Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #34039 üzenetére

    A DSBR eléggé hatékony. Konkrétan a leghatékonyabb ilyen rendszer a számok alapján.

    A shader modell 6.0 kész. Már a 6.1 is. A Fall Creators frissítéssel futtathatók az új HLSL-re írt programok. Ez igazából az AMD-nek nem nyújt semmi újat, mert nekik eddig is voltak olyan kiterjesztéseik, amelyekkel a bekerült függvények elérhetők, ráadásul úgy ahogy a konzolok támogatják, és rengeteg motor támogatja is ezeket. Az NV-nek és az Intelnek sürgős a shader modell 6.x, mert a megoldásaik nem kompatibilisek a konzolos kódokkal.
    A shader modell 6.0 elsődlegesen azért lényeges, mert a konzolra írt egyes algoritmusok jellemzően sokkal gyorsabbak, és azok ezzel menthetők át PC-re.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák