Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silious

    tag

    Sziasztok!
    Egy új gonddal szembesültem az Ali-n.
    Volt egy kisebb rendelésem (1.68 dollár), ami nem akar megérkezni. 3 napom van még hátra a dispute nyitásra. El is kezdem nyitni, kiválasztom, hogy Refund, majd, hogy nem érkezett meg a termék, és jön a probléma:
    Our records show that your order has arrived at the sorting center and is currently in transit. Normally, most packages will be delivered as the seller promised. However, if you don’t receive your order after , you can continue to open a dispute.
    Innentől kezdve pedig nem engedi a dispute folyatását. Van elvileg tracking number, amit Ali-n keresztül tudok megnézni, az csak annyit írt, hogy Kínából elindult, de Magyarba még nem jött meg.
    Ilyen kis összegnél gondolom a tracking az full fake lehet, pl.: 17Track-en nem is lehet lekérdezni, nem létezik.
    Na mármost ilyen esetben mit lehet tenni?
    Eladó simán berakhat egy hamis track számot, ami lehet sose ér sehova, én pedig addig nem tudok dipsute nyitni, szóval így nem is lehet refund-olni?
    Valakinek valami ötlete?

Új hozzászólás Aktív témák