- Milyen hangkártyát vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen monitort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen asztali médialejátszót?
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
Hirdetés
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Ebben a topicban tehetitek fel a videokártyákkal kapcsolatos azonnali, sürgős kérdéseiteket! Javasoljuk, hogy mielőtt kérdeztek töltsétek ki az adatlapotokon a konfigurációra vonatkozó részt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pandras83
senior tag
válasz daniel_h #88276 üzenetére
Az RT nem mozgat, a felbontás 1440p lesz később, akkor a te kártyád a 7900XT, nem olyan nagy dilemma ez.
Mondjuk az "RT nem izgat" meg olyan dolog, hogy most veszel játékra 200-300k körül egy darab alkatrészt, ami azért nem kis pénz és mégsem tudsz maxon játszani bármit, engem pl ez felettébb bosszantana. Az RT a velünk együtt fejlődő jövő a gaming iparban. Olyan filmszerű hatást és atmoszférát teremt a valós idejű bevilágítással, ami egy pár év múlva alap feature lesz mindenhol. Lehet h pl a CP2077 path tracing sem izgat, de mindenkinek javasolnám hogy üljön a játékban a metróra (vagy vasút vagy miaz) naplementében utazgatni és kapcsolja ki menet közben a pt-t, hogy lássa milyen anélkül. Hát finoman szólva fapados hatást kelt nélküle. Magyarul egyszer bele kell kóstolni és utána nem akarsz nélküle játszani sp címet. Még egy erős érv, bár ez szubjektív: RTX Remix, már ha mozgat a nosztalgia. Keress rá a HL2 hamarosan érkező rtx remix trailerére az eléggé szemkifolyatós. Az rt nem szimplán trükközés a fénnyel és az árnyékokkal. Egy jól összerakott path tracing címben olyannak látod az objektumok textúráit, ahogyan azok "valóban" kinéznek. A fémfelület valóban fémes lesz, a műanyag valóban műanyagnak látszik és stb. Nem nagyon lehet ezt elmagyarázni, ki kell próbálni hogy lásd a különbséget.
Cyberfuck Patchrunner