Hirdetés
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nem lesz olcsóbb a Razr 50 Ultra
ma A minap az első fotók érkeztek meg, most az első tippek az árakra.
-
PROHARDVER!
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz kicsiPistike #9300 üzenetére
Kiváncsi vagyok ki fogja ezt hozni neked, most nekem is beesett egy ilyen hosszúszámos ami Lengyelországból indul. Nekem mondjuk Spigen DE store az eladó, és csak "fulfilled by Amazon".
-
Beni2360
félisten
válasz stickermajom #9301 üzenetére
ExpressOne a parcelben jobbra fent négyszög ikon benne jobra fel nyíl is ott ehet választani az Exone-t.
[ Szerkesztve ]
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
kicsiPistike
tag
válasz stickermajom #9301 üzenetére
Nem tudom mi lesz a csomaggal, csak refund gomb volt nekem, így rányomtam.
Így küldtek egy mailt, hogy teljes visszatérítés lesz, nem tudják újraküldeni és ne vegyem át ha mégis megérkezik, vagy küldjem vissza.
Nekem kell a töltő, hiszen nem tudom használni az órát. Most mit csináljak, nem tudom, főleg ha megjön a mégis a csomag. Mi az eljárás, hogy a jobb szerintetek? -
gg72
veterán
A spanyol amazonról van egy rendelésem, múlt csütörtökön el is indították, a saját nyomkövetőjükben azt látom, hogy pénteken este Rómában volt, de azóta semmi infóm nincs róla, a szállítmányozási cég az olasz "Bartolini", amiről még semmit sem hallottam, a csomagszámon semmilyen tracking oldal nem találja. Szállított már valakinek ez a cég?
-
warcat
veterán
Igen, hallottam, egy kalap szar (az, nincs mit szépíteni rajta).
DPD 'családba' tartozik az olaszoknál.Ha problémába futsz velük, akkor sok sikert, ha meg nem akkor 'csak" jól eséllyel egy összebarmolt/nyomott/szakadt csomagot kapsz,Másfél csillagjuk van googlen, legalábbis a depójuknak amire rákerestem.
Mivel problémájuk akadt a címzéssel (mailboxde) nem voltak hajlandóak kiszállítani az első próbálkozás után a csomagomat, az amazon ügyfélszolgálat kétszeri címzett megerősítése és kérése után sem, majd 2 hét után visszavitték amazonnak a csomagot és refund, de persze addigra beszerezhetetlenné vált a termék.
Másik alkalommal volt a feljebb említett össze-vissza nyomott, szakadt és dpd szalaggal megragasztgatott csomag.Csak magának a terméknek a masszív normál doboza mentette meg.
Amúgy eleve 1-2 nappal többre becsülik a saját szállítási idejüket mint amennyi végül lesz, csak be van építve a bénázásra a biztosíték.DPD fogja végül kihozni, legalábbis németeknél átveszi tőlük.Csak reménykedj,hogy nem merül fel semmi extra.
EA: It's in the crate!
-
Beni2360
félisten
válasz stickermajom #9301 üzenetére
Na nekem ma hozta a futár az t csomagot egy nagy zacsiban. Reggel jött egy email, hogy át adtak a futárnak és a mai napon megkapom. Aztán csörög a mobil és mondja itt a Mikulás hozta a csomagokat az Alitol. Ennyi volt.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
-
kicsiPistike
tag
válasz kicsiPistike #9303 üzenetére
Megjött a refund, persze a cuccot újrarendelni már 30%-al drágábban tudtam. Köszi Amazon!
Sajnos máshol nem találtam azért voltam kénytelen innét, de ezután is hanyagolni fogom ahol csak lehet. -
pethYeti
addikt
válasz kicsiPistike #9313 üzenetére
Próbálj meg chaten rájuk írni, lehet feladják ugyan annyiért.
-
warcat
veterán
válasz kicsiPistike #9313 üzenetére
Mondjuk ha elveszik a csomag, az pont nem az ő hibájuk már
Amit tudok ajánlani, hogy fizesd ki a drágább szállítást (különösen ha fontos a cucc), vagy eleve használj mailboxde.com fiókot (német postázási cím).Standard szállításnál konkrétan amazon ránéz arra, hogy mi jön ki neki legolcsóbban szállítási kültségre az adott pillanatban és elküldi azzal.Olcsó húsnak híg a leve.
Ha mailboxde-hez kéred, 29 euró felett ingyen kiviszik oda, általában dhl vagy dpdvel, és onnan (súlytól függően) kb 12-14 euró díj ellenében (ami tartalmazza a GLS árát is már) házhoz hozza neked a GLS futár.
Sok bosszúságot el lehet kerülni ezzel, és mivel csak a német áfát kell kifizetned (19%) gyakran olcsóbb is a vége és nincs az, hogy hánykóódik valami random postán a csomag.EA: It's in the crate!
-
kicsiPistike
tag
Köszönöm a jótanácsokat, legközelebb, ha lesz legközelebb, nagyértékű, fontos cuccnál valószínűleg az általad említett módon elgondolkozok.
(Másik szállítási opciót nem is találtam náluk, de lehet nem vettem észre.)(#9314) pethYeti köszi, már megrendeltem drágábban, már nem irkálok nekik
[ Szerkesztve ]
-
kicsiPistike
tag
Megküldték duplán a cuccot, ugyanattól rendeltem ugyanazt a terméket, csak másodjára már drágábban adták. Az első-olcsobb árárt refundolták már elötte.
Írtam nekik hogy a drágábbat visszaküldeném aminek az árát kifizettem. Erre az indiai ügyfélszolgálatos részleges refundot (kb 2/3 ár) visszaküldési opciót állított be. Nem érti hogy két cucc van itt nálam a drágábbi áráért és hogy nekem nem kell a két cucc, tehát a különbözetet kellene refundolni visszatérítés fejében, vagy full refund és visszaküldeni a drágábbat és visszafizetnem az első árát.Másnál is előfordult már ilyen és hogyan lett megoldva?
-
itroh
tag
Üdv!
Soha nem rendeltem még amazonról, béna vagyok:
amazon.de egy fire tv sticket próbálok, de ezt írja:
"Sorry, this item can't be sent to your selected address. Learn more. You may either change the delivery address or delete the item from your order." -
artos
tag
Ez az amazon egyre gusztustalanabb. Majdnem 1 hónapja visszaküldtem 2 hibásan kiküldött rendelést, ami már 2 hete kiérkezett, de csak múlt hétfőn voltak hajlandóak a futártól átvenni. Azóta nem történik semmi, legalább 20 levelet írtam, mindig másik ügyintéző válaszol, és mindig elölről el kell mesélnem az egész történetet. A vissza szállítás díját állítólag visszaküldték, de a termékét nem. Minden egyes alkalommal megkérdezem, hogy átvették e a csomagot, és leellenőrizték e a tartalmát, de erre soha nem válaszolnak. Egyszerűen felháborító amit művelnek.
-
beci
őstag
Sziasztok.
Ez mennyiből állna meg Magyarországra?
Nem rendeltem még Amazonrol.
[link]Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
somnia
őstag
Order Summary
Items:USD 35.99
Shipping & handling:USD 11.54
Total before tax:USD 47.53
Estimated tax to be collected:USD 0.00
Import Fees Deposit:USD 10.38
Order total:USD 57.91
Payment Total:EUR 52,22 -
félisten
Helló!
Olyan esetben mit lehet tenni, ha az ember rendel valamit és az felbontott, sérült stb stb? Vissza lehet küldeni ugyanúgy és visszakapom az árát? Ha igen, hova kell küldeni, egyszerűen megoldható? Még nem rendeltem meg a terméket, csak szeretnék tájékozódni.
Köszönöm szépen!
Sorry, német amazonról van szó.
Bár ha már előkerült a téma, szeretnék még valamit kérdezni. Amennyiben például az amazon.com-ról rendelek és dollárban írja az árat, akkor nem kell majd esetleg vámköltséget fizetnem? Az ebayről is szoktam rendelni füldugókat és egy angliai cég küldi a terméket. Miután kilépett anglia az unióból, kellett fizetnem a postának vámköltséget, csak úgy adták át a csomagot.
szerk: látom rászámolja a vat-ot, gondolom akkor átvételkor már biztosan nem kell fizetni semmit: [kép]
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
Persze lehet reklamálni sérülten érkezett termék miatt.
Fel kell venni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal és ők elmondják mi legyen. Erre nincs szentírás, az lesz amit az ÜFSZ szeretne: küldenek újat és megtarthatod a hibásat, vissza kell küldened a tiedet és visszakapod az árát-meg kell rendelned újból.
VAT az Áfa, példádban ez még USA Áfa. Ha vásárlásnál felszámításra kerül a vámkezelés is, akkor valami ilyet kellene látnod: [link] Ha nem ilyet látsz az valószínű azért van, mert nem közvetlen Amazon az eladó, hanem valami cég aki ott árulja a cuccost.⭐ Stella
-
félisten
válasz radi8tor #9329 üzenetére
Köszönöm szépen a válaszod!
Ezt a vámolás-áfázás kérdést nem teljesen értem hogy van. Az említett példában, ha beteszem a kosárba a terméket és végigfuttatom a rendelést, nekem kiszámolja 20217 forintra, ami kb a levezetett 52.22 euró. Azt nem tudom a kollégánál miként jött elő ez a levezetés, mármint, hogy így részletezi. Én ezt látom: [kép]
Ha a kosárban egy 114 dolláros terméket usa címre kérek, ezt számolja: [kép] Ugyanezt magyar címre: [kép] Ebből azt gondolom, hogy a magyar áfát ráteszi. Kérdés, hogy a vámolással mi a helyzet. Lehet rendelni kellene valami apróságot, hogy miként ér ide, legalább tudná az ember mi merre. Az angliából rendelt termék 8,32 font volt és 800 ft vámteher kifizetése után kaptam csak meg.
-
Sanyi.mTs
addikt
amazon-os termékre be lehet állítani ár figyelést? azaz, hogy jelezzen, amikor akciós a termék. évente több alkalommal is akciós szokott lenni a tablet és TV okosító, de nem akarom állandóan nézni, hogy mikor.
-
tomp
félisten
Év végén vásárolt fülesemet garancián belül cserélni kell. Amazonon keresztül fel vettem a kapcsolatot a gyártóval akik küldenek egy új fülest. A régivel nekem semmit sem kell csinálnom.
Kérdés, hogy ilyen esetben a csere darabnál ugye nem lesz semmilyen vám/áfa eljárás? Gondolom a hibásat majd át kell adnom ahogyan megjön az új. -
-
tomp
félisten
válasz radi8tor #9345 üzenetére
Megtarthatom?
"In addition, for your better experience, you don't need to return the product currently in your hand."
Ez azért meredek mert akkor így bárki tud szerezni +1-et az adott termékből totál ingyen azzal a szöveggel, hogy elromlott.Vajon kínából jön majd az új a gyártótól vagy a gyártó az Amazon USA-n keresztül küldi?
-
tutis
őstag
Amazon.de Vettem akcióban egy alexat amihez tartozik fel év Amazon music. Azaz nem tudom hogy vettem-e, első rendelés lenne. Szóval a probléma ott kezdődött, hogy magyar címet nem fogadott el. Regisztráltam egy német címet, es kártyával akartam fizetni. Ekkor is azt írta ebbe a tartományba nem küldenek, holott német cím volt. Beállítottam bankszámlát fizetésnek, ekkor le tudtam nyomni a rendelést, de a végén jött mail, hogy revive your payment method, ezért visszaállitottam kártyára. Ekkor jött egy 0 ftos kártya regisztrációs tranzakció. Azóta itt tartok, terméknél kiirja hogy arriving saturday, felette amazon musicnál ami grátisz még a revive van, és egyáltalán nem tudom megállapítani, hogy megvettem e a terméket vagy nem, és le fogja e vonni valahonnan, vagy nem.
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
igen, elolvastam, csak sajnos az amazon nem egyértelműen jelzi a státuszokat mint pl az ali.
Ma reggel levonták a lóvét,, de az amazon musicnál még ott a revise payment method, szóval nem tudom hogy fogom megkapni az ingyenes fél évet. ráadásul ha rányomok a revise-re, már 59 eurót akar levonni[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen