Kezeli a letöltéseket, frissítéseket, ráadásul nem a data mappát rakja tele, hanem felépít egy másik könyvtárban (akár egy másik meghajtón) egy könyvtárstruktúrát, amibe minden modnak saját könyvtára van, oda bontja ki őket, Nem ír felül semmit, amit másik mod tett be. Az egészet egy virtuális meghajtóba teszi, ami csak a modorganizeren belül értelmezett, azaz a játékot is belőle kell indítani, de ez nem probléma. Egy kicsit próbálgatni kell a dolgait, de ha sikerül belerázódni, simán belepakolható minden olyan cucc, ami a modoláshoz kell, a FO4Edittől a Wrye Flash-en át a még talán nem is létező Script Extenderig. Szinte egy külön "oprendszer", ami a megfelelő Bethesda programot és modjait kezeli, az Obliviontól a Fallout 3-akon át a Skyrimig. Egy játékon belül számtalan külön profilt csinálhatsz, amiben nem ugyanazokat a modokat használod, a mentéseiddel együtt kezeli őket, így nem keveredsz bele, hogy annál a karakternél melyik modokat is használtad.
Külön sorba rendezheted vele a modokat (esp, esm) és az erőforrásfájlokat, azaz nem a telepítési időpont dönti el, hogy melyik textura vagy hang lesz használatban, hanem akár egyenként dönthetsz mindegyikről, ami sok mod felrakásánál már érdekes lehet. Ehhez viszont úgy kell telepíteni a modokat, hogy a bsa-kat szétszedje "loose files"-re, azaz kibontja belőle az összes erőforrás fájlt. Ettől tartottam kicsit, mert ilyenkor a betöltések lassulni szoktak, de nem lehetett észrevenni semmi ilyet, pedig általában bele szoktam akadni az egy időben használható modok (az aktív esm-ek esp-k maxmális száma) korlátjába (korábban 256 volt, most nem tudom, létezik-e még ez a korlát, de elnézve a NMM, illetve a FO4Editben látható ObjectID sorszámozási gyakorlatát, valószínűleg igen), így erős összevonásokat is szoktam csinálni, amivel több apró modot, vagy több olyat, amik nagyjából ugyanarra a dologra hatnak, de mind egy kicsit másképp, összerakok egybe, így nem 10-12 espben vannak szétszórva, hanem egyben, de az erőforrás fájlok a megfelelő modok megfelelő könyvtáraiban maradnak.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
^Boss
őstag
pár napja érlelődik a gondolat, ne vegyétek bántásnak, de szerintem kéne egy Fallout 4 modded topic, gyakorlatilag alig lehet a vanilla játékról kinyerni bármit is, annyi mod-os mókolást kell végigolvasni hozzá.
-
SaGa59
őstag
Az a helyzet, hogy a TES és FOx játékok max 2-3 hét alatt eljutnak arra a szintre, hogy már mindenki modokkal tolja és arról fog szólni az egész topik, ki milyen modot ajánl építgetéshez, lopakodó karakterhez, tankhoz, nehezítéshez, könnyítéshez, új questekhez. Ezek ilyen játékok. A alapnak is megvan persze a maga varázsa, de mindenki gyorsan átalakítja olyanná, ami neki tetszik és ettől kezdve az alapra senki sem ismer rá többé. Ettől még a feladatokkal elakadásokkal kapcsoaltos kérdések előkerülnek és válaszok is lesznek rá. Mindegyikkel így volt eddig is, és nem volt külön modos topik róluk sehol.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
james001
veterán
Kérdés: (sztoris spoilerek vannak benne)
Ha az Institute-ot választottam volna akkor Virgil-t át tudom változtatni emberré? Mert most ugye elküldött a BoS megölni őt,de annyira nem akartam kicsinálni gondoltam hátha így is tudok rajta segíteni de egyből letámadott [ Szerkesztve ]
"The stars have died and the heavens go up in flames"
-
Shadowguard
senior tag
Engem voltaképpen nem zavar, pedig én is modok nélkül játszom (még), de azért szoktam figyelni, hátha látok olyat ami engem érdekel. Bár amit legjobban szeretnék (ne nekem kelljen simcityzni) azt pont nem lehet megoldani. Mondjuk amióta rájöttem, hogy lehet lepakolni betonalapot amivel sokkal szebben lehet építkezni ez sem ekkora gond (első karakterrel ez potom 80 óra alatt sem tűnt fel).
Illetve valami olyan modot azért elfogadnék, ami meghagyja a célkeresztet, ha aktiválódik rajtam a kaméleon armor Végre esett egy, de elég zavaró így, hogy vaktában kell lövöldöznöm. Még a végén mégis muszáj lesz feltenni egy hangtompítót a puskámra... -
válasz micafighter #4401 üzenetére
Most már mindenhogy szaggat
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
james001
veterán
-
Chabe89
addikt
-
Snooker
senior tag
Indítás után pár másodpercre fekete képernyő majd "fallout 4 működése leállt", és kilép. 1.2-es patch fent van. Hardverem nem éri el a minimumot, de egy ismerősömnek hasonló erősségű rendszerén elindult a játék.
Mi lehet a baj?Egyébként vga hd4850, 4gb ram, core 2 e6550 2,3 ghz
-
SaGa59
őstag
válasz Snooker #4419 üzenetére
Az indítás után 1-2 másodperccel, az azt jelenti, hogy már a főmenü se jön be? Tettél fel valamilyen modot? Ez a viselkedés akkor szokott előjönni, ha egy olyan mod van felrakva, aminek hiányzik a mastere. Ha nem tettél fel modot, akkor passz.
Modding!
(hosszú lesz, ha nem érdekel, ugord át)Kipróbáltam a Mod Organizer2-t. Még nem tökéletes, de annyit már tud, mint a Nexus Mod Manager, sőt.
Induláskor dob egy hibaüzenetet az egyik python script (W10 Pro x64), de ez csak a logót, vagy a skint kezelné, tovább lehet lökni és elindul. Először be kell állítani, hova pakolja a modokat, a letöltést, hol a cache. A mod könyvtárában fogja felépíteni a modokhoz tartozó alkönyvtárakat, ezt olyan diszkre irányítsd, ami elég nagy és gyors, mert innen fogja beolvasni őket a Fallout4.exe.Ami nem működik:
Nem tudja beimportálni a Nexus ModManagerből a modokat, elcrashel tőle
Nem tudja átadni a "virtuális meghajtó"-t az egyéb modolós tooloknak (LOOT, FO4Edit, Wrye Flash), így a sorba rakást kézzel kell megoldani, illetve ha valaki módosítani akar a modokon, ahhoz kicsit trükközni kell.Be kell másolni a megfelelő esp-ket a modorg által ltrehozott alkönyvtárakból a Fallout Data könyvtárába, beállítani a sorrendet (pl a NMM rel), majd a javítás után visszapakolni a modkönyvtárakba a módosított esp-ket. Mivel a ModOrg képes un "opcionális esp-ket" kezelni, érdemes megtartani az eredi esp-t meg az általad módosítottat átnevezve, és a ModOrg-on belül a nem szükségeset átpakolni az opcionálisok közé (jobbklikk a modon a bal oldali ablakban, a legalsó menüpont, azon belül az Opcionális esp-k fülnél ami nem kell, azt a felső ablakba átdobni a zöld nyíllal. Tudom, hogy így nem érthető igazán, de ha meglátod, érteni fogod).Tegnap morogtam, hogy a Carry those bags használatánál nem igazán működik a buffout. Megnéztem és a modder alaposan piszkált a dologba. Az alap teherbírást levette 200-ról 100-ra, és az erőpontonkénti pluszt is 10-ről 5-re. Ráadásul a Power Armort is megpiszkálta, amitől az már épp csak a saját tömegét képes elvinni, ami marhaság. Beletúrtam, a PA módosítást kidobtam, az alap teherbírást 150-re, a pontonkénti módosítót 8-ra tettem. A hátitatyókkal együtt így is össze kehet hozni több mint 300 fontnyi teherbírást PA nélkül.
Ha már beletúrtam, akkor megszüntettem a Crafting Workbenches-től függést, mert azzal volt egy kis gondom. Hiába lehet pl kristályt gyártani üvegekből, csak anyagpazarlás, mert készül ugyan kristály, de nem használható. Amikor fel akarok húzni egy adótornyot, látszik, hogy van elég, de maga a torony nem jelenik meg. Ilyennel összafutottam akkor, amikor az NX Frmer modhoz akartam komposztálót csinálni, hogy legyen elég feritlizer. Valamit kihagytam és ugyan a fertilizer elkészült, de mégse volt jó.
Emiatt a Crafting Workbenches helyett elkezdtem a Project Commonwealth-t használni és a CBT-t is ehhez passzítottam. Ha valakit érdekel, kitehetem a gogle driveomra a módosított esp-t. Ehhez kell a Project Commonwealth. Ez ugyan kicsit túllő azon, amit szerettem volna, mert pl Power Armor gyártásra nincs szükségem, de azt legfeljebb nem használom. Viszont ezzel legalább képes rendesen együttműködni az OCDecorator és az Alternate Settlements is, ami a Homemaker SSEX párossal már nem tudott. Vagy az OCDecorator, vagy az Alternate Settlement, a kettő együtt nem, mert az egyiknek meg sem jelent a menüje. De az is lehet, hogy az üvegházépítő mod szólt bele, nem álltam neki kipróbálgatni. Még a Homemakert akarom összegyógyítani vele, meg talán a Scrap scrap-et, bár ez utóbbival lehetnek gondok. Aki építeni akar, annak érdemes még a Crazy Earl's Scrapyard és/vagy a Mo Betta scrap használata. Az első normális mennyiségű és fajtájú nyersanyagot ad az összedőlt házakból. Bár a fákkal kicsit túllőtt a célon (Sanctuarí-t lebontva 16000+ faanyagom lett), de az sokkal életszerűbb, hogy egy bedőlt házból nem csak némi acél meg fa kerül ki, hanem réz, némi alu, gumi, vászon, stb... is. Bár az alut már én tettem bele, eredetileg ebben se volt. Szerintem egy működő háztarátsban lehet találni 8-10 egység alumíniumot, akár konzervdobozként, akár a hűtők vagy az egyéb konyhai eszközök alkotóelemekén, és ha összeomlott, maga alá temette az egészet, így a színesfémgyűjtők se bányászták ki alóla.
Modding vége[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Chabe89
addikt
Modding!
Nekem is ez volt a bajom, hogy az Alternate Settlement kilőtte az OCDecorator-t vagy fordítva, de utána játszottam kicsit a load order-el és sikerült megcsinálnom.
Annyi a bibi, hogy a modolt workbencheknél szétbarmolja a kategóriákat és minden egybe lesz ömlesztve.
Szerk.: Itt most be van pipálva a A.S Build toggle ami ugye eltünteti a menü egy részét, de ha kiveszem úgy is megy és megvan minden kategória. Tegnap rendezgettem egy kicsit és úgy maradt.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz Shadowguard #4414 üzenetére
Nem tökéletes de fél megoldás a chameleon célkeresztre : http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/1886/?
Alternatív megoldás a nyílt irányzék és reflex irányzék helyett távcső használata amikor "láthatatlan" leszel, vagy first personröl 3rd personre állítani a nézetet és úgy tudsz célozni nyílt meg reflex irányzékkal is.
Valamit reflex irányzékkal én félig meddig tudtam chameleon effektben is célozni de tényleg nem volt kényelmes.
-
Elydan
aktív tag
Sziasztok!
Tapasztalaitokra lennék kíváncsi a Workshopokkal kapcsolatban. Alapjáétkkal, modok nélkül játszom. Viszonylag több időt beleöltem, fejlesztettem az ehhez szükséges perkeket, de nem látom a nagy hozzáadott értékét. Azon kívül, hogy jól elszórakoztam vele milyen előnyöket lehet szerezni a sok workshoppal? Van aki erre ráfeküdt?
1. Én azt várnám, hogy kapok vmi ingyenes itemeket, mint pl. stimpack, vagy ammó...(utóbbi kettőböl mindig hiányban vagyok)...
2. ehhez kapcsolódó téma. A happinessnek van bármilyen jelentősége? Ha igen, hogyan lehet növelni?
3. Azt se értem, hogy felveszek egy csomó JUNK-ot, és elraktározom a workshopba, akkor most rendelkezem az alapanyagaival, vagy előtte le kellene dobálnom a földre és egyesével "szétszedni".
4. Valahol látom, hogy az egyes alapanyagokból aktuálisan mennyivel rendelkezem? (steel, wood, oil, cooper stb...)
5. A radioaktív vizet valahogy meg lehet tisztítani egy workshop területén?Előre is köszönöm.
Egy lelkes kezdő
-
Chabe89
addikt
1. Semmi sincs ingyen. Van egy Blood Clinic Fort Hagen közelében. Érdemes 3-4 naponta meglátogatni és felpakolni Blood Pack-ből, mert az kell a stimpak gyártásához pl. Curie szokott még adni Stimpakot, ha éppen olyanja van. Próbálj meg stimpakra/Ammora cserélni olyan tárgyakat amik nem kellenek és ne pénzért vedd csak ha nagyon nincs semmi más.
2. Ha boldogok az emberkék elméletileg többet termelnek. Amit elültettél abból az emberek raknak el a workshopba is valamennyit pluszba amellett amit te szedsz le. Ha nagyon elégedetlenek akkor akár el is vesztheted a települést. Mondjuk erről még csak figyelmeztetés kaptam olyan 14%-nál elveszteni még nem vesztettem el egyet sem emiatt. Növelni képekkel, zenegéppel és ilyen dolgokkal tudod. Fontos, hogy legyen pluszba 2-3 ágy és lehetőleg legyen fedél a fejük felett. Nem tudom ez mennyire bizonyított, de generátorok közelében sem szeretnek nagyon aludni.
3. Amit összeszedsz Junk-ot azzal odasétálsz bármelyik workbench-hez amit építettél rányomsz, hogy transfer és store all junk items.
4. Ha valamit építeni akarsz amihez kell az adott alapanyag ott ki fogja írni, hogy éppen mennyi van belőle.[ Szerkesztve ]
-
Elydan
aktív tag
válasz Chabe89 #4429 üzenetére
Köszi!
1. ok, visszanézek. azt nem tudtam, hogy újratermelődnek itemek. Gondolom akkor ugyanúgy ellenségek is lesznek megint ott?
2. ehhez kapcsolódóan a supply lineknek van jelentősége?
3. ezt a funkciót szoktam használni, csak bosszant, hogy nem látom külön miből mennyim van, csak akkor ha kiválasztok vmit, amit építeni szeretnék. Sztem ez elég alap lenne.+1: azt jól látom, hogy a workshopok területén található emberkéktől ingyen kapok cuccokat, ha van vmi értelmes náluk? (pl. ammo)
-
Chabe89
addikt
1. Igen az NPC-k is újra ott lesznek. Mondjuk azt hiszem az alap az 5 nap mire újra megjelennek, de pl. Rebalancer-be ezt is be lehet állítani 2 napra is akár.
2. Supply Line összeköti a településeidet. Mondjuk, hogy van 200 fád X településen, de Y településen nincs egy darab se, de ha össze vannak kötve akkor tudod használni X település erőforrásait Y településen. Ugyan így osztoznak a vízen és a kaján is. Így amelyik településnek jobbak az adottságai ahhoz, hogy te ott nagyüzemben termeled a kaját akkor el tudsz látni vele egy olyan települést is amin erre nem sok lehetőség van (pl. Boston Airport).+1: Hát azok az ő személyes tárgyaik. Ha elveszed tőlük nem fog újratermelődni, de elég ha egy töltényt hagysz náluk, mert nem fogynak ki a lőszerből addig amíg egy darab van náluk.
-
Taoharcos
aktív tag
Szerintetek 1GB-os 550 Ti-vel is elmegy a játék? Nem a hivatalos gépigény alapján, hanem tapasztalat szerint Radeonból mi a leggyengébb amivel még elmegy?
-
Chabe89
addikt
válasz Taoharcos #4432 üzenetére
Hát ha van mellé 8GB ram akkor talán. Nekem 2 GB-os kártyával is van, hogy beáll egy fél percre a kép a sűrűbb városi részeken.
Esetleg ezt még kipróbálhatod mellé ULG - Ultra Low Graphics for low-end PC's
-
Snooker
senior tag
válasz Depression #4424 üzenetére
Pár napja lett a windows újratelepítve és akkor (elvileg) a legfrissebb catalyst lett felrakva a vga-hoz
Viszont, hogy ha 7770-el ment lowon, akkor én nem tudom a 4850-el mit várok....
[ Szerkesztve ]
-
Rossi
addikt
Előre is bocs a hangnem miatt...
Van ez a compass flickering jelenség Radeon VGA-kon, amiről az AMD is tud.
(Én is ezzel szopok.)12.01-én kiadtak egy béta drivert, amiben még azt írták, hogy vizsgálják a jelenséget.
Most 17-én kijött egy nem béta driver, amiben még mindig csak annyit írnak, hogy:
"Fallout 4 – The compass may flicker during gameplay on AMD Radeon R9 390 series products. We continue to investigate the issue with AMD Radeon R9 290 and AMD Radeon R9 295X2 series products"
Én komolyan mondom nem értem a mai világot, szarnak ezek mindenre, csak profit legyen, tök mindegy mekkora szar a termék...
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
félisten
-
Chabe89
addikt
Hát nem tudom be merjem-e neked linkelni, de....
Fallout 4 Crimson driver compass fix for AMD
Ha nagyon nincs más tehetsz vele egy próbát.
-
micafighter
nagyúr
Aki eddig akcióra várt annak érdemes erre lecsapnia:
http://prohardver.hu/tema/eredeti_jatekok_best_buy_topic_2/hsz_6724-6724.html
8k a fallout 4. Nem lesz szerintem ennél olcsóbb egyhamar . Elképzelhetőnek tartom hogy ez is elárazás, szóval nem érdemes sokáig húzni.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz Depression #4441 üzenetére
Én se látom miért ódzkodnak páran a modoktól. Minimális időt/energiát kell ráfordítani, és rengeteg pluszt kap az ember. Például nagyon érdekesnek találtam a játékban a power armor Targeting HUD fejlesztését. Igen ám csak a gyakorlatban elég hamar kiütközött vele kettő probléma: mindent szinez ugyanazzal a szinnel, és mindig (nem lehet kikapcsolni). Az első azért gond, mert a társaimat és ellenségeimet egyaránt beszinezi pirosra. Sötétben való magányos kóborlás közben nagyon nagyon hasznos volt hogy láttam az ellenséget, de amikor az egyik településemet kellett megvédeni, gyakorlatilag ellehetetlenitette a dolgomat, mert a piros szinezés miatt nagyon nehéz megkülönböztetni hogy melyik is van velem és melyik ellenem. Jobbra-balra rohangálnak a lakosaim is meg az ellenség is ami betámadt, és csak annyit látok hogy a piros alakok mozognak ide oda. Szóval bizonyos szituációkban megnehezitette a dolgomat.
Másik hogy nem lehetett kikapcsolni. Mászkáltam pl Diamond City-ben, mindenki piros volt, elmentem a településemre, mind a 30 lakosom piros, a több tucat védelmi turretem is piros, eléggé zavaró, párbeszédek közbe meg aztán főleg.
Kerestem egy modot a Targeting HUD-hoz, a mod segitségével személyre tudtam szabni: csak akkor kapcsolt be a targeting hud amikor elővettem a fegyverem. Már ez is felemelő érzés volt hogy nem volt mindig mindenki állandóan piros. A másik pedig hogy be tudtam állitani, hogy csak az ellenségek legyenek pirosak, a szövetséges illetve semleges egységek pedig halványzöldek, igy már nem az van hogy na melyik piros az ellenség, hanem egyértelmüen látom hogy hol vannak ellenségek, hol vannak a szövetségesek.
És ez csak egyetlen mod volt ami baromi sokat jelent számomra a játékélmény szempontjából. Jelenleg 113 aktív modom van, de szerintem estére lesz 120 is mert van pár új kiszemelt.
-
Rossi
addikt
válasz Chabe89 #4442 üzenetére
Értem, ember, de elvből nem teszem.
Ti moddoljatok nyugodtan, én meg játszom alap állapotban a játékkal, ha meg nem tetszik, letörlöm...
De mint írtam, ettől a flickeringtől még teljesen játszható a játék, csak az az idegesítő, hogy sem a fejlesztő, sem az AMD nem képes megoldani.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Htibimor
senior tag
Kis segítség kellene. Vault 81-ben vagyok a gyógyszert kellene megszereznem, de állandóan megharapnak a patkányok. Illetve gyorsan felugrom egy konténerre és még a közelemben sincsenek, mert Strong és a protector csépeli őket mégis azt mutatja, hogy megharaptak. Hogy lehet ez? Core i52500k@4,5, 16gb ddr3/1600, 2x128gb Corsair SSD, 500 gb Samsung SSD, ASUS GTX970 STRIX 4GB, Corsair GS600 táp, LG 27EA73LM-P
-
Htibimor
senior tag
válasz micafighter #4447 üzenetére
Értem, pont ezt akartam. De tényleg nem értek hozzám és mégis megfertőztek. Vagy valamit nem vettem észre, de tényleg még a közelemben sem voltak. Core i52500k@4,5, 16gb ddr3/1600, 2x128gb Corsair SSD, 500 gb Samsung SSD, ASUS GTX970 STRIX 4GB, Corsair GS600 táp, LG 27EA73LM-P
-
micafighter
nagyúr
-
Shadowguard
senior tag
Csalóka, mert a mole ratok lebújnak a föld alá és sokszor a hátad mögött jön ki. Előző karakterrel én sem vettem észre, hogy sebzést kaptam volna mégis rámkerült a debuff. Most okosabb voltam, később is mentem oda, meg jól felpakoltam koktélokkal (és csak ide vittem a kaméleonos armort is). Egyszer kellett visszatölteni és meg is lett.
Egy tipp: ha nem egyedül tolod akkor küldd előre az öszvért (companion, de úgyis csak cipekedésre jók), te pedig maradj sneakben. Amikor rávetik magukat a patkányok mehet rájuk 2-3 molotov. Nem szép dolog, de nekem működött
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Futás, futópályák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...