Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Remus389 #20672 üzenetére

    Máshogy írom... Ha a programozó odafigyel, és rendesen megoldja, akkor 4GB-nak igen sokmindenre elégnek kell lennie.
    Persze, ha valamelyik hardvercég odasétál, hogy figyeljmá', itt a 24GB-os VGA-nk, valamivel el kéne adni, kelljen már az ULTRA garfikához ennyi, akkor ezt is meg fogják oldani...

    Ezt mi innen nem fogjuk tudni megmondani előre.

    Ha kevesebb a VRAM, mint az igény, akkor mielőtt a kép elkészül, be kell hozni a tartalamat a rendszermemóriából. Ha kevés ilyen van, akkor csak mikrolaggok jelentkeznek, ha sok, akkor totál FPS-esés a pincébe. Viszont DX12-ben már különösebb büntetés nélkül lehet menedzselni a VGA memória tartalmát, így jóval gazdaságosabban használható, mint DX11 alatt, ahol praktikusan csak tolták bele az adatot, és a törlés kb. tiltott dolog volt sebességbeli gondok miatt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák