Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blakey

    titán

    válasz Sumi #102886 üzenetére

    A CTO vásárlást érdemesebb Apple-n keresztül intézni, ugye az kvázi egyedi, csak neked szóló, az is előfordulhat, hogy csak 1 készül belőle, ezért nehézkes vele a dolog, de persze itt is vannak jogaid, élhetsz velük. Mindenképp jeleni kéne a hibát közvetlenül az Apple-nek, hiszen a forgalmazó nem tehet túl sok mindent, maximum eljárhat az érdekedben, de te is ugyanazt tudod elintézni, vagy még többet, mert neked érdeked, a saját dolgod, stb. Persze a forgalmazó lehetne "barátságosabb" és segíthetne a cserében, javításban, de nem olyan egyszerű, mert ha nem javítható akkor a csere egy új, ugyanolyan termák gyártását igényli, mert CTO.
    Egyébként szerintem nem pixelhibás a kijelződ, valami más van ott, ami a kijelző gyártása során kerülhetett oda.

    *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

Új hozzászólás Aktív témák