- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Áh. Az messze nem elég. Az FP16 inkább packed math, vagyis egy packing stratégia kell a támogatásához. A Vulkanhoz a AMD_gpu_shader_half_float kell, míg DX12-höz egy speciális shader header. A DirectX esetében a min16float típussal az a baj, hogy valójában 32 bites az aligmentálás, illetve a half típus is 32 bites. Ezekre tartalmaz kerülőutakat a header.
(#30411) Jack@l: Aki packed mathra ír shadert mindenképpen a legnagyobb egységre törekszik utána, vagyis azokon a hardvereken, amelyek nem támogatják a packed mathot enélkül számolnak ugyan, de az eredményt le fogják konvertálni 16 bitre. Ez biztosítja azt, hogy a teljes munkafolyamatnak csak a lehető legkisebb része legyen különböző az egyes hardvereken.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs