Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz Abu85 #8652 üzenetére

    jó ez a beszélgetés.
    #1 mi volt 2007-ben?
    #2 hát 2010 után az a helyzet, hogy ...
    #3 goto #1

    úgy nem nagyon fogunk előremenni, hogy mindig a DX11 problémáit hozod fel, amikor a megelőző időszakról van szó :N

    amúgy meg, ha minden shooterben olyan AI lenne, mint a FEARben, akkor hajlanék rá, hogy valami összefüggést sejtsek, annak ellenére, hogy a négymagosok megjelenésével az egyszálon üzemelő API miatt pont keletkezett extra CPU power, és a mostanában általad rengeteget emlegetett CPU time locknak még híre-hamva nem volt. azonban a legtöbb AI lényegesen ostobább, úgyhogy kénytelen vagyok továbbra is arra gondolni, hogy szartak rá. és a többség most is szarik, maximum a DX11 bajait kényelmes felhozni ürügyként.

    "... and with your wicked wishes we will rise again"

Új hozzászólás Aktív témák