Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hőguta

    csendes tag

    válasz Hőguta #29127 üzenetére

    Update:
    Mivel 4 hét szerviz után semmi változás, felhívtam őket hogy mi a helyzet a kamerámmal.
    "Utána nézek s majd tájékoztatom" volt a válasz.
    2 munkanap után kaptam emailt hogy termékcserét,levásárlást,vagy pénzvisszafizetést kérek?(kivárták a 30napot)
    Miután tele volt a hócipöm ezzel a hozzáállással az utóbbit választottam.(ma meg is jött a lóvé)
    Persze előtte felhívtam az at11 kolléga által javasolt üzletet,ahol megerősítették: ha garanciális problémám van azonnal cserélik a VIOFO-t,ne maradjak egy napig sem kamera nélkül.Tegnap rendeltem,ma meg is kaptam.Tényleg le a kalappal az üzlet előtt!
    Tanulság:érdemes a szervízháttérről megbizonyosodni vásárlás előtt,és inkább a drágább de rugalmasabb üzletet választani.
    Mondjuk annyi "hasznom" volt hogy 7 hónapig "ingyen"használtam a kamerát,igaz cserébe egy hónap nélkülözés volt....
    Remélem ezzel nem lesz gond egy darabig :C

Új hozzászólás Aktív témák