- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Házimozi belépő szinten
- Megérkezett a Snapdragon X-hez tervezett Windows 11 lemezkép
- Objektívek topikja
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Összefog az x86-ért az AMD és az Intel
- Hard Disk Sentinel: S.M.A.R.T., okosan
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vandit.
addikt
Videón a BMW M3 GT4
Aki még nem látta volna.A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #7955 üzenetére
mert budapesten megfogod útálni...
ezt komolyan mondom. először élvezed, de napi használat mellett a beton futómű, a peres gumik.. aztán egyre inkább rájössz, hogy kezd zavarni a pocsék minőségű út, hogy nem tudsz 1 km-t se úgy menni, hogy ne kerülgesd a kátyúkat, csatorna fedeleket, a keresztbordák felütnek, a vasúti átjárok is agyrém..
sajnálod már az autót, mert érzed, nem oda való, neked meg már mindened tele, hogy 2 métert se tudsz úgy menni, hogy ne szakadjon le a veseköved..
szomorú, de sajnos ez van. csak azért mondom, mert úgyis ez lesz, ha ilyen autóra adod a fejed. sajnos (vagy sem) egy idő után a józan paraszti ész felül kerekedik az érzelmeken.
és nem biztos, hogy ez az érzelmi döntésed a pénztárcádra nézve előnyös döntés lesz. persze, ha megengedheted, hajrá, mert jó dolog egy sportgép.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz tibi666 #7949 üzenetére
ja gondolom 15 liter környékén mozognak...
Vandit>>ez egy sima m3.a fekete carbontető kérhető extra most is ha jól tudom, a szárny az tény új dolog és gyárinak látszik, lehet modellfrissis verzió jön.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
válasz MPowerPH #7962 üzenetére
Ez oké, de én nem alázási szempontokat venném figyelembe, hanem a kényelmit.
Nálam ez előbbre van, minthogy "streetracerkedjek", mint a sok vérpistike szervdonor jelölt.
Amúgy a 170 lovas E92-höz sem éreztem annyira lomhának az autováltót, persze ez nézőpont kérdése.A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
válasz MPowerPH #7964 üzenetére
Jó a fogyiban igazad van, viszont a kényelem megér ennyit, persze szigorúan szvsz.
Gyorsulgatásra E36 M3-at vennék inkább.A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
MPowerPH
félisten
válasz Vandit. #7965 üzenetére
Bocsásd meg nekem, tudod én fiatal vok, és egy szenvedés még az automata. 10 év múlva már valszeg nekem se kell majd manuál.
A fogyit meg azért mondtam, hogy nehogy utána majd mond, hogy kamuzok itt a 8 literekkel.
De pl. dieselhez én is csak automata váltót vennék.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Integra
titán
válasz tibi666 #7966 üzenetére
vaze, 30 elején járunk már és így gondolkodunk..
ok, mondjuk ehhez az is kell, hogy a sok köcsög politikus meg rendőr meg balfasz részeg autós, meg juppiköcsög hazavágta a közlekedési morált, megölték az autózás örömét....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #7967 üzenetére
,,De pl. dieselhez én is csak automata váltót vennék"
Én meg nem. (Persze egy komolyabb utazóautó az más) Van egy rakás sportosra szabott dízel autó ami elég suta lenne automatával. Meg amúgy sem szeretem az automatát bár kétségtelen, hogy egy dugóban araszolva aranyat ér.
-
tibi666
senior tag
válasz Integra #7968 üzenetére
na ez az. ma is levezettem 200km-t, a legnagyobb élmény egy kis kergetőzés volt egy szőkével. már amennyire egy 1.4-es twinport astra tud velem kergetőzni, de a csajszi nyomta neki rendesen.
hagytam nyerni, visszaálltam 100as tempóra, de 30km múlva utolértem, felakadt egy jókora soron egy teherautó mögött. villantottam neki egyet, átmosolyogtam, aztán 3 előzésből letudtam, amivel ő nem boldogult.
de hogy őszinte legyek, én is jobban szeretem már a nyugodt cirkálást, mint a rohanást.
[ Szerkesztve ]
-
Mr. Maffia
tag
Hello BMW-sek!
15000€-ert autot szeretnek venni, hasznaltat termetesen! HUF-ba atszamitva kb. 4.200.000Ft lenne erre. Hasznalat: 30% varos - autopalya 70% lenne.
Foleg Ausztria es Nemetorszag, evente 1-1 Svajc, Olaszorszag, Franciaorszag is be-be szokott csuszni, neha tavolibb orszag is.
Magyarorszagra nem jarok mar, tehat a magyar utak most nem fontosak.
Nem csak BMW johet szoba, akar Audi, Mercedes is. Fontos lenne a kenyelem, es a sportossag egyszerre! Nagyon 200 lo ala nem adnam, es inkabb legyen kozelebb a 300 lovacskahoz, hozzaszoktam az erohoz.
Nagy tavolsag miatt johet Diesel is! Nagysag annyira nem fontos, tehat 7-es, A8-as, S balna nem kell, 3, 5-ben gondolkozom, vagy A6, E, egyeb mercikben... A4 is johet. Fogyasztas annyira nem erdekel lehet 15 liter felett is boven....
kb. 2-3 evre lenne csak, utana mar lesz penz ujra is, remelhetoleg.Sok autot neztem mar nemet hasznaltauto oldalakon, nagy sok gyonyoruseg van, nehez donteni, Ti merre indulnatok el? Tudom ez BMW topic, de latom van itt azert sok fuggetlen joember is. Merci, Audi is johet bosegesen! Vagyam Porsche Panamera lenne, de mire olyat kapok 20.000€ alatt....
-
dragonfx
veterán
válasz Mr. Maffia #7971 üzenetére
e46 330i?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
Ezért nem sok az 5.5?
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Mr. Maffia
tag
Mivel ennyi penzert, mar boven kapni E60-at, igy annak nagyobb eselye van. 530i/d-k igen-igen eselyesek..... 120.000km-esekbol van nagyon sok, errefele nem szokas visszatekerni az orakat, igy ettol nem felek, hala istennek itt masok az emberek.
Hetvegen megyek at Nemetorszagba Landshutba megnezni egy nagyon igeretes Mercedes E320 Full Extra Avantgarde-t. Meg az is lehet, hogy a vegen o lesz a nyertes...... 125.000km, de megy majd atvizsgalasra.... -
Voyage
aktív tag
válasz Mr. Maffia #7975 üzenetére
E320 az jó kis motor, ha benzines... Fullos az meg csodásan felszerelt, szívesen lecserélném rá az astrát...
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
fekeandras
őstag
válasz Mr. Maffia #7971 üzenetére
Mivel csak ideiglenes autó lenne én inkább maradnék a realitások talaján.A jó értéktartás miatt inkább a távol keleti típusok között szemezgetnék például: Subaru Legacy, Mazda 6, Toyota Camry, vagy ha sportosabb kell egy Nissan 350Z, Mitsubishi Eclipse GSX ilyesmik.Európaiból Merci E320, BMW 530i, A6 de mindenképpen benyásat. Az ciki mikor eladás előtt jön ki valami több százezres hiba. A dízelnél nagyobb a valószínűsége. Én annyiért egy 4,2 S6-ot vennék de ez csak az én személyes perverzióm (egy régi S8 -al már megfertőztem magam).Ugyanez a V8 motor fogyasztott kézi váltós S8-ban 100% városi használatban 18litert ha nagyon áll a gázon az ember akkor max. 20at.
-
Mr. Maffia
tag
válasz fekeandras #7978 üzenetére
Ekkora gepeket, majd kesobb akarok. Addigra el tudom donteni, hogy ujat vegyek, vagy ilyen nagy gepeket megint hasznaltan.. ezert kell csak ennyi idore, nem fogom megvarni a tipushibakat..... en annyira nem vagyok oda a Japan gepekert, vannak szep darabok, de maradok az Europai gepeknel.
Kenyelem azert fontos, mert a fel eletemet az autoban toltom. Fogyasztas nem erdekes, 70%-at a ceg fogja allni ugyis, akarhova megyek. -
dragonfx
veterán
e60 530i 5 milkából nem hiszem kijön.....
az az 5.5es e46 piszok drága..mondjuk mihez képest ujonnan 15 fölött volt.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Integra
titán
válasz Mr. Maffia #7971 üzenetére
3 literes dízelt vegyél, jól felszereltet. régebbi típusokból valszeg van.
bár az ár necces. még németországban is. igaz, itt most sok minden jó áron megy a globális recesszió miatt....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Voyage
aktív tag
válasz Integra #7983 üzenetére
Minek venne dízelt, ha nem ő fizeti bele a naftát, és szeret erősen autózni, pláne hogy 300 lóhoz közelit akar? Azaz nem az a takarékos, 90-el autókázó fajta lehet... Németországba meg ugye nincsen mindenhol sebességkorlát, adja neki az ívet minél erősebb autóval, ott még meg lehet tenni...
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Integra
titán
válasz Mr. Maffia #7975 üzenetére
hát az órát itt is visszatekerik sok helyen, csodák nincsenek. vertrauen is gut, kontrolle is besser.
a 120ezer km azért jön ki az autókra sokszor, mert céges aussendienst wagenek és ilyenkor lesznek csereérettek, 3-4 év között. ha bmw premium selection-ös autókat nézel, akkor van esély, hogy az az autó frankó. én is első sorban ilyeneket nézek. vagy kiismerem pontosan a selection-ös autókat, miknek kell megfelelni és ha magánszemélynél látok hasonlóan jó autót, akkor megkérdezem, hogy ha beadná selection-be, szerinte bevennék e. valszeg tudják mi az....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #7982 üzenetére
az nem matrica gyári embléma
M felnit akárki kérhet bármilyen típusra ha van rá pénze akár 16osra is.
De aki kicsit ért hozzá egyből levágja egyoldali dupla kipufogó az nem m3 mert annak kicsit középfele van 2x dupla, ja és a kopoltyú is elárúlja...
ha már felnire futotta vehetett volna rá tuningshopban valami beömlöt a villogó helyére oldalra.hehh azt hittem a bmw PS csak nálunk mo.n van..... ...kinnt megérné?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Integra
titán
megsúgom, hogy szinte mindenhol van már sebességkorlát, 100 és 120, hiába nincsen default sebességkorlátozás. a korlátos szakaszok között van néha hosszabb-rövidebb ideig korlátlan szakasz. ha pedig éppen nincsen korlátozás, akkor elterelés van építkezések miatt.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz dragonfx #7987 üzenetére
magyarországon egy fillért sem adnék a premium selection-re, itt még akár el is hiszem, hogy frankó, komoly biznisz és megéri az eladónak, mert tutira eladja az autót a kereskedés, a kereskedésnek is megéri, mert olyan autót kap, ami az utolsó csavarig ismert és a rendszerben van, mindene megvan és biztos az autó, és a vevőnek is nagy biztonságot jelent, meg a plusz egy év garancia minden elektromos és mechnaikus alkatrészre.
megy is szerintem rendesen, amit kinéztem, azt hétvégén el is vitték azonnal, 1 napot volt kb fent. pörögnek a jó gépek itt is. főleg ha jó áron vannak....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Voyage
aktív tag
-
Integra
titán
ezt se mondanám. kegyetlen nagyokat büntetnek és a jogsi is lazán tud ugrani hónapokra.
ami az utak minőségét illeti, elképesztően sok az autópálya, de sok a régi és nem jó minőségűek.. olyan építkezések vannak, mintha vh után újra építenék az egészet. 70-80 km hosszan, 3-5 km-es megszakításokkal
idegtépő tud lenni. sportautóban meg pláne. tapasztalat...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Voyage
aktív tag
válasz Integra #7991 üzenetére
Én is voltam utóbbi időben párszor, de csak rövid részen, mentünk vagy 300km-et pályán...
Ahogy tudom, városban, meg főúton komolyan veszik, pályán pedig csak ajánlott sebesség van.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #7989 üzenetére
hát simán elképzelem főlega dízeleknél hogy a wallis a PS.es bömiket visszatekeri.és gondolom nekik van olyna szoftjuk amivle megoldják hogy rákötés után se lássál semmi nyomot.
a 6os váltós x3at??
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Integra
titán
válasz dragonfx #7993 üzenetére
elmondom, hogy mit kaptam az utolsó x3-ra ami után érdeklődtem:
24 fotó!!! teljesen lemosott, kitakarított autó minden szögből, kívül belül, csak az alap benyomás miatt.
forgalmi bescannelve, eredeti szervízkönyv, minden dátum pecsét km állással bescannelve, teljes gyári felszereltségi kereskedői lista plusz extra felszereltség lista bescannelve.
sérülés mentes, első tulajdonos, bármikor készséggel segít és mehetünk is a bmw szervízbe premium selection ellenőrzésre.
más világ ez.
itt is sok a kókler, de talán még lehet nagyobb biztonsággal jókat kifogni.
és persze itt is vannak olyanok, akik nem válaszolnak....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #7994 üzenetére
jó hát egy PS.es értékesítő nem válaszolna a bmw hazájában az durva lenne.ő érdekük.
Más:
Kicsit besasoltam a gyári magyar oldalra van egy összesített új árlista ami szeptembertől érvényes hát kb minden bömi árára rávertek +1.5 milliót
11.8ért egy 130i.t??..ugyanmááááár.....
volt régen az a reklám 200 fölött 6.6 alatt tán valaki emlékszik rá 316i.re...most 8 milla a 316...de mire fel emelkedett ennyit....
amik pesten tapossák az utat 5ösök dupla kipufogosok mind 6 hengeres ugye mind 15 milla vagy felette.....ha jól tudom nemrég volt totalcaron teszt hogy a beugró 5ös (520i) 10 alatt van na erre is rányomtak 1.5et most....
egy xaros 320d is 10 guriga.
Az M.es bmw.k árára meg kb 3-4 millió ráment pluszba..érthetetlen. az új 7es 25-30 milliótól kapható.régen már 20 alatt is bőven volt.
de a leggázabb m6 kabrio 38 guriga...hülyék ezek???..annyiért már ferrari meg lamborghini van.és hiába szeretem a bmw.t azért egy ferrari csak 1 ferrari.Ja ma láttm a körúton egy x6 M.et ..brutálisan néz ki. 555 ló a hivatalos oldal szerint. 34 milla. nem is tudom milyen moci van benne.tán az m3as V8asát fújták meg turbóval.
A 2 új jövevény 5ös GT és az új z4nek van tán a legtűrhetőbb ára.
nem tud mire fel emeltek ennyit.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
Ez bejön csak túl sokta tartja szvsz.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
-
aphra2
senior tag
Úgy általában írom, hogy aki bömös ültetésben , és kemény rugó+gátló párosításban gondolkodik, fűszerezve egy kis lóerő növeléssel, az előbb-utóbb hasonló műtéteknek néz elébe mint a képeken látható.
A mutatvány nem egyedi, 3-as, és 5-ös szériánál is előjön, (előbb-utóbb) ....konkrétan kiszakadt, vagy kiszakadni készülő hátsó futómű, ( bölcső).
1 kép az autóról, és a javítás alatti bölcső betétről.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #7998 üzenetére
Hát figyi. 1 éve kb pont néztem egy fehér 323 E46 coupe-t kevesebb kilóméterrel és már akkor olcsóbb volt ennél. Úh ez sok, hiába van válság. 2.5-nél többet nem ér szvsz. Nagyon el vannak szállva mostanság és az újaknál is, ahogy mondtad, pont ma néztem én is. Egy 116i alapára 6.5 ? Mire fel? 320 coupe 10.7? Normálisak ezek?
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Házimozi belépő szinten
- Microsoft Outlook topic
- eBay
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Megérkezett a Snapdragon X-hez tervezett Windows 11 lemezkép
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs