- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpeedR
őstag
válasz VR6-Fan #7349 üzenetére
Száraz, tiszta, pormentes aszfaltos versenypályáról beszélek. Itt a 2WD-vel a profik jobb időket mennek mint AWD-vel. A nagyon erős autók (500-600+ le) esetén talán már jelent valami előnyt az AWD, mert két keréken nehezebb lerakni azt a sok pacit.
Nyliván a 4x4 az aszfalton kívül minden más felületen előnyt élvez, ezt senki nem vitatja. Az Audi is főként a rallyban jeleskedett ha jól tudom, mivel itt tudta legjobban kihasználni az összkerékhajtás előnyeit.(#7350) E-Max
Miért, BMW-ből nincs 4x4-es?
Egyébként igazad van a 4x4 sok esetben bolondbiztosabb, ezt nem vitatom. Abban a hozzászólásban az AWD-t, mint "nyűg"-öt úgy értettem, hogy autópályán már gátolja a jobb gyorsulást. Vess egy pillantást a bmw.de-n a sima és az xdrive-os BMW-k rugalmasságára. -
fekeandras
őstag
" quattro-történelem:
1977-ben az Audi 80-ast alapul véve megalkották az első összkerék meghajtású Audit. A szaksajtó áradozott a forradalmi quattro technikáról: „Zseniális! A 2000-es év műszaki színvonala már most elérhető”-mondták akkor. Az már csak egy külön érdekesség, hogy az Audi műszaki főnökét dr. Ferdinand Piëchnek hívták.A ralisportban 1981-ben debütált ezen modell 300 lóerős változata, s már rögtön bemutatkozásának évében három világbajnoki futamgyőzelmet aratott. Három évvel később a quattrónak hála új legenda született: Walter Röhrl a későbbi kétszeres világbajnok győzött a Monte Carlo ralin.Ezt követően pedig szinte futószalagon érkeztek az újabb és újabb győzelmek, többek között a híres coloradói Pikes Peak versenyen, illetve a Német Túraautó Bajnokságon. Azóta a Pikes Peak név már autóként is ismerősen csenghet a négy éve bemutatkozott tanulmányautó és utcai változata a Q7 miatt. Ezt követően az Audi sportautók meghódították az amerikai versenyeket is, a TransAm STC sorozaton 1988-ig nyolc győzelmet arattak az Audi 200 quattroval, és elhozták az egyéni és a konstruktőri bajnoki címet is. Az amerikai sikerek után Walter Röhrl és Hans Joachim Stuck 1990-től a német DTM sorozaton is nyolc győzelmet értek el az Audi V8-as sportautójában, melyet Christian Abt az Audi A4 quattro autóval folytatott.Az 1973-tól folyó rali világbajnokságokon az Audi 24 futamgyőzelmet aratott elsősorban Röhrl, Björn Waldegard és az egyetlen kiemelkedő női raliversenyző Michelle Mouton vezérletével. Ez alapozta meg a később Le Mans-ban és a DTM-ben ma elért sikereket."
ennyit találtam.szinte semmi infót sem lehet fellelni róluk.
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #7354 üzenetére
Tehát csak egy évadban sikerült aszfalton villantaniuk valamit. Ezzel nehéz lesz a Quattro hajtás versenypályás előnyeit bebizonyítani. Sőt én ezt a 88-as menetelést is inkább a "kicsi, könnyű" turbós motorjuknak tulajdonítanám, mint az AWD-nek. (feltételezve, hogy nem szakadt minden versenyen az eső)
-
dragonfx
veterán
Léci srácok ne itt duljon már az audi mizéria....mega turbó 4 kerékhajtás stb...másik topikba!!vw.sbe!!!!
vagy átmenjek oda bmw.zni?E-maxx- Tibi666>>jól tettétek amit csináltatok, mindnekinek meg kell tanulnia hol a helye ennyi.
ma egy range rover legujabb majdnme lezuzott a váci uton..csak hogy a fekete sötétíett bömikről ne essen mindig szó..inde xnélül ki..na mondom fékezek emrt ez ki fog jönni...és kijött kicsit megtorpant de cska kiugrott elém... ...ilyenkor sajnálóm nincs M3am és nem jön egy kanyarodó elfogyósávos rész
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #7357 üzenetére
léci legalább ebben az egy topikban hagyjatok békét nekem mega többi bmw.snek köszke
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vangelis
nagyúr
Üdv
Nem tudjátok merre van a bmw-s topik?
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Bubu79
addikt
válasz Vangelis #7359 üzenetére
Olyat itt nem lehet csinálni - kell, hogy szó legyen szejatról, fajuvéről, kutyafüléről, mert hiszen ha benézel bármelyik másik márka topikba ott is azt láthatod, hogy kitárgyalnak mindenfélét, csak épp az adott topik névadóját nem
Pedig van nekünk nagyon szép "milyen japán autót vegyek ( Hondát )" topikunk, "mér' vezet mindenki úgy, mint egy-gyállat", van autótechnikás, ahol simán elférne az összes okosság a turbós-kompresszoros jólmegcsippelt autókról, de nem mindezt itt kell megtárgyalni, csakis a bunkó BMW-sek topikjában, mer' az jó
Igény szerint linkelhetem a topikokat, de az érintettek úgyis tudják merre kell lelni őket, hiszen látogatják azokat, csak az úgy tűnik nem elég - az igét itt is hirdetni kell
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
E-Max
tag
válasz dragonfx #7360 üzenetére
Most miért is baj, hogy megvitatjuk értelmesen, hogy BMW vs. Audi és 2WD vs. AWD között mi a különbség?
Akkor szokott gond lenni, ha bejön valami okos, és máris a BMW-t a Seat-hoz hasonlítgatja, meg hogy a Seat WTCC-ben jobb, mint a BMW, és csak mocskolja a hőn szeretett márkánkat. Itt semmi ilyesmi nem volt.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
fekeandras
őstag
-
Eagl3
veterán
válasz !Overdose! #7364 üzenetére
Nem szép, hogy így "rálóg" a kaszni a felnire...
-
dragonfx
veterán
válasz !Overdose! #7364 üzenetére
kell ennél jobb??
nekem nem.
kicsit feljebb kéne rakni jah ez olyna pimp ride beütés.
na meg ne legyne kabrió.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Max
tag
válasz dragonfx #7366 üzenetére
Külsőre ez szebb: [link]
Belsőre ez szebb: [link]Na ez a két autó az, amire azt mondom, ennél erősebb nekem nem kell.
V10-es E60 M5 már túl erős a 2WD-hez, meg randa is, más autó meg AWD-vel nem olyan szép mint az E39.
Számomra ez a legszebb autó.
Nem csúnya a Volvo-m se, a 740i-m se, de ez az über alles.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
keIdor
titán
Szerintem az E60 szebb, mondjuk ha már M3 akkor E90 kéne, nem tudom, lehet kövezni, de nekem az újak jobban bejönnek, persze ezek amiket linkeltél is még "álom kategória" nálam.
Napokban láttam 335Cd E90-et, gyönyörű volt, én már azzal is beérném, fogyasztás is pont kellemes.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
dragonfx
veterán
nem nem ..de egymás elől nem vesszük el ezek szerint tuti...pláne neked erre van szeton nekem meg smemire sincs.
Az első külseje a második belsejével..de nem is v.kék és nem is zöld színben hanem feketében és csakis valami kipolírozott ultraperes felnivel.
Az ujból egy 320 coupé kellene.nem kéne több.de a modellfrissis limo nekem erősen "4ajtós coupé formát" idéz...vékonyabb lámpák elől hátúl és az a mocitető is.megfelelő lökösselés felnivel mindenképp feketében.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E-Max
tag
E60-tól, E90-től hányni tudnék.
Szemből.
Hátulról mind a kettő nagyon szép, főleg E90, de E60 is szép.
De oldalról, elölről hányinger.
Ha Bangle-autókról van szó, ez a legszebb talán: [link]# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
válasz dragonfx #7371 üzenetére
Nekem leginkább a második belseje kéne ezzel a külsővel, ebben a színben: [link]
Számomra ennél szebb autót nem hordott hátán a föld.
Ez a kék gyönyörű, a lámpák, a vonalak meseszépek, a felni gyönyörű, minden gyönyörű, csak ne jobb kormányos lenne, hanem az enyém, bal oldalon lévő kormánnyal, hat lakat alatt a garázsban.E46-ból ami szép: [link]
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
dragonfx
veterán
nem elérhetetlen szerintem tudva hogy most mid van és mit tevékenykedsz.csaka fogyasztás meg a szervíz...jajj neked.
a mostani 5ösbe nem lehet belekötni nem hiába olyna rohadt népszerű.etalon kategória király.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
keIdor
titán
Szép mind a három.
tibi666: Igen az E60 olyan különc, de nekem pont ezért tetszik, egy kis változás. Meg nekem az első lámpák is bejönnek. Azokat utálják sokan...
Viszont az X3 az, ami lehet bármilyen nekem nem tetszik. X5, X6 az viszont bejövős, főleg az X6, pedig az is kap hideget, meleget, sokan utálják...
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
E-Max
tag
válasz dragonfx #7376 üzenetére
Ha valaki lát ilyen szép állapotú E39 M5-öt, ezzel a kék színnel, ilyen felnikkel, törés mentesen, szóljon, ha 7.000.000 alatt van, nem érdekel honnan, föld alól is előkerítek annyi pénzt, hogy megvegyem. Más színű M5 nem csúnya, de az nem kell annyira. Ez a kék színű M5 álmaim autója, sehol nem találok ilyet.
Majdnem E60-asom lett, 540i vagy 550i, de inkább F01, még ez is szebb.
E60 kívül-belül ronda, belül abszolút szar a kezelés, gagyi műanyagok vannak a középkonzolon, kardánboxon, hátulról szép.tibi666: Kombi E60 hátulról tetszik a legjobban...
E90 is randa, X6 is randa, X5 még úgyahogy, 7-esből a facelift utáni, 5-ös randa, 3-as randa, 1-es randa, 6-os randa, x3 csak belül randa, amúgy szerintem szép, több bmw meg nincs, ha minden igaz.
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
dragonfx
veterán
hehe nem lesz könnyű ilyet találni elég egyedi rendelés volt feláras szín volt tutkora.
e90bőla modellfrissis bejön, e92 nagyon bejövős, de m3 nem kéne, x6 gány, x5 gány, x3 elmegy, 5ös bejön feketében csak, 6os bejövős, 1es a coupé bejövős amugy a lecsapott seggű szégyen.ja meg az uj z4 bejön, eddig egyik Z.s se tetszett na jó z8.
inább egy 530i vagy535i mint egy uj 740i.az uj 7es nem jön be tul nagy aza rács elől a kkipuf odaverős, igaz egyik 7es se jön be nekem.nagy dög.
multkor láttam elöző 7esből belga rendszámmal 735i.t ..vajon abba a turbós moci volt már vagy valami más lefojtott?[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tibi666
senior tag
nekem ez tetszik.
e39 individual avusblau színben.
a barátom is ilyet vett magának.
kurva jól néz ki ez az autó. főleg azokkal a felnikkel, amik a barátomén vannak.[ Szerkesztve ]
-
E-Max
tag
Hát ahogy elnézem, nem.
Régiek közül nekem talán egyedül az E12,E3 nem tetszik, illetve az E számozás előttiek, ezekután levők Bangle-ig mindegyik bejön.
Újak közül csak F01.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
válasz tibi666 #7382 üzenetére
Nekem is ez a szín tetszik, csak nem kombiba kéne az autó, angel eye lámpákkal, és eredeti m5 külső, minden porcikája(tükör,lökhárító,felni).
Vandit: Külsőtől is, belsőtől is hányni tudnék.
dragon: Új Z4 elmegy, hátulról randa, régi Z4-Z3 nagyon bejött, feltéve, ami nem kupé, Z8 randa.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
válasz !Overdose! #7387 üzenetére
Köszi.
De mindössze 2 olyan van benne, amin látszik, hogy nem volt szétnyüstölve.
Pl egy 400lovas autót nem veszek meg 100000km fölött, mert akkor az első szerviz horribilis összeg lenne...
Facelift utáni sincs sok, ami meg igen, sok a km, vagy valami más van.
Ezerszer végignéztem őket, itt is, ott is, élőben is megnéztem párat, ami képen gyönyörű volt, megláttam, mondom anyám, ez valami 18 évesé lehetett, aki lámpától lámpáig gyorsult, és valsz. 95-öst töltött bele, olyan lomha volt, meg hangjuk is csúnya volt, stb...BMW-ből alapból ritka egy nagyon megkimélt, szép példány, hát még az M5-ből....
Talán ez a legszebb:[link]
De ez is gányolás, csak meg kell nézni belül a navit, vagy multimédia kijelző, vagy mi az. Borzalmas.
Ez kivül nagyon szép, állapota is rendben van, kora, km is oké, de irtam ugyan, hogy belső mindegy, na de ez a rikitó kék azért már sok, egy kék-fekete még elmegy, igaz, az se az én szinvilágom, na de ez...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #7388 üzenetére
ennyi.nekem se.beépítve egy m54b30 as mocival.még a fogyi szép lenne ..amugy jah angyon bejövös.egy ilyen vagy egy e36 m3...hátelgondolkoztató melyiket választanám nem tudnék dönteni.
E-maxx>>ne várd 8-10 éves e39 m5ben kevesebb lesz mint 100e..inkább 200 felé haladnak.
a szervízt ezért mondtam kalkuláld bele valszeg 7 számjegy.
A M.es bömik hajtásra vannak tervezve kérdés meddig bírják..ha mindne megvan adva nekik akkor sokáig.ha nem akkor kevés ideig.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
Engem az érdekelne hol lehet gyári bmw színkódoknak utána nézni?Konkrétan az érdekelne amit az egyes és hármashoz lehet rendelni.Fehér alapszín de van valami egész halvány mályvás/bézs árnyalata.Keresek majd egy képet is hátha úgy egyszerűbb.
[ Szerkesztve ]
-
Voyage
aktív tag
válasz dragonfx #7390 üzenetére
E30 nagyon szép autó...
Kár, hogy itthon ritka a jó is.Na, szal azt akartam írni, hogy ugyan jó egy ilyen idős autó, mert szép, megbízható stb, de pl. én most újat készülök venni, nem tudom még mit, de ha pl 5M körül lenne egy max 5-6 éves, szép állapotú, erős autó, meg lehetne venni, de én többet nem adnék régebbi autókért.
Talán E30 M3, de nagyon-nagyon szép állapotban, ami szóba jöhetne....Egyik kedvenc BMW-m.
Amúgy nem értem, ki az, akinek nem tetszik az E60, szerintem nagyon szép...[ Szerkesztve ]
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #7391 üzenetére
bezony egy ilyne kéne..amit tegnap belinkeltem szinte majdnem pöcre ilyen csak a felnije gyári m3 nem e39es felni.
5M.ból már nagyon szép bömiket kapsz a választék is bőséges írj valami kritériumot mik játszanak.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
!Overdose!
őstag
válasz fekeandras #7392 üzenetére
300 Alpinweiss III 51 91 1 052 274
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Voyage
aktív tag
-
fekeandras
őstag
válasz !Overdose! #7395 üzenetére
Hát én meg nem mondom, hogy az-e vagy nem.Az Alpinweiss stimmel de a számokról lövésem sincs.
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #7397 üzenetére
Ezt találtam, nem tudom segít-e.
-
Gebriel
veterán
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen