Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #8653 üzenetére

    #1 2007-ben kezdtek el normálisan terjedni a többmagos procik. Elsősorban kétmagosok. Viszont a program nem jutott több erőforráshoz ezekkel sem.
    #2 2010 után annyi változott, hogy a grafika fejlődött, és a DX túl lett terhelve, tehát olyan driverek kellettek, amelyek a 2010 utáni grafikát is megjelenítik, vagyis még több erőforrást elvettek a programtól. Ez a folyamat tart máig. Összességében nincs több processzoridő a szimulációra, mint régen.

    Két tény: a fejlesztők azt mondják, hogy a probléma az API. A Microsoft nem konkrétan a DX11-et látja gondnak, hanem azt, hogy a fejlesztők túlterhelik, és a gyártók ehhez igazodnak a driverekkel. Ez is bőven igaz. Az API tud valamit, és ahhoz lehet butítani a grafikát, de ezt fentebb megbeszéltük, hogy miért nem jó a PC-s gyártóknak.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák