- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
ma Csak épp nem hivatalos forrásból érkeztek. Merre vagy, Z Fold Ultra?
-
Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
it Engedélyezték a hármas szintű önvezető technológiák nyilvános tesztelését.
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
"Tehát a lítiumakku _gyártását_ hasonlítva össze a benzines _használatával_ ?"
Ez egyrészt csak érzékelteti, hogy az elektromos autónak is van CO2 lábnyoma. Ha veszel egy új 80 kilós aksit az autódba (kínait), az olyan mintha autóznál 40-50 ezer km-t egy benzines autóval.
Másrészt a "karbon lábnyom" szempontjából az autók teljes életciklusa érdekes, azaz nem csak az, hogy használat során mennyi CO2 termelődik (kipufogógázban vagy erőmű kibocsátásban), hanem beleértik a gyártás, üzemeltetés (segédanyagok), és megsemmisítés CO2 egyenlegét is. És ha a teljes életciklust nézzük, akkor 0 kilométeresen még egy benzines autó előnyben van, mert kevesebb CO2-vel lehet legyártani. Ezt a hátrányt az elektromos autó kb. 10-100 ezer km alatt dolgozza le, és utána számít tisztábbnak (karbon lábnyom szempontjából).
Ábra:
[forrás - kék: gyártási emisszió, piros: üzemeltetési emisszió, zöld: a reciklálás során megspórolható emisszió, sárga: az előző három eredője, a karbon lábnyom.]''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen