- Autós kamerák
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Asztrofotózás
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
PROHARDVER!
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
drunkyboy
aktív tag
-
PiciPeti
őstag
válasz gabber01 #39503 üzenetére
Ezt az ajtót nem nagyon fogja kiszólni szerintem erősítő nélkül...
Mint írta a cartárs, a gyárit cserélte az MX-re, és rosszabb lett, tehát még annyira se szólja ki, mint a gyári...
Nagy, öblös ajtó, kell oda a power az eddigi tapasztalatok szerint.Amúgy ha valaki ilyenre adja a fejét, ennél a típusnál nyugodtan maradhat bent a gyári hangszóró, egy jó szigeteléssel, és egy kis erősítővel meglepően jól tud szólni.
-
footy
addikt
válasz PiciPeti #39504 üzenetére
+1
Ezert irtam mar en is 100x, hogy a szigeteles legyen az elso, lehet mar az hoz annyit, hogy nem is akar tovabbmenni a user. Az elejen persze nehezen hiszi el az ember, hogy a szigeteles teljes erteku komponens. Szamomra is akkor lett vilagos, mikor eladas elott visszaraktam a gyari hangszorokat az autoba es jobban szolt mint ar AS Radio flat. -
Nagyfejű
aktív tag
focal utopia szettet hallott valaki?lenne egy szett egész jó árba.
-
hanati64
tag
Ajtó szigetelésre. Mi a vélemény?
[link] -
Daywalker
addikt
Máshol azt olvastam, hogy fasza. Én is ilyet tervezek felrakni, csak addig tököltem, mire bejött a hűvös idő, a garázsom meg nem fűtött, hőléggel tökölni meg nincs kedvem, de majd kitalálok vmit.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
imi314
senior tag
válasz hanati64 #39507 üzenetére
én szeptemberben csináltam ezzel mind2 ajtót, nem dolgoztam még mással ,de könnyű volt vele dolgozni , hajszáritóval (nem röhög,ez volt kéznél ) rásegitettem egy kicsit igy már szinte ,,kenni,, lehettett és szépen befogta az ajtót, ár/érték arányban szerintem mindenképp a legjobb,8500ft-ból kijött a két ajtó és valahova 2 rétegen is jutott.
sᴧᴍsᴜɴɢ ɢᴀʟᴀxʏ s23 ULTRA
-
Daywalker
addikt
válasz imi314 #39510 üzenetére
Hmm, mondjátok meg, hogy csináljátok meg annyiból a két ajtót? Én kiszámoltam és majdnem 3 lap kell a két ajtóra, ami 3 nm...és 15e ft. Ok ez 3 ajtós autó így nagy az első ajtó, de akkor is, mindenki azt mondja, hogy 2 nm kb. elég. De lehet, hogy én számoltam el? Most kezdem azt hinni, ha belegondolok...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
hanati64
tag
Köszönöm a válaszokat.
Egy Opel Zafira A 4db ajtaját szeretném szigetelni.
Az tiszta, hogy az ajtó belső részét(a lemezt) befedem ezzel a bitumenes anyaggal.
És a kárpit alatti részt is ezzel lehet fedni, vagy valami mással inkább? -
Daywalker
addikt
válasz imi314 #39514 üzenetére
A külső lemez 120x60-65, belső nagyjából 100x50. Akkor belülre elég 1 nm, de a külső lemez belsejére is elég lenne 1? Tudom, hogy belülről sem lehet beburkolni teljesen, hiszen nem férni oda mindenhova...de azért nem ártana ha lenne ráhagyás.
hanati64: igen, lehet és kell is.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
opeter70
senior tag
Ha már szóba került az ajtószigetelés dolog, szeretnék tanácsot kérni egy dologban, amit sehogy sem tudok megoldani:
Renault Thalia ajtóról van szó, aminek szigetelés szempontjából nagyon idióta kiképzése van. Megpróbálom képekkel szemléltetni (nem saját, hanem netes képek):
Tehát a kárpiton a térképzseb az egy homorú dolog, ami úgymond "belóg" az ajtó belsejébe.Ennek folyományaként pont a legnagyobb szerelőnyílást nem tudom lezárni szigetelőanyaggal, mert az ajtókárpit térképzseb része oda "belóg".
Az ajtó belseje:Remélem, hogy nagyjából azért érthető a problémám: Lényegében nem tudom síkban leszigetelni az ajtó belsejét.
Próbálkoztam olyannal, hogy erre a legnagyobb szerelőnyílásra homorúan ragasztom fel a szigetelőanyagot, de az sem jött össze, mert a kárpit felszerelésekor folyton letépte a helyéről.
Ha meg túlságosan homorúra csináltam a szigetelést, akkor meg beleért a leengedett ablakba és az tépte le.Most épp úgy van megcsinálva, hogy az ajtó lemezek és a kárpit belseje is rezgéscsillapítva van, és a kárpit peremét köben, ahol az ajtóra felfekszik, igyekeztem légmenetesen körbeszigetelni hangszóró gyurmával.
Így most tulajdonképpen a kárpit is "hangdoboz" része, ami persze közel sem ideális megoldás, de nem volt jobb ötletem.Van valakinek valami épkézláb javaslata, hogy hogy tudnám légmentesen lezárni a legnaggyobb szerelőnyílást?
-
Daywalker
addikt
Az ajtó belső felét mivel takarítottátok meg szigetelés előtt? Azért a tizenéves kosz nem jön le olyan könnyen, van valami tuti technika vagy szer? Csak hogy ne kelljen fél napot szívni majd...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Aha, akkor nem kell túlparázni, thx
tboy93: cáfolnám...nitrohígító pl. nem szedi le Sokan azt hiszik, de nem, sőt a friss aszfalt odatapadt felverődéseit meg a többi ilyet szépen leszedi (neppertrükk!)...ok nem kell fél óráig áztatni benne, ez tény. (a kromofág leszedi, de az meg nem klasszikus hígító).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
sanki85
csendes tag
-
Daywalker
addikt
válasz sanki85 #39526 üzenetére
Mert belül az ajtó nincs fényezve, hanem egy alapozó van ráfújva csak. Lakkozott festést nem bántja - persze nem szabad erősen dörzsölni azt sem, főleg nem valami dörzsis cuccal. Hidd el, én amikor leszedtem az ajtóról a gyári feliratokat, azzal szedtem le a ragasztót és nem látszik...(ennyi nepper nem tévedhet)
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
sanki85
csendes tag
válasz Daywalker #39527 üzenetére
Nekem az ajtó belső színe ugyan az, mint a külső, semmi különbség nincs. Ahogy ronggyal dörzsöltem (persze mondom mint a barom a zsír miatt) kopott a festék egészen a fehér alapozóig is. De ha gondolod le fényképezem . Akkor írok típust VW Vento. Ennél koptatta. Lehet másnál nem de egy nem látszó részen azért tesztelném.
-
Daywalker
addikt
válasz sanki85 #39528 üzenetére
Értem, hogy ugyanolyan színű...ez sok mindentől függ. De belül nincs lakkozva, ez a lényeg, ezért írtam legelőször, hogy lakkozott felületen. Nézd meg bármelyik elemet, kívül más mint belül.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz sanki85 #39533 üzenetére
Oké, persze, aki fél ne próbálja meg!!! A festéket oldja, hiszen ez a dolga, de ha jól van lakkozva, akkor lehet rajta dolgozni. Én is a TC-n olvastam anno valami neppertrükkös cikkben, kipróbáltam és működött, tehát saját tapasztalat. MOD: gyári fényezésről beszélünk! Nekem az alkohollal is rossz tapasztalatom volt házilag utólag fényezett dolgoknál, pedig az nem annyira kemény anyag
Na vissza a hifihez[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
B-enji
tag
Sziasztok!
Audison VR404-ről van véletlenül valakinek tapasztalata?
-
B-enji
tag
válasz opeter70 #39520 üzenetére
Talán kivitelezhető lenne műgyantázással egy forma készítése. Mégpedig úgy, hogy a kárpit benyulós részét felhasználod formaként. Leragasztod papír ragszallaggal, majd felviszed a műgyantát + üvegszál paplannal erősíted (több rétegben). A kész formát lebituzod és felcsavarozod vagy szilóval felragasztod.
-
Valamix
csendes tag
Köszönöm mindenkinek a tanácsait.
Vezetékeket átnéztem, nem lett fordítva bekötve. Utána olvastam az akusztikai rövidzárnak és úgy éreztem ebben van valami. CNC programozó vagyok mégis szemre csináltam kiemelő gyűrűt, így utólag nagy hiba volt.
Ma csináltam a gyári hangszóróval teljesen megegyező formájú és magasságú kiemelő gyűrűt. Óriási lett a különbség, most már nem oltják ki egymást a rezgések. Apropó rezgések, a járó motor is kiolthatja a hangszóró rezgéseit ?[ Szerkesztve ]
-
opeter70
senior tag
válasz B-enji #39536 üzenetére
Köszi! Átgondolom a dolgot.
Vagy ez lesz, vagy sanki85 alulemezes megoldása.
Úgyis tavaszra marad a dolog, addig van időm kitalálni, hogy melyik megoldást egyszerűbb kivitelezni.Valamix: Ezt a hangszórókábel kivezetést nagyon nem értem. A hangszóró pereme alatt jön ki a kábel?
Így ne csodálkozz, ha akusztikai rövidzár van.[ Szerkesztve ]
-
sanki85
csendes tag
Sziasztok! A hangszóró pereme alá van valami spéci anyag, amit szoktak rakni szigetelésnek, rezgéscsillapításnak?Én most a mosogató tálca szigetelést használtam, nem tudom, hogy van-e esetleg ennél jobb megoldás? Ez ilyen gyurma szerű anyag.
-
runner 125
nagyúr
válasz opeter70 #39542 üzenetére
Es ha az ajto belsejébe vett szigeteloanyagbol vágok a hangszóró perem alá, az is megfelel? Csak h ne közvetlenül a fémre üljön fel.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Coporno
aktív tag
Sziasztok! 10 centis hangszórókat szeretnék venni, az ár ez esetben fontosabb mint a díjnyertes hangzás; mivel bő harminc éves autó gyári hangszórói helyére kerülnének, csalódni valószínűleg így sem fogok. Nyilván szeretném a pénzemért a lehető legjobbat kapni, ezért kérnélek titeket, hogy ajánljatok hangszóró párt két kategóriában, 8-9 ezer és 12-13 ezer Ft-ig bezárólag. Itt felmerül a kérdés, hogy valóban érezhetően többet ad-e a drágább, vagy érdemesebb az árkülönbözetet inkább új kábelekre költeni... A beépítési mélység nem mérvadó, és ha ez számít, alapvetően vegyes felhasználásra kéne, némi rockos túlerővel. Előre is köszönöm a segítséget.
-
traktorgumi
aktív tag
sziasztok
Peugeot 306 cabrio (2001) kocsiban szeretném a gyár rendszert cserélni.
Nem szeretnék nagy rendszert építeni
1 fejegység + előre 16cm hangszóró meg 1 csipogó hátulra.
Fejegységben az igényem a hátul kivezetett usb mert nem szeretném nézni a kiálló pendrivot
Bluetooth kihangostás.
Ha lehet erősítőt nem szeretnék
Szerintetek jó választás Audio System MX 165 plus(20ezer)+pioneer mvh-x560bt(31ezer)?
Ajtó szigetelésre kell számolnom?
Hogy érdemes cserélni?Először a fejet aztán a hangszórókat?vagy inkább egyben letudni?
Budapesten vagy a környékén hol érdemes megvásárolni vagy beszereltetni?
Tudom hogy ott a google,de nem szeretném ha minden hülyeséget rám sóznánakNagyon köszönöm a javaslatokat
hip hop 50%
classic 20%
vegyes- rádió 30%[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz traktorgumi #39546 üzenetére
Csipogo hatra? Ezt hogy matekoztad ki?
-
opeter70
senior tag
válasz runner 125 #39544 üzenetére
Az sem rossz, de ha már van pár száz ft-ért erre a célra kitalált "eszköz", akkor én inkább azt használnám.
A gyurma sokkal képlékenyebb, mint a szigetelő anyag. Könnyű vele dolgozni és a rezgéscsillapításon kívül még az is az előnye, hogy eltünteti az esetleges felületi egyenetlenségeket a hangszórókosár és a felület között.
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Autós topik
- Vicces képek
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Milyen routert?
- További aktív témák...