Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    A dual pipe ugyanaz, mint az Xbox One-nál, csak még PC-be nem jött le. Az a lényege, hogy ne csak egy grafikai parancslistán keresztül lehessen etetni a GPU-t. Konzolon csinálhatsz olyan speciális dolgokat, hogy megéri.

    Korábban azért nem volt ennek értelme a PC-n, mert nem módosult a grafikai futószalag, de ha mostantól elkezdik használni is a primitive shadert a fejlesztők, és nem csak annyi történik, hogy az AMD a legacy kódot befordítja a primitive pipeline-ba, akkor számolni kell azzal, hogy kontextusok végrehajtása sokáig fog tartani, és ilyenkor nem árt kontextust váltani, hogy ne malmozzon a GPU. De ez amúgy is jellemző, csak az új pipeline-nal sokkal gyakoribb. Tulajdonképpen ez teszi majd valóban működővé a primitive shadert.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák