Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ComputerBase-nél a 2070 van összevetve a 2080 FE-vel, s ott 4K-ban tényleg 29% különbség van, de hát ugye sima 2070 vs 2080 FE.
Ja úgy felezett blending, én meg az egységek számára gondoltam. Hát WTF ha az NV gyengébb blendingben, akkor miért az Radeonnál kevés a ROP? Nekem ez inkább pont ez ellen szól, a GCN nem skálázódik jól játékban.
Na, akkor tehát 2070 vs 2080 közötti különbségek, részegységekre bontva:
geometria: +116%
raszter: +116%
ALU: +37%
ROP: +8%
RAM: 0%Tehát akkor az a gyakorlati +20% azt jelenti, hogy elég durván kevés a ROP 2080-nál, ami WTF.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
nagyúr
Érzelmeskedés helyett inkább nézzük, mit is mondott Huang (és ne a félrefordításból):
The performance is lousy and there’s nothing new
Tények nélküli minősítés, irreleváns.[There’s] no ray tracing
RT-vel kapcsolatban Jensen továbbra is álomvilágban él, a világ gamerei nem erre recskázva alszanak el esténként. Jó lesz amúgy, csak még nem tartunk ott.no AI
Ummm... what? Mert az RTX-eken fut valamilyen AI játékok közben? IdeveleIt’s 7nm with HBM memory that barely keeps up with a 2080
Ez bizony így van.And if we turn on DLSS we’ll crush it.
A DLSS-re sem tűnik elalélni a gamer társadalom.And if we turn on ray tracing we’ll crush it.
Miután a Radeonban nincs, az RTX-en meg szignifikánsan csökkenti az FPS-t, ennek a kommentnek nincs értelme.(FreeSync) was never proven to work.
Hülyeség.As you know, we invented the area of adaptive sync.
Hazugság.The truth is most of the FreeSync monitors do not work. They do not even work with AMD’s graphics cards.
Über hülyeség.Szóval összességében van egy megalapozott állítás az AMD technológiai hátrányával kapcsolatban, a többi meg csak sales-es ködösítés és hazudozás. Pont arra jó, hogy a fanboy-társadalom érzelmeit felszítsa, információértéke szinte 0.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
CRTs
tag
Talán kezdjük ott hogy korrekt texel shading mellett nem lenne szükség adaptive syncre meg screen space effektekre sem (order 1886), shading minőséget állítva mip mapping hatású teljesítmény igazítgatást tudna művelni a hardware, ami a manapság divatos felbontás csökkentgetésnél messze elfogadhatóbb, és per object blur hatást keltene, addig a resolution drop 2d blur, a *sync meg szóra sem érdemes . Qualcomm nemsoká osztja itt úgy a kokit hogy csak nézünk szvsz.
-
Yutani
nagyúr
-
nagyúr
válasz lezso6 #38951 üzenetére
Igen, most nézem, hogy a CB tesztben valóban nem FE 2070 van (gondolom, ezért erősebb a TPU-s mérés), viszont látszanak az in-game órajelek. Ha jól látom, az összevetésben 8% órajel-differenciával számoltál - valójában a CB tesztben ennyi az órajelek különbsége, tehát a felsorolt kapacitás-különbségek 29% különbséget hoznak, nem 20%-ot. A raszter nem ér sokat a ROP nélkül, a többiből meg egész jól összeáll a 2080 előnye. Az amúgy lehet, hogy a 2080 kicsit ROP-limites, de nem durván.
Hogy a Radeonnál miért kevés a ROP? Azért, mert ha műszakilag nézzük a kategóriákat, és nem fogyasztói szemmel, akkor a Vega 64-nek az 1080 Ti-vel kellene versenyezni, nem az 1080-nal. TFlops terén ott is van. Pixel terén - nagyon nincs. Sajnos arról nincs még csak közelítő adat sem, hogy mennyivel esik az effektív ROP throughput NVIDIA oldalon a felezett blending miatt, de vélelmezem, hogy nem lehet drámaian sok, mert akkor arra találtak volna valami orvosságot.
(#38954) Yutani: szerintem ennél bonyolultabb kérdés ez. Nekem nem maga az uarch tűnik a fő problémának (legalábbis nem az ALU rész, ahol az univerzalitás lecsapódik), hanem egyrészt az órajel, másrészt az SE-k száma körüli rejtély.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Ha ALU, geometriai és raszter képessséget nézek, akkor a minimum 37%. Azonban a ROP csak 8%. Mivel nem 37%, hanem 20% jön össze, akkor nyilván ROP limit. Nem nagyon, de az van. Ha nem lenne ROP limit, akkor a 2080 jóval gyorsabb lenne.
Vega 64 vs 1080 Ti különbsége azért elég jól látszik a táblázatban. A Vega ALU-ban és sávszélben hozza az 1080 Ti-t, de backend és frontend terén már az 1080 is alig van meg. És nyilván a körítés limitálja, a grafikai feladatok. Ezért játékban 1080 szintű, compute-ban meg 1080 Ti felett is van sokszor.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
veterán
válasz hokuszpk #38957 üzenetére
semmi extra, csak a pcworld.hu nem tudja lefordítani a pcworld.com írását.
solfilo
-
do3om
addikt
válasz Yutani #38949 üzenetére
Érdekes, kényszertermék!!!
Visszanézzük mi volt a korábbi állítás a Vega20 ról?
Amig nem volt addig übermegagiga szuper kari amit bárcsak lehozna gémer szintre is de ahhoz túl jó!
Most megkaptad, erre jaj ezt csak kényszertermék.Ez az AMD csúcsterméke, és ha igaz a navi pletyka akkor jó hosszú időre (az évre szerintem biztos). Kb amíg valóban nem sikerül nekik a több GPU-s rendszert beindítani.
Amúgy nem tűnik rossznak!! Jó ez, csak.... ennyit adott ki a 7 nano?, na igy már kicsit más. A fogyasztás megint....jól bekorlátolja hogy csak lefele lehessen terjeszkedni, ha lenne vagy 120W akkor azt mondom na elmennek 200 ig és várhatunk erősebbet de igy.
Kicsit oszlik az állom világ amit ez a 7 jelentet sokaknak. Kivéve annak akire előtted válaszoltam.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
nagyúr
válasz lezso6 #38956 üzenetére
A GPU-knál messze nem ennyire karcos a szűk keresztmetszet téma, ezért nem lehet kijelenteni, hogy a ROP a limit. Igen, ha rátolnál 30% ROP-ot (és sávszélt, mert abban nincs különbség), akkor gyorsabb lenne további 10-15%-kal - de ha rátolnál 30% SM-et, az is hozna +15% körül.
Ugye a Vega (meg a Polaris, meg a Fury) esetében annyiban más a helyzet, hogy a harvestelt chip alig lassabb a teljesnél, ott már lehet mondani, hogy van valami durva szűk keresztmetszet. NVIDIA oldalon ezt eddig sehol nem láttam.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
#45997568
törölt tag
Nem feltetlen kenyszertermek, inkabb adta magat.
Gyartanak egy rakat MIX0-s kartyat, termelenek egy rakat elfogadhato parameteru selejtet amibol minimalis raforditassal eladhato consumer termeket csinalnak. Ebben en nem latok gondot.
Ami ugy erdekes, hogy a Vega 64-hez viszonyitjak, tehat "hazon" belul versenyeztetik a kartyat vagy inkabb ugy mondom, hazon belul hasonlitjak ossze a ket kartyat.
Toltelek kartyanak jo amig jon a Navi, amirol meg nem sokat tudni, addig egy 2070-2080 as teljesitmeny szinten megjelennek valamivel. A jelenlegi huzo nevek amiket gbors is leirt (DLSS es RTX) nem szamitanak olyan sokat meg, azt leszamitva teljesen rendben van a kartya.
Nem vilagmegvalto, nem is kell hogy az legyen, Vega 64-hez kepest hoz tempo novekedes ugyanazon energia felvetel mellett. Maskepp leforditva, hoz nekem "ingyen" 25-35% tempot anelkul hogy barmit mokolnek, raadasul a hivatalos tesztekig ennyi informaciobol is azt lehet mondani, hogy egy oke kartya.
Tesztek kijonnek, meglatjuk az arazast es lehet donteni.
A 2xxx-es sorozattal meg ugye van meg egy gond, meg mindig hullanak mint a legyek, szoval lehet megy rendesen, csak hat nem lehet tudni mikor kell vegigszorakoznom egy par hetes RMA-t, akar tobbszor is...
[ Szerkesztve ]
-
do3om
addikt
válasz #45997568 #38961 üzenetére
Bár milyen selejt újrahasznosítása jó, ezzel sosem volt gond. Vannak akik szoktak emiatt pampogni hogy vedd meg a selejtet.... Szóval ezzel nincs is gond.
A Navi nem ugy volt hogy nem készül gyorsabbnak mint amit most pl ez hoz? (csak árban van pár elvakult aki azt képzeli olcsó lesz)
Abba már erősen belekötnék hogy mennyire jó hogy ezt a teljesítményt hozza ezzel a fogyasztással, úgy hogy nem raktak bele extra dolgot mint pl a másik oldal. Ez véleményem szerit szégyen!
A teljesítmény meg abból jön hogy tudtak húzni rajta de fele annyit mint remélte itt mindenki a 7 nano miatt.Aztán ott van még a kérdés vajon hoz e még valamit az éven ennél feljebb? Mert ezzel a lapkával megint nem igen tud hova lépni csak lefelé. Válogatva talán kihozhat valami olyat mint az 480-580-590 viszonya de ez...
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
HSM
félisten
válasz #45997568 #38961 üzenetére
No, meg a "kényszertermék" jelző ellenében ott van az is, hogy vélhetőleg lényegesen jobban sikerült a 7nm-re átállás, mint először gondolták (pl. a TSMC-nek váratlanul lett megvásárolható plusz 7nm kapacitása, mert néhány partner visszamondta a rendelését), így ha elég jó a kihozatal, plusz van elég csip is, akkor már könnyen lehet, hogy megéri lehozni gémernek is, mert kellően alacsony az előállítási költség, és kellően sok csipet tudnak gyártani, hogy a 700 dolláros gamer VGA ne a vélhetőleg többezer dolláros HPC termék (Mi50, Mi60) elől vonja el a csipeket.
Nekem amúgy tetszik, első ránézésre, végre rendesen megkínálták sávszélességgel a jó öreg Vega csipet, be is igazolódott az előzetes eredmények alapján, amit sejtettem, hogy kicsit szűkös a két kocka HBM sávszélesség a Vega64 alá, ami miatt sokszor nem futja ki magát. (A zöld kártyák ugye egy ideje takarékosabban bánnak a rendelkezésre álló sávszéllel.)
[ Szerkesztve ]
-
Yutani
nagyúr
Amig nem volt addig übermegagiga szuper kari amit bárcsak lehozna gémer szintre is de ahhoz túl jó!
Mondott ilyet az AMD? A fórumozók =/= AMD, hahó!
Abu állítása szerint (aztán lehet, hogy csak egy párhuzamos valóságban) az AMD novemberben döntött úgy, hogy lehozza Radeon desktop vonalra a Vegy 20-at. Akkoriban volt is valami sejtelmes kijelentés, hogy a Vega 20 jobban teljesít, mint várták. Gondolom ez a V64+30% és egyéb tényezők miatt úgy gondolták, hogy addig is, amíg a Navi kijön, valamit azért villantani kellene, még ha éppen csak egy kis gyertyaláng lesz a viharban. Kiadta, mert miért ne. Lehet, hogy nem kényszertermék, de biztos, hogy csak nemrég döntöttek úgy, hogy felveszik a portfólióba.
#tarcsad
-
Bossp
addikt
válasz hokuszpk #38957 üzenetére
Na igen így már világos xD. Azt hittem annyire összekapott a project hogy mivel eredetileg csak munkakártyának készült a Vega 20, 1-2 Feature kimarad . Na de nagy mellélövésnek látom... Ha már 7nm nagyobb órajel miért nem raktak bele több számítási egységet is... ahogy nézem a GPU sokkal apróbb lett és többet fogyaszt? wtf? lehet jobban jártak volna sokkal erősebb GPU és mellé 8GB HBM2 ahogy a Vega 64-en úgy is ott a HBCC...
"1 lehetsz vagy 0 vagy élő vagy hulla!"
-
Cathulhu
addikt
En nem tudom, hogy Jensen ennyire k*cs*g, vagy csak muszaj ilyeneket mondani.
"no ray tracing"
Befektetoknek es reszvenyeseknek szol, mivel ez volt a buzzword es arra volt jo, hogy az nVidia elvesztette ertekenek felet az elmult 3 honapban."And if we turn on DLSS we’ll crush it."
Persze, alacsonyabb felskalazott felbontason. Ez is csak a fentebbieknek szol, egy ujabb megkerdojelezheto feature amivel meg tudja kulonboztetni magat a konkurenciatol."It’s 7nm with HBM memory that barely keeps up with a 2080"
Ez is inkabb a befektetoknek szol, hogy van meg tartalek az nVidiaban, nem kell felni. Egyszeri usert marhara nem erdekli mi hany nano, csak hogy egymashoz kepest mit hoz."The truth is most of the FreeSync monitors do not work. They do not even work with AMD’s graphics cards."
Most mondja azt, hogy az ingyen tudta azt amiert mi mocskos felarat kertunk? Azt megsem teheti, ongyilkossag lenne. Igy inkabb azt mondja, hogy olcso husnak hig a leve, de mi mindig is minoseget adtunk a felarert cserebe. Rogton meg is van indokolva visszamenoleg minden.[ Szerkesztve ]
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
#45185024
törölt tag
válasz Cathulhu #38966 üzenetére
Ez egy korrekt objeltív vélemény volt.
Annyit tennék hozzá hogy a negatív kampány soha nem jó.
A Radeon Rebellionnál sem volt és itt sem!Az olyan hozzászólások meg hogy miért nem raktak rá ezt meg azt, nem értik hogy ez nem karácsonyfa minden új csíkszélességen egy már működő dolgot szoktak előbb átvinni ahol az arhitektúrális hibákat már kiszűrték, csak egy dolgot kockáztatnak egyszerre. Tick Tock csak kicsit kifordítva.
Aki meg kérdi mire várjon, mindenki a modularitásra vár akár chipset lesz az előzménye akár más.
Mindenkit képzeljen oda valamit és azt várja[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok!
Itt is megkérdezem, hátha van ötlet.
AMDs noti, dual VGA.
Alaplapi oké, dedikált ok.De van egy kis bibi. A windows feladatkezelőben a dedikált VGA nak csak 72MB dedikált rajmja van és azt eszi fullon. hiába van 2GB semmi, semmitől se megy se lejjebb se feljebb.
Na ilyenkor mi van?
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
nagyúr
no AI
Ummm... what? Mert az RTX-eken fut valamilyen AI játékok közben? Idevele
fut. az találgatja, hogy kell-e élsimítás.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
atok666
őstag
Erdekes, hogy mennyire nyilvanvalo, hogy mit lat az ember az adott felhasznalo adatlapjan miutan elolvasott par hozzaszolasat... Termeszetesen mindenki nagyon "objektiv"
Atok
-
apatyas
Korrektor
válasz Lalikiraly #38968 üzenetére
Privátot írok mindjárt. Hol tetted még fel a kérdést?
pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
-
Petykemano
veterán
válasz Yutani #38954 üzenetére
majd a Navi (az NGG és a SuperSIMD)
(#38956) lezso6
"Ha nem lenne ROP limit, akkor a 2080 jóval gyorsabb lenne."
Úgy érted, hogy hasonló jelenség, mint a vega esetén?(#38963) HSM
Bennem mindig az a kérdés merül föl, hogy ugyanezt nem lehetett-e volna olcsóbb termékként kifozni 12nm-es vega10-ből és 1.2Ghz-es lightning boltokból. Persze világos, hogy ha már a vega20-at megtervezték és termelik úgyis, akkor érdemesebb azt fölpörgetni, mint új lapkát tervezni.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Petykemano
veterán
Huawei 910
256 TFP16Ez egy gyorsító, de... az AMD kissé mintha lemaradt volna a forradalmi chiplettel.
Hol van ehhez képest a MI60?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Cathulhu
addikt
válasz Petykemano #38977 üzenetére
Es ez hany FPS-t hoz Crysisban? Semennyit. Ha az nV vagy az AMD ML celhardvert epitene kizarolag, valoszinuleg meglenne ez az ertek. Ugyanakkor ma is ossze tudsz kotni tetszoleges* szamu nV-t vagy AMD-t a sajat fabricjan keresztul, valamint lattunk mar egy kartyan is ket GPU-t, szoval lehet bennem van a hiba, de nem latom ebben a vilagrengeto ujitast.
Tanitani is tud, vagy csak szimpla dedukcio? Jobb barmiben mint egy FPGA?
[ Szerkesztve ]
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Petykemano
veterán
válasz Cathulhu #38978 üzenetére
Egyrészt 256 TFP16 350W TDP-vel.
Ehhez képest a MI60 negyede.
Mondjuk 2 GPUval is talán 100 lenne meg 350W TDP-velDe persze ez egy célgyorsító. Erről beszélt a coreteks ürge az nvidia jövőbeli célpiacainak vonatkozásában - hogy azokra a mesés profitot ígérő feltörekvő piacokra, ahová e a párhuzamos számításokat végző gpuk elvileg jók lennének, valójában mégis túl általános képességűek és ezért nem kellően hatékonyak a célfeladatra.
A másik, hogy eddig azt gondolhattuk, a chiplet forradalmi, és tessék, még meg se jelent a rome és már jön is valami más is.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Cathulhu
addikt
válasz Petykemano #38979 üzenetére
V100 a tensorcorejaival meg 112, holott azok a chipnek egy toredeket teszik csak ki. Celhardverrel sokkal nagyobb szamok erhetok el, mint altalanos celu hardverekkel, ebben nincs szerintem varazslat.
A chiplet design meg szerintem semmikepp sem uj, raadasul attol fugg mint nevezunk chipletnek, mert eleg tag fogalom. Ennyi erovel az Epyc1 is chipletes. A "forradalmi" az volt, hogy egyreszt elhozta x86-ra, masreszt lehet sikerul a sajat fabricon keresztul CPU es GPU die-okat tetszes szerint osszelegozni. Ahogy Wang (?) is mondta, nem az a nehez, hogy tobb chipletbol rakj ossze GPU-t, hanem hogy az hogy viselkedik egyseges gyorsitokent. Az ML az egy specifikus reszterulet, ott ez egyaltalan nem problema, sokkal egyszerubb megcsinalni egy multi chip megoldast.Ilyen egyszeru pl:
[ Szerkesztve ]
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
válasz Petykemano #38976 üzenetére
Nem egészen. Egyrészt nemrég derült ki, hogy gbors számára a raszterizáció is backendnek számít (render szempontból), amikor az szerintem frontend (műszaki szempontból), ebből adódott egy kis félreértés. Ráadásul Másrészt limit alatt itt most nem arról van szó, hogy überlimit, csak egyszerűen az néz ki szűk keresztmetszetnek. Meg kéne vizsgálni a TU104 és TU102 viszonyát is skálázódásban.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
De ugye műszakilag nem kiegyensúlyozott, ezért lehet következtetni, hogy a ROP kevés. Több SM-mel egy Vega elcseszettségét kapnánk, nem hiszem hogy nőne a teljesítmény.
S ha már a Vegánál tartunk: ugye raszter is kell a ROP mellé. Ez viszont elkerülhetetlenül hozza magával a több SE problémáját, hisz 1 SE egy 1 tri / clk geometriai + egy max 16 px / clk raszter motort tartalmazhat, nem többet. Szóval ha növelni akarod a ROP-ot, akkor az SE-k számát is növelni kell, elkerülhetetlenül, mert egyenként max 16 px/clk rasztert tud. Tehát a Vegának 4 SE x 16 CU, 16 ROP helyett 6 SE x 10 CU, 16 ROP-nak kéne lennie, s akkor kapnánk egy 1080 Ti szerű kártyát (szorozd fel 1.5x-re a táblázatban a Vega geometriai, raszter és rop képességeit).
Polarisnál egyszerűbb lenne a helyzet, mert ott csak 8 px / clk raszter motorok vannak, szóval ezt simán lehetett volna duplázni + ROP másfelezés. Csak ez valamilyen okból nem jött össze.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
PuMbA
titán
válasz Lalikiraly #38968 üzenetére
GPU memóriája: 2GB. Az se megy fejlebb, ha elindítasz egy játékot? Valószínűleg csak rosszul méri, mert 72MB-tal nem menne szinte semmi ma már.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz lezso6 #38982 üzenetére
Én biztos vagyok benne, hogy elég jól kiszámíthatóan nőne - +15-20%-ig tuti, utána valóban kérdésesebb.
Nem tudom, van-e bármi akadálya, hogy egy SE-ben megduplázzák a raszter szélességét. Amúgy a Polaris-os 8 pix / clk info honnan van? Nem tudom, mekkora a rasztermotorok helyigénye, de könnyen lehet, hogy nem szarakodtak, és minden chipben ugyanaz a 16 széles cucc van.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Lehet, végül is a Vegát se fogja vissza annyira a kripli körítés, megoldja ALU-ból. Igaz kissé más arch.
PH-s tesztben. Egyébként a Tonga is ilyen, csak 32 pixel / clk az összesített max raszter, mert 32 ROP mellé minek több. Miközben a Fiji ugyanígy 4 SE-vel már 64 pixel / clk rasztert tud, duplázott ROP mellett.
De amúgy ezt a raszterbéli különbséget még nem sikerült kisakkoznom die shotokból, szóval lehet nem igaz... ...Abu?
Vagy esetleg valahol (pl hardware.fr) mérnek peak raszterizációs képességet?
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
nagyúr
válasz lezso6 #38985 üzenetére
hw.fr-en is csak a pixel throughputból következtetnek a raszterizációra, szóval attól tartok, nincs ilyen mérés. Ha kevesebb a raszter, mint a ROP, azt még körbe lehet lövöldözni olyan adattípusokkal, amik kettő vagy több ciklust igényelnek a ROP-on. A több rasztert nem is tudom, ki lehet-e egyáltalán mérni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Na ettől féltek én is, hogy nem mérhető. Lehet szimplán csak le van tiltva vagy titkolva a raszterképesség.
A lényeg, hogy több SE kell, és kész. 4+ éve 4 SE-vel van szerelve minden kártya: Tonga, Fiji, Polaris, Vega. Utóbbi kettő pedig a frontendet próbálta erősíteni, ez egy jel. Most meg a Vega 20 kap izom backendet, csak minek. Hamarosan kiderül.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
#45185024
törölt tag
Az az érdekes hogy a Tick Tockba a kis GPUval szoktak átmenni, ha ez a kicsi huhú mi lehet a nagy (hájptrén induuuul)
Másrészt Petyka MÉMjére volna egy kósza gondolatom a mélyről.
Ha már felteszem ezeket a Bencseket PHra legalább gondolkodjunk el itt is rajta picit #11 #12
Sokszor látnni olyan összehasonlításokat amikor egy V56-ot egy 1070 1070TI vel vetnek össze.
és ott nem teljesít jól mert ugye egy NV-s mérésben az in stock 20500 az egyszer már lemért és referencia érték. nem törődve az amúgy 23-25 e GS értékekkel.
Na most nem ez a mondanivalóm lényege de hogyhogy a Fury X, a V64 LE után
az LE boost miatti környezetéből kilépően jól szereplései ellenére az AMD úgy dönt hogy egy levegőst küld a ref mérésre?[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
LC az na ...
-
Hát mostmár nem derül ki mert visszavittem és visszaadták az árát, mondván nem tudnak vele mit kezdeni. elmondtuk a lenovonak si a storyt még csak nem is hallottak ilyen hibáról... Tehát passz.
Ja és igen nem ment feljebb. a GPU Z nem is látta a ramját... Szerintem ram hibás volt vagy valami levolt tiltva és a rendszermemóriával gazdálkodott.
De igazából az is volt hogy a gép sarkán volt egy pici sérülés de alulról volt látható véletlen vettük észre. tuti leejtették vagy nem tudom, persze nem klasszikus leejtés. meg amikor kihozták a raktárbóll már felvolt bontva meg elég viharvert volt a doboza is. Így gyanúzom nem az első kuncsaft voltam.Ja és kipróbáltam tesztel hogy csak alaplapi vagy csak dedikált és milire ugyanazok az adatok jöttek ki. hőfok, fps minden. Tehát valami ott nem volt kóser.
[ Szerkesztve ]
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
Yutani
nagyúr
válasz Lalikiraly #38998 üzenetére
Lalikám, nem jött le eddig, hogy ez nem az a topik?
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
Cathulhu
addikt
[link]
Még egy jel arra, hogy ez egy last minute bejelentés / paper launch* volt.*Olyan értelemben mint a 10 nanos i3, lesz néhány darab mutatóba és kész
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.