Hirdetés
-
Mozgásban a The Smurfs: Dreams
gp Az új játék a tervek szerint október végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Telefont, fülhallgatót és órát is hoz a CMF by Nothing július 8-ra
ma Megerősítette a márka első nemzetközi bemutatójuk időpontját és az ott prezentálni tervezett eszközeiket.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Keeperv85
nagyúr
válasz
atidzsiforc #1442 üzenetére
Az megvan, hogy az egy áldozati oltár, nincs minek kinyílnia?! De lépjünk túl ezen... Én egyébként simán Revenantnek néztem az első áldozatunk... Szóval... Lehet tényleg nem árt egy szemüveg.
-
atidzsiforc
őstag
válasz
Keeperv85 #1451 üzenetére
SPOILER
Az egy koporso/szarkofag amibe a demonok bezartak doomguy-t, hogy ne tudjon tovabb rendetlenkedni a pokolbansamuel hayden engedi ki, hogy megallitsa a demon invaziot, meg az egerfeju lanyt
[ Szerkesztve ]
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
Vistaboy
veterán
-
.LnB
titán
Arról van valami hír, hogy a Vulkan APi-s update mikor jön?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
s912
aktív tag
válasz
atidzsiforc #1455 üzenetére
szép lassan haladsz..
vagy multiztál eddig, mi? -
s912
aktív tag
válasz
atidzsiforc #1463 üzenetére
akkor Fight Like Hell
-
atidzsiforc
őstag
na vegigvittem
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
s912
aktív tag
válasz
atidzsiforc #1465 üzenetére
milyen fokozaton?
vélemény? mondjuk írhatnád azt, hogy mi NEM tetszik/abból kevesebb lesz talán/
-
atidzsiforc
őstag
uv-n vegigszaladtam rajta, azt a mentest kimaxolom, aztan johet az ultra nightmare
ami a single playerben zavar, hogy a bossfightok elzart terekben zajlanak, ahol szepen kettesben apoljgatjatok egymast
mokasabb lenne ha kozben elobukkana nehany kisebb-nagyobb agyutoltelek.
picit kevesnek erzem a visszajelzest mikor sebzest kapok.
meg nem is tudom hanyszor nyirtam ki magam rocket launcher splash damage-evel, mert vmi indokolatlan nagy sugarban hat
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
s912
aktív tag
válasz
atidzsiforc #1467 üzenetére
"bossfightok elzart terekben zajlanak".. na igen. jogos. mert különben el lehetne "bújni"
és úgy hogy találna meg Mr. Cyber (multiban van az egyik map, nemtudom a nevét, ahol valami nagyobb "kocsi" alá be lehet guggolni.. Baroon meg nem fér hozzád (bár másodlagos tüzelésével igen)).
számomra továbbra is illúzióromboló, hogy glory kills esetében túl "sokáig" tántorognak az enemyk.. amolyan "gyere és nyomj F-t, addig várok".. Azóta már kikapcsoltam, hogy jelezze, de így is tántorognak és várnak.. Majd egy idő után semmi baj
De már megszoktam, úgyhogy inkább csak "szőrszálhasogatás"..
Meg azok a fránya kipotyogó dolgok.. Okés, hogy nagy horda közepette nem fog senki sem HP-t keresgetni és ez így jó is, hogy adja a HP-t,, de legalább fokozatváltással eltűnhetne. Arról nem is beszélve, hogy a régi doom-ban emiatt igencsak meg kellett fontolni.. Bemenj-e 50HP-val a szobába/terembe, vagy inkább még egy kis HP valahonnan, netán map restart..
Asszonyt eléültettem (hozzáteszem nem nagy FPS-s, bár néhanapján doom 2-t tolunk LAN-ban), persze legkönnyebb fokozaton. Tetszett neki, szinte meg sem halt
Aztán a 3-ik pályán, amikor érkeztek Revenant és Hell Knight-ék, feladta
-
Habugi
addikt
Tolj egy végigjátszást NM fokozaton, ez sebzésre & minden másra is uaz mint az UNM csak itt meg lehet halni/checkpointtól újra kezdeni.
Kell ám az a glorykill féle pár HP.., ezen a fokozaton eleve runa nélkül egyet dobnak (kvázi ha sokallod nem használod a rúnát és cső) és 5hp-t tol vissza (mondjuk ha nagyon alacsony a hp akkor hajlamosak többet, skálázódik de még nem figyeltem meg hp függvényében hogyan), arról nem beszélve hogyha durvább helyzetben szánod rá magad hogy a "tántorgóra" rátolj egy gloryt mert kevés a hp-d, akkor simán benyelhetsz a végrehajtása közben egy Impek féle tűzlabdát és kalap kabát, respawn.Btw.., tegnap elmentem az ArgentFacilityig UNM-on, a nehézségi szint leírása alapján menti a pályákat ill. a runa trialos failek nem számítanak de meghalni azt nem szabad.., oké, késő volt már, fekvés, betölt az ArgentF, lemegy a duma, quit to menü.., quit.
Még vártam kicsit hogy Steam felhőbe feltolja az állást és borultam.Na.., 10perce néztem, ofc nem mentette el az UNM féle ArgentF állást, nem tudom onnan folytatni, kvázi mintha meghaltam volna, kezdhetem majd előről..
Ez így normális vagy valami bug?
Durva lenne ha végig kéne ülni ~6-7 órát az UNM végigjátszás kedvéért....játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
atidzsiforc
őstag
engem nem zavar a villogo loot, meg a glory kill figyelmezteto, sztem ad az uberhightech demonvadasz space marine feelinghez
valoigaz kicsit sokaig maradnak stunban, de mikor meg pont felebrednek, mielott odaerek, az idegesit fel
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
-
atainprison
senior tag
UNM fokozaton csak akkor tudsz kilépni a játékból, ha végigvittél egy pályát és ott a "save and exit"-re nyomsz rá. Ha a "continue"-ra kattintasz, betölt a pálya és akkor lépsz ki, akkor rácseszel, mert azt halálnak könyveli a játék.
Tehát csak pályák között léphetsz ki.[ Szerkesztve ]
-
Habugi
addikt
Köszi, ezt a videót láttam már, illetve bele-bele tekertem, elég gáz szerintem, nem tudom milyen metotikával csal de ennyi idővel a játék megjelenése és egy NM-es végigjátszás után gyakorlatilag az összes létező spawnolást ismeri.
Nekem ütvefúrózza a retinámat hogy egy-egy triggeres rész előtt konkrétan ráteszi a célkeresztet arra a pontra ahol az első NPC megjelenik és folyamatosan ezt csinálja. Minden ilyen spawnál/pillanatban látszik hogy pontosan tudja mik, milyen sorrendben és hol fognak spawnolni.
Ha ezt ~4-5 végigjátszás után csinálná meg azt mondanám rendben van de hogy egy kör után tuti nem emlékszik rá az biztos. Felvette az elsőt is.., második kis gép/kijelző, valami ilyesmire tippelek..Van egy másik arc is, valamivel hosszabb idő alatt vitte végig, alig pár percről van szó, viszont sokkal skillesebb/ügyesebb, sokkal látványosabban játszik, jobb az aimja is, megjegyzem a fenti archoz hasonlóan ő is pontosan ismeri a spawnokat végig az egész játék alatt..
Igen, a leírás alapján a pályákat menti..:
"You can save your campaign upon completing a mission.."
(#1473) atainprison:
Na basszus, mekkora egy állat vagyok, mindenre gondoltam csak erre nem..
Ezek szerint ezért nem mentette el.., folytatást nyomtam és pályabetöltés után léptem ki..
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
pomorski
őstag
válasz
atainprison #1473 üzenetére
Ezt jó tudni, mert előbb-utóbb (de inkább utóbb) én is megpróbálom úgyis végigvinni majd.
-
Habugi
addikt
válasz
atidzsiforc #1476 üzenetére
Rá bizony, szerintem kategóriákat ver ZM-re..
Szerintem akkor sem lehetett egyikük sem 3napon keresztül annyira kocka, hogy annyiszor végigtolták volna a játékot hogy fejből memórizálják az összes spawnt..
Egy spawn 3-4 hullám, hullámonként belépő szinten ugyan ennyi npc, különböző helyeken.. és akkor pályánként hány spawnpont/trigger esemény..
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Találtam egy érdekes movement mechanizmust, ami egy kicsit a Quake III Arena-ban is megtalálható overbounce (OB) horizontális változatára hasonlít; ha egy magasabb platformról leesve megfelelő szögben találunk el egy vékony peremet / korlátot, nagy sebességgel előrelendülünk, helyzetrelatívan nagy távolságra.
Még kísérletezek vele, néhányszor már sikerült reprodukálnom.
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.
-
atidzsiforc
őstag
válasz
Synthwave #1478 üzenetére
nekem neha sikerul vmi ramp jump feleseget is beadni kisebb objektumok tetejet surolva ugrandozas kozben. air controlos runat gondolom megtalaltad, azzal eleg jo moka az sp, de a strafejump azert meg hianyzik
ja meg hell guards bossfight masodik fazisaban vmi akkorat knockbackelt h vagy egy kilometer magasat repultem
r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt
-
s912
aktív tag
válasz
atidzsiforc #1479 üzenetére
rage motor
DraQu speedrun
legkönnyebb fokozaton, de mindenképp jár a "pacsi"[ Szerkesztve ]
-
sittes79
addikt
Challange-k közül sokszor csak egy kill hiányzik(glory akármilyen kill)....vissza lehet menni megcsinálni vagy ez hogy működik? Eléggé idegesít...
-
laceszgamer
addikt
-
csutkaa
senior tag
válasz
laceszgamer #1483 üzenetére
Köszi! sikerült
minden oké
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Itt is megvolt az UV végigjátszás. Egy egészséges 20 óra biztos volt a kampány cakk-pakk. A főboss (ami amúgy brutálul fest) után még vártam némi akciót, azt hittem, hogy ő csak az ajtónálló, de kissé félbe lett vágva az események folyása (szinte biztos, hogy lesz "sztori" DLC még, amit veszek is majd megfele); agyvelejének elpárlasztása után extra lövölde helyett egy full epicness end sequence jött. Már megnéztem párszor.
Összességében hibái ellenére a single fasza, érte a pízt.
Szerintem mindenféle fokozaton jobbra-balra minden kis zúgot felderítek még.
[ Szerkesztve ]
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
s912
aktív tag
válasz
killerjohn #1488 üzenetére
Achievement-eket ha megtalálod a pályákon és el is indítod, de esetleg nem sikerül, utána menüből elérhetők.
Secreteket ha nem taláod meg, nem baj, mert ha a pálya végére érsz, utána menüből újra tudod játszani a pályát/pályákat(#1489) orichalcos: megelőztél és még egyszerűbben is válaszoltál
[ Szerkesztve ]
-
Maxtreme
addikt
-
emmm
senior tag
válasz
Ragnar_ #1493 üzenetére
De az első ugrás után nem is kellett guggolni, úgysem ért el a csóva. Ugrás után csak nyugi, aztán megint ugrás kellett. Csak mikor a végén kombinálta a fegyvernemeket, akkor kerestem a helyet, hová menjek és közben nem láttam, hogy jön a csóva megint.
Sebaj, többet nem csóválja a micsodáját sem...
-
StarKiller89
senior tag
sziasztok
honnan tudnám beszerezni kedvező áron a játékot?? akár steam key formában| Samsung Galaxy S23 |
-
killerjohn
addikt
válasz
StarKiller89 #1499 üzenetére
g2a.com egész jó áron adja
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrofon topic
- Dell notebook topic
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Óra topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- DDR5 GAMER PC! - AMD Ryzen 5 7600 - RTX 3070 Ti 8GB - 16GB DDR5 - 500GB Nvme SSD - 650W 80+
- DDR5 GAMER PC! - AMD Ryzen 5 7600 - RTX 3070 8GB - 16GB DDR5 - 500GB Nvme SSD - 650W 80+
- Fujitsu-Siemens Esprimo P700 E85+
- DDR5 GAMER PC! - AMD Ryzen 5 7600 - RTX 3060 12GB - 16GB DDR5 - 500GB Nvme SSD - 650W 80+
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon Gen 9 - 14"WQUXGA - i5-1145G7 - 16GB - 512 - Win11 - 2+ év garancia