- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen asztali médialejátszót?
- Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
- Gaming notebook topik
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
PROHARDVER!
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
A múltkor mintha valaki említette volna, hogy elkezdett foglalkozni a 3D rep móddal. Elvileg a fent említett gépem is tudja, de még nem próbáltam. Pedig valóban mutatós ez a 3D inverted flying mód is. Valaki tudna infóval szolgálni erről a 3D módról?
-
Geller72
veterán
Figyi, te szoktál atti-ban is repülni a P4-el nem? Nah, az kb olyan, mint egy racerban a Horizon mód. Annyival kiegészítve, hogy racerban magasságtartás sem lesz, míg a P4-ben ez még megvan az atti mellett is. Gyakorlatilag mindenfele úszik, le-fel elmegy, de visszabillen középre. Fog ez menni. .
-
Geller72
veterán
válasz Peaceliker #51163 üzenetére
..gondolom, nem 66 m/s-el ment. Ma megrepültem én is azt a bizonyos 130-as racert, tényleg kellemes.
-
Geller72
veterán
válasz AMDaZERG_1 #51168 üzenetére
Nekem mostanában a VIP akciókat dobálják, amik közül persze -mint általában az összes akciónál - csak egy kis töredéke a valós engedmény, a legtöbb szar ugyanannyiért vagy még drágábbért van. Nem egy olyan képernyőmentésem van, ahol két ugyanolyan terméknek egyforma az ára, de más % rabbatot nyomtak az akcióra. . Egy időben, nem akció előtt/után. .
-
Geller72
veterán
válasz SpydeR3412 #51170 üzenetére
Azok a mocik csak 4000kv-s mocik, sok neki a cucc, pedig én azt a 720p-s kamot fel sem raktam rá. 450-es 3S-es akkuval még ok, 550-el szo-szo, de én kevésnek érzem. Mondjuk ennek is van előnye. .
-
Geller72
veterán
válasz Ateszpapa #51193 üzenetére
Két lehetőséget látok. vagy 8x20-as, vagy 8,5x20-as motorokkal szerelték. Találtam orosz koppintást, abban 8x20mm-es motorok vannak, de nem mérvadó, át is alakíthatták. A motor csak az első lépés lesz, ezeknek a második baja az a két fogaskerék. Az egyik tengelyes, a másik simán megy a motorra. Ebből is kellene rendelni, mert ezek is hamar tönkremennek. Szerintem sem érdemes foglalkozni vele. Pár kommentel feljebb Jackal_ által favorizált (és blogbejegyzéssel elemzett ) Eachine QX95S elég jó választás lenne. De mint mindenre, erre is költeni kell, mert az olcsóbb motorral szerelt gépek motorjai szénkefések, amik hamar tönkremennek. (Lásd, a haverodé is) Az ajánlott gépnél könnyen hozzáférhető és beazonosítható alkatrészek vannak, a csere pofon egyszerű és relatíve olcsó. A váz karbon, elég jól bírja a gyűrődést, szinte csak akkut/motort/propokat kell cserélni. Kamerás, tehát a későbbiekben FPV képes a gép, ami nem egy hátrány. Amúgy minden hasonló gép, ami ilyen mocival szerelt, pl. a haverodé az igen hamar betérdel és a legtöbben kénytelenek kidobni, mert vagy nehéz/egyáltalán nem kapni hozzá alkatrészt, vagy nagyon macera fenntartani.
Gyári alkatrészt rendelni bele - ahogy látod is - felesleges, mert egy pár motorért kérnek 16 eurót+posta. Ami egy vicc.Nézzen magának valami másik gépet, ha kell, ebben lehet segítséget kérni nyugodtan. Az ár dominál, hogy mennyit szán rá. Na azt szorozza meg kettővel kb, mert kell egy pár dolog még hozzá, no meg pót alkatrészek, akkuk, etc..
-
Geller72
veterán
Megszűnhet a kis értékű kínai csomagok európai adómentessége. Ahogy sejteni lehetett.
-
Geller72
veterán
válasz atus72 #51206 üzenetére
Ezt csak egyféleképpen tudod kivédeni. Ha visszaküldöd a terméket. ekkor egy doksid lesz arról, hogy visszaküldted a terméket. Ez arra jó, hogy ha küldik a másikat, és vámoláshoz bekérik a doksikat, akkor te ezt benyújtod és ez alapján mentesülsz az újabb vámolás alól. Nem kitalált dolog, nem egyszer jártam így ebayen és működik.
Ha meg nem pipálod ki a tax insurancét, csak hogy spórolj pár dolcsit, akkor a BG joggal utasítja el az ez irányú kérésed. Ha paypallel fizettél, akkor ott lehet kérni visszaküldéshez térítést. Szépen meg kell indokolni és megadják. . Kapsz egy labelt és a címke, valamint a kísérő okirat elég a második vámoláshoz. Kommentben meg nem hirdetünk, mert cumi lesz.[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Az IrangeX-et a BG-n 29 euróért akciózták. Az első pillanattól nem volt készleten, most meg lejárt az akció. Igaz, most sincs készleten, de kenegessék a pöcsüket cecei csípőssel.
-
Geller72
veterán
válasz AMDaZERG_1 #51212 üzenetére
ha ez így van, akkor meg (ha paypallel fizetett) kapásból refund. Ha a határidő lejártáig nem fizet, abban a pillanatba (de én előbb szoktam .) paypalnek egy tikett nyitás, amiben csatolod a fényképeket, vidit. A GB-vel volt hasonló ügyem, a GB fizetési határidejének lejárta utáni napon a számlámon volt a píz. .
-
Geller72
veterán
válasz atus72 #51220 üzenetére
Azért elég sokszor elmondtuk (én legalábbis) hogy ha expediting shipping van, az szinte 100%-ban BIZTOSAN +áfa +6k a DHL-nek, összeghatártól függően erre még VÁM is jöhet. Azt is mondtam, hogy szerintem sokkal jobb ötlet a priority mail, mert pl. BG-n elég sokszor hasonlóan rövid intervalluomot ad meg erre, mint az expediting shippingre és az én tapasztalataim alapján még a vámolási procedúrát is legtöbbször ezek a csomik elkerülik. Jellemzően a free shippinges cuccokra mennek rá.
Tehát a vám+ a dhl -es költségekre hiába is panaszkodsz, azt te választottad és még tax insurancet sem állítottál be, ami alapján kaptál volna valamit vissza ebből.
Nem érzem, hogy a BG hibásabb lenne annál, amit az ÁSZF-je megad. Pontosan azt követi. Ne várd, hogy ebből engedjen, ha nem jogos a követelésed. Ha az eddigieket félre tesszük, akkor marad a probléma, hogy nem azt küldték, amit kértél. Erre ajánlotta fel a refundot, ami megint csak úgy gondolom, megfelelő lépés. Elviekben, ha újraküldi, akkor a címkén rajta van az order number. Ha jól rémlik. Ha így van, akkor a következő újraküldésnél meg tudod reklamálni, mert meg tudod mutatni, hogy ugyanaz az order number. Ami ugye egyedi.Ezért én kibaxásból újraküldést kérnék és exp shippinggel. De azért egy kérdést a vám fele megérne a gondolatmenetem. Csupán azért, mert nekem az ebeyes tapasztalataim alapján nem kellett még egyszer vámot fizetnem ugyan, de nekem voltak igazoló okirataim, neked meg elvileg csak a nyitott tickett/chat/mail/rendelés és számla/paypal dolgaid vannak, amik szerintem elégnek kellene hogy legyenek. de csak abban az esetben, ha a BG nem ragaszkodik a téves cucc visszaküldéséhez.
Nagyon fontos!! A vámolás doksik bekérésénél meg lehet adni azt az opciót, hogy termék újraküldése!!
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Egyre valószínűbb, hogy igaz az a megállapítás, miszerint, ha semmit nem pipálsz ki a fizetéskor, előbb itt van a cucc. Persze, ez az olcsó szarokra áll, drágább valaminél én sem játszanám meg.
Azaz ma is jött olyan csomagom és tegnap is, amit dec 25-én vagy utána vettem és már itt van. Nincs tracking number és hasít a posta. . A tracking numberes cuccoknál egyébként a magyar posta alkalmazottjának elviekben mivel reggelt cucc, olyan, mint egy ajánlott, azaz könyvelt küldeménynek számít, mindenhol iktatni (érkeztetni, elküldetni) kell és ez szerintem is macera, meg plusz idő. ezek meg csak ömlesztve mennek a címre, postaládába bebaxxa a postás és szia. . -
Geller72
veterán
válasz varadigabor #51236 üzenetére
Áááá. Nagyon szemezek már rég egy repcsivel. . Mindenképpen valami komolyabb hatótávval lenne jó építeni egyet. De akkor már GPS meg hasonló nyalánkságok. .
-
Geller72
veterán
-
Geller72
veterán
A GT-R90-hez megjött pár cucc, így már tisztességesen tudtam tesztelni. Nekem nagyon csúzli. . A 130-as gép megeszi szerintem. (Ez nagyon nem illene hogy így legyen) Ugyanazzal az akkuval. Minden gyári, a propok is. Ami érdekes volt még, hogy kb fele annyit ment ugyanazzal az akkuval repidőben, mint a 130. Kimondottan zabál.
-550-es, 3s-70C-s Infinity-vel repültem vele. Acroban igen nyugodt. Poroszkálni nem rossz vele. :/. Ha megindul, akkor már megy, de megindulni nehéz neki. . Lehet, megnézem valami 4S-el is.De nagy szíve van. Az 1300-as, 4S-es akkut elviszi. . De nem erőltettem.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz vandor01 #51243 üzenetére
És az ER130 csak 4000Kv-s mocikkal van szerelve. Ha most megjött volna a tartalék váz a QX105 BAT-hoz, megnéztem volna, hogy melyik megy jobban. Tartok tőle, hogy rövid távokon, amikor főleg gyorsítani kell (szinte ugye mindig ezt kell ) a kefés fos megeszi. Igaz, hogy abban 1020-as mocik vannak és 1s-es, könnyű (relatíve) 600-as akkuk, de akkor is. Rég repültem már a 105-el, de emlékeim szerint vagy megy így, vagy közel így biztos. Sikít ez, mint a barom (GT-R90), szerintem a faluban az összes cinke inkább elköltözött délre, olyat szól, de nem repül. Valszeg igen, a kis prop méret miatt. Azt hiszem eggyel több feladott hirdetésem lesz. . Megy a háztól. Ezért nem jó, ha nagy géphez vagyok szokva, mert kisebb csodát várok a kicsiktől, a vidik meg simán hazudnak, mint a vízfolyás, mert nem adják vissza, hogy mi a valós sebesség, manőverezőképesség.
De a kamerája nagyon jó. Hiába jó jeladóban, ha nem tudnám kihasználni, mert már az odaúton lemerül.Azt kimondottan kiemelném, hogy ez beltérben használhatatlan! Ember nincs, aki ezt a visítást bírná bent.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz Jackal2 #51246 üzenetére
Nekem nem tűnt annyira egyértelműnek, mert az Er130-nak, mint említettem 1105-4000Kv-s mocijai vannak és "kasztnira" is nehezebb.
A GT-R90-nek 1104-6000Kv-s motorjai vannak.
Akku nélkül az ER130 102g (gondolom kamera sincs ebben az adatban benne, tehát a nettó súly ez), a Diatone 70g.
A diatone 3S-en motoronként 143g-t emel a gyári proppal.
Egy átlag 1105/4000kv-s motor 3020-as (gyárival megegyező) proppal 3s-en 121g-t emel motoronként.
tehát matekban nem jönne ki elvileg, ha utánaszámolsz. Még akkor sem jönne ki, ha mindegyik motor egyformán emelne, mert súlyra elég nagy a difi.Az ER-en sima, kettes, keskeny 3020-as propok vannak gyárilag, a GT-n elég széles, 20303-as hármas propok.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz Peaceliker #51247 üzenetére
Twine ne olvasd a fórumot. .
Valszeg jó lesz nekem a 3"-os méret, valami jobb vázzal, alacsonyabb kv értékű, de legalább 1105-ös motorokkal, komolyabb propokkal. Már úton vannak a hármas, négyes propok ehhez a 130-as géphez, megsasolom, mit tud azokkal. Én ezt a sikítást nem hallgatom, az tuti. Vagy inkább visszahegesztem 2s-re a QX90-et és valami 2s/450-es akkuval azt repülöm kis terekben, vagy bentre. Vagy megmarad 1s-en a QX105 BAT, ahhoz minden olcsón megvan. Csak a kameráját cserélem ki, mert az ritka fos. Kintre meg 5". Nem kísérletezek tovább. Semmi értelme.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz Peaceliker #51251 üzenetére
Megnézem előbb 3035-el.. Az jön meg előbb. .
-
Geller72
veterán
A 130mm based vázakra azért lehet komoly dolgokat pakolni. Vagy inkább úgy mondanám, hogy az abba (is) jó motorok is elég combosak.
Méretileg a 1306 és a 1407-es mocik is jók a 130-as vázba, ami azért is durva, mert ezekre a motorokra már 4-5"-os propokat írnak nem egy helyen.
Ha most nem is egy 4100kv-s kobrát nézek 4s-en, hanem mondjuk egy induló kitben a Racestar 3500kv-s 1407-es motorját 3s-en, akkor is komoly adatokat kapunk.
3s-en 4045-ön 270g a pull, 5030-on 330g.
Amire kíváncsi lennék, hogy 3"-on mit tudnának? -
Geller72
veterán
válasz Peaceliker #51264 üzenetére
Milyen vázon van neked az a 1407?
-
Geller72
veterán
A 22 in 1 az szerintem jó hozzá. Elviekben. Nekem az iRangeX-hez adtak kábelt, a win érzékeli/telepíti is, a liftoff is látja, de nem tudom kalibrálni, win alatt sem. Lehet, hogy csak w10 miatt szopok vele, de nekem ez az OS van és semmi kedvem visszafele butítani a rendszereim W7-re.
Az is lehet, hogy nekem is csak adatkábelem van és az nem jó a simre. Az a tiédhez is van.
-
Geller72
veterán
-
Geller72
veterán
Ne is hidd el, amit összehordunk itt. .
A propokról nem hiszem,hogy annyira szarok lennének, lévén semmi más részegysége sem szar, hanem meg van jól tervezve. A hulkikkal sem várnék csodát. Ez egyszerűen csak ennyit tud és kész. Holnap még megvisíttatom, de nem itthon. .
Mondom, 4s-en kib*szottul melegszenek a motorok, ha csapatod neki, 3s-en meg 2 perc és szia egy akkunak. Értem én, hogy ne törődjek vele, de ehhez tényleg jó akku kell, ami 10 eurónál kezdődik darabja, de inkább 13 és abból kellene vagy 10 db, hogy tudjak 20 percet repülni? Ennyi idő után a P4-es akkudban még van 25%. Az elsőbe. Nem a tizedikben. -
Geller72
veterán
válasz AMDaZERG_1 #51275 üzenetére
A 3.5-4 min ok, de kettőről beszéltem. Holnap lemérem pontosan. Szerintem nem lesz 3 perc. Tényleg nem mernék elmenni vele kicsit messzebb, hogy megnézzem, mekkora a range. Az ok, hogy nem is mászkálunk messze egy ilyennel, de megnéznék egy két dolgot vele kapcsolatban. Én szerintem több a hype ebben a gépben (meg úgy általában a 2"-ban) mint a valódi élmény. Azt is megnézném, hogy folyamat 4s-el használva mennyi idő alatt folynak el a motorok. Nekem egy akku után kézzel megfoghatatlanok voltak, sőt a szaga is jött. A hangjáról nem is beszélve. Ezzel bentről úgy kivágnának, mint azt a bizonyos macskát. . Bent még 3s-en sem lehet kibírni. . 2s-en már csak kíváncsiságból is megnézném, hogyan viselkedik.
-
Geller72
veterán
válasz Peaceliker #51281 üzenetére
Melyik Falcon? Gofly 130? Vagy valami épített?
-
Geller72
veterán
Fejlemény, hogy fele ennyiért találtam (volna) GB-n 450-es, 75C-s Tattut, konkrétan 7.61 euróért, de valamiért ezek a retkek - nem tudok már mást mondani rájuk - sima registered mailért 4.03 Eurót kérnének el. Az, hogy teljesen elfelejtik a free shipet, az már eleve felbaszta az agyam korábban is, de ez konkrétan agymenés. Ráadásul free shippingel hirdetik, de ha belépsz, már csak a fizetős opció elérhető.
-
Geller72
veterán
Konkrétan ezt a pár dolgot kellene kicserélni rajta, hogy úgy menjen, "mint a filmekben". .
Mocik:Sunnysky R1106 5500KV https://goo.gl/m62mK9
Akkuk:Tattu 4s https://goo.gl/UyB2Hd
vagy GNB 3s 550mah 80C https://goo.gl/V6kg7QPropok: Gemfan Hulkie 2040 https://goo.gl/aDL6c2
Kam: Caddx Turbo Micro F1 FPV Camera: https://goo.gl/XPBnEsDVR:LANTIAN FPV DVR Module: https://goo.gl/HcCwVF
FPV micro antenna https://goo.gl/UGMSjV
Turbowing DVR CYCLOPS 3 https://goo.gl/nMf2cARec: FRSKY XM+ GB https://goo.gl/oPj2DL / BG https://goo.gl/k7pXZQ
FRsky R-XSR GB https://goo.gl/9eAWSM / BG https://goo.gl/4X4w3r#köszbazmeg
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz Peaceliker #51298 üzenetére
Tovabba egy forr pontra ha ranezel, latod hogy mizu. Hogy jo, vagy nem. De egy csatiba nem latsz bele....
-
Geller72
veterán
Raktam rá stab módot. Nekem is mászik. És nekem is előrefele nagyon. Majd ha lesz időm, ránézek. de most nincs. .
-
Geller72
veterán
-
Geller72
veterán
válasz kriszbon #51305 üzenetére
Szerintem meg pont padon lehet valaminek a határait feszegetni, mert ott nincs olyan, hogy felszállsz és csökken az ellenható erő. Ott le van fogatva, az fix. Persz elehet csalni, de ha te mérsz, akkor a határokat szerintem a padon lehet megnézni, nem beszélve arról, hogy például a prop teszteket máshogy nem tudod megcsinálni úgy, hogy annak a valós eredményeit, különbségeit lásd. A padon megmondja, hogy ugyanaz a motor mennyit emel az eltérő propokkal, nincs az, hogy érzésre milyen. És minél fontosabb a kis súly (kis gépeknél) annál fontosabb, hogy az adott prop mit tud, milyen súlyú és mennyi áramot vesz fel. Így ki tudod számolni, hogy neked megéri e, ha sokkal könnyebb és sokkal nagyobbat emel is, de 30%-al több áramot igényel. Szerintem. Egy próbapadon én is filózok.
-
Geller72
veterán
BorisB_Betaflight V 3.3.0_1952.zip
YOU NEED TO GET THE LATEST BETAFLIGHT CONFIGURATOR FROM GITHUB
HTTPS://GITHUB.COM/BETAFLIGHT/BETAFLIGHT-CONFIGURATOR
1. CLONE THE REPO TO ANY LOCAL DIRECTORY OR DOWNLOAD IT AS ZIP
2. START CHROMIUM OR GOOGLE CHROME AND GO TO "MORE TOOLS" -> EXTENSION
3. CHECK THE "DEVELOPER MODE" CHECKBOX
4. CLICK ON LOAD UNPACKED EXTENSION AND POINT IT TO THE BETAFLIGHT CONFIGURATOR DIRECTORY (FOR EXAMPLE D:/BETAFLIGHT-CONFIGURATOR)
A. IF CAN ALSO DRAG AND DROP THE "CHROME://EXTENSIONS/"
NOTE1: CHROME HAS MOVED THE EXTENSION IN THE "MORE TOOLS" IN THE THREE DOTS MENU . OR JUST COPY AND PASTE. "CHROME://EXTENSIONS/" IN YOUR URL BAR.
BETAFLIGHT 3.3.0 DYNAMIC FILTERING:
TURN ON THE NEW DYNAMIC FILTERING FEATURE WITH "FEATURE DYNAMIC_FILTER"
ALSO TRY :
1. REMOVE BOTH NOTCH FILTERS (NOTCH 1&2 & DTERM NOTCH)
2. SET DTERM_LOWPASS_TYPE = PT1
3. FEATURE DYNAMIC_FILTER
4. SET DEBUG_MODE = FFT
5. LEAVE OTHER FILTERING PARAMETERS DEFAULT (D LPF 100, GYRO LPF 90, NO NOTCH)
FILTER RECALIBRATES ITSELF ~333 TIMES PER SECOND. ALWAYS CHECK MOTOR TEMPS REGULARLY WHEN TRYING NEW FILTERING SETTINGS.
A.SET CPU_OVERCLOCK = ON (F4 ONLY)
B. SET MOTOR_PWM_PROTOCOL = DSHOT1200
C.SET ANTI_GRAVITY_GAIN = 5000[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz gonger #51318 üzenetére
Én biztos nem adnám fel, még mielőtt bármit is kipróbálnék. A te helyedben becsülettel összeraknám, aztán szólnék valakinek a környéken (vagy itt, aki a környékeden lakik) és elvinném hozzá, hogy állítsa be és mutassa meg, hogy mit hol kell állítani. Ha csak beállítja és repképes lesz, onnantól tudsz már vele repülni és a későbbiekben mindent megtanulsz szépen, ahogy mindenki más. Főleg yt vidikből. Az a gép 2s-en nem lesz sokkal másabb egy stab módban elsőnek (mondjuk egy horizon módban) mint a bogár 2-es fokozatban. Ha a bogárral megy, ezzel is fog. Nem kell mindjárt üvegen menni vele, fel-leszállást, fordulást, egyéb manővereket gyakorlod, aztán fejlődsz. Csinálhatod a bogárral és ha megy, megcsinálod a racerrel is.
Feladni a legkönnyebb. Rakd össze, gondold át. Még mindig ráérsz akkor feladni. . De nem most. . -
Geller72
veterán
válasz AMDaZERG_1 #51323 üzenetére
Ha a határidő lejárt, semmilyen párbeszédre nem vagy kötelezhető, azonnali refundot kérhetsz. Én csak udvariasságból, no meg mert ez a módja - szoktam nekik küldeni egy amolyan értesítést, egy sablon szöveget, hogy idő lejárt megint, pls refund, de most. Ezután van megadott számú napjuk, hogy utaljanak. Ha ez lejár és nem utalnak, azonnal paypal, ticket nyitás, bemásolni a doksikat, logot és ennyi. A paypal nyugodtan lehetsz, hogy alájuk vág, nem ez lesz az első eset, nagyon minimális idő alatt lezárják a dolgot. A GB átverős oldal, nekem a második rendelésem tőlük már soha nem érkezett meg és valid tracker numbert sem tudtak adni. Innentől meg ugye vita sincs. Amúgy ezeknek a vitáknak, problémáknak van itt egy saját topicjuk, szal mielőtt még ebből gond lesz, a hasonló jellegű problémákat szerintem itt hanyagoljuk és tegyük át ide. ez rám is vonatkozik természetesen.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
. Ahogy sejtettem. 5 különböző választ kaptam. . Bár végül is nagy vonalakban volt köztük közös válasz is. .
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen