Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz HSM #15202 üzenetére

    nem tudom értelmezni ezt a "nem 4k-tól lesz szép a játék grafikája" dolgot. Magas felbontásban szebbek a játékok, részletesebbek mint alacsonyban, persze attól függően mennyi részletet tolnak bele. Tehát ha sok a részlet de alacsony a felbontás, az éppúgy kihagyott ziccer mint 4k felbontás minecraftban. Szóval a 4k egy olyan dolog, amivel szebb lesz a játék, amennyiben normálisan meg lehet hajtani. Több részlet, kevesebb AA probléma, élesebb kép, stb.
    FHD-t 4k-ra konvertálni pedig arról szól, hogy 1 pixelből hogy találjuk ki, milyen lehet másik 3... köszi, maradok annál, hogy minden pixel okkal legyen olyan, amilyen, és ne vesszenek el részletek vagy jelenjenek meg olyanok, amiknek nem kellene.

    "Ha a 30Hz zavar, a 30 körüli FPS is fog."
    Ez így van. Hozzászoktam már hogy nem 30 fps-ben használom a gépem. Amikor a desktopon az egeret mozgatom, az nem 30 fps-el megy, és a játék se 30 fps-sel fusson. Pontosan ezért nem jó ha a tévé 30 fps-en menne 4k-ban, különösen mivel a kártya amúgy képes lenne rá (lásd, dp-n ez megy)

    HA tényleg nyáron jön meg az átalakító, akkor igen, probléma megoldva. Ezt mondtam eddig is. Addig viszont amíg nincs átalakító, addig a probléma fennáll. Ezt nem kell elfelejteni.

    Chiller: Engem kevésbé zavar a 4 giga, mivel vr-ra veszem, oda meg erő kell, nem nagy felbontás támogatása. Emellett attól hogy most van egy 6 és egy 12 gigás gamer kártyája az nvidia-nak, a játékfejlesztők az elkövetkezendő egy-két évben nem gondolnám hogy 8 gigára terveznék a játékokat. Persze nagy felbontás vagy multimonitor esetén kellhet a több mint 4 giga, már ma is, de nem gondolom hogy az lesz az általános hogy 4 gigával max medium grafikát tudnék majd elérni :) Annyira még nem népkártyák a 4 feletti gigás kártyák. Szóval én úgy vagyok vele, hogy épp most nálam még befér a 4 giga, rift alá.
    Aztán meg majd meglátjuk milyen lesz dx12 és vulkan alatt a helyzet, ahol nem kell előre 16 giga vram pool-t lefoglalni mert drága művelet a memóriafoglalás és felszabadítás, és képesek lesznek nagyobb overhead nélkül akár pár pixeles méretű blokkokat is folyamatosan változtatni a memórián belül, illetve normálisabban streamelni a textúrákat. Azért anno a Rage sem nézett ki rosszul, és kevés vrammal is beérte... konzolon. pc-n persze romosan jött driver és egyéb problémákból kiindulva.

    szerk: most látom hogy félreértettelek (vagy módosítottál a hsz-en, mindegy), hogy 3-4 giga alatt nem vennél. Így pláne jogos. aki a következő 1-2 évben játszani akar jobb minőségben, oda a 2 giga vram már könnyen lehet kevés. persze a 380/960 is :)

    Keldor papa: én megszoktam a 27"-on a fullhd-t. Igen, pixeles volt, pláne az elején, meg amikor még ott volt mellette a 24-es fhd monitor, de aztán megszoktam, már nem vészes. Viszont mivel 2 van (és lehet lesz egy harmadik), így 1440-re nem szívesen váltanék, mert akkor vehetek megint több ugyanolyan monitort.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák