- Milyen TV-t vegyek?
- A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mini PC
- Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
Hirdetés
-
Computex 2024: új Dark Rock hűtők és RGB-s házak a be quiet!-től
ph Keblére ölelte az RGB-t a Light Base házak tervezésekor a német cég, de szerencsére nem ez az egyetlen érdekességük.
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
PROHARDVER!
AMD Radeon™ R9 290 / 290X / 390 / 390X téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Zicokuka #42921 üzenetére
Ha csak részinformációkat osztasz meg, akkor nem tehetek mást, mint találgatok a többi tényező terén.
Azért célszerű jobban utánanézni, mert játék és játék között is vannak különbségek. Hiába mutat a CPU 60%-os kihasználtságot összesítve, ha a játék egy vagy két szálat használ ki, akkor az úgy néz ki, hogy két szál 100%-on pörög, a maradék meg malmozik: ebből simán lehet 60% összesített kihasználtság.
Ilyenkor CPU limitről van szó, még ha elsőre nem is látszik. Például a World of Tank / Planes / Warships tipikusan ilyen játék volt anno, vagy az Armed Assault sorozat is. Ez csak egy példa, hogy mennyi változót kell figyelembe venni.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban tilos bármilyen offtopic hozzászólás írása!
Ilyen célra használjátok a Lokál fórumban található offtopicot.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen