- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kiskuplung
őstag
válasz Dyingsoul #7915 üzenetére
"miben különbözik az, mikor eleve VR alapra is tervezik és miben az mikor csak hozzácsapják modulként a VR lehetőséget."
Ez engem is érdekelne, többször is téma volt itt. Elég összehasonlítani pl. a pCARSt olyan címekkel mint a Robo Recall vagy a Lone Echo, amiknek nem csak a koncepciója eleve VR-ra tervezett, de az egész külső designja olyan, hogy alig észrevehetők a mai VR headsetek hátrányai. A irányítás reszponzív, és a képminőség is sokkal jobb, összehasonlítva az utólag patkolt megoldásokkal.
Ezért is fogadom kétkedve az ilyen jellegű megoldásokat: [link], miszerint még több réteget beültetve bármilyen javulást lehetne elérni. Az egységesítés mindig a teljesítmény rovására megy. Pont, ahogy a SteamVR-nál is tetten érhető a teljesítményveszteség a natív Rift támogatáshoz képest.
Na de ha már Lone echo, akkor egy kis gyorskritika:
A játék egyelőre csak és kizárólag az Oculus Store-ból érhető el. Egy FPS nézetű, de lövöldözésmentes kalandjátékról van szó, amiben Jack-et, a Echo szériás karbantartó robotot alakítjuk. Jack egy Szaturnusz körüli pályán lévő bányászűrhajón teljesít szolgálatot, valahol a nem túl közeli jövőben. Egyetlen emberi társa Olivia Rhodes, akivel különleges, baráti(!) viszonyt ápol, és ezt tessék jól érteni
A játék elején megismerkedünk a nulla gravitációs térben való, egészen zseniális közlekedési móddal. Aki szeretné kipróbálni ingyen, az töltse le Oculus Storeból az Mission:ISS nevű ismeretterjesztő anyagot. (Régen volt egy Echo Arena nevű app is, ez a Lone Echo multiplayer moduljának volt a bétateszt idején ingyenesen elérhető verziója . Nem tudom, hogy még mindig működik-e).
A Lone Echoban hasonlóan kell közlekedni, csak annyi különbséggel, hogy az általam ismert első VR anyagként itt végre látszik a testünk is, teljes valóságában. Hatalmas élmény ide-oda szálldosni a térben, főleg, hogy az ISS-szel ellentétben itt a csuklónkra szerelt pici hajtóművek teszik tökéletessé a manőverezőképességünket.
Jack ezen kívül még fel van szerelve egy szkennerrel és egy lézervágóval, amit szintén a csuklónkon lévő gombokkal lehet aktiválni, nagyon intuitív módon. Ennél már csak a szintén szériatartozék sisaklámpa aktiválása jobb: a halántékunkon lévő képzeletbeli gombot kell megnyomniAz ismerkedés után elindul a játék, ami egy váratlan eseménnyel szakad félbe: egy gravitációs anomália jelenik meg a Szaturnusz mellett, ami tönkreteszi űrhajónk több fontos rendszerét is.
Innen indul a Lone Echo, ami egy lineáris kalandjáték, elég kevés kihívással, de annál nagyobb élményekkel bíró VR élmény. Mint említettem, erősen sztoriközpontú, harcolni egyáltalán nem kell benne. A játék nagy részében Jack képességeit használva kell különböző műszaki problémákat megoldani, és közben egyre jobban kibontakozik egy különleges sztoriszál Jack és Liv között, ahogy haladunk előre az anomália felderítése közben.
A grafika csodálatos, pont olyan, amilyennek egy számítógépes játéknak 2017-ben ki kell néznie. Különösen a fényeffektek, és a textúrák minősége az, ami kiemelendő.
Az irányítás, mint videókból is leszűrhető, tökéletesre van polirozva, még arra is figyeltek, hogy Jack ujjai úgy szorítsanak rá a környezetben lévő tárgyakra, ahogy azt bárki elvárná. Az egyetlen negatívum (talán), hogy a játék erősen kívánja a 360 fokos trackinget, hogy a játékos teljesen elfeledkezzen a térben. Ennek hiányában (nálam is ez volt a helyzet), az egyik stickkel kell forogni, kb. 30 fokonként, bár ezt úgyis elfelejti az ember, annyira nagyfokú az beleélésA játék teljes árú, az Oculus Store-ban 40 dolcsit kell leszurkolni érte. Elsőre körülbelül 8-9 óra alatt végigjátszható anyagot kapunk a pénzünkért, ami szerintem maximálisan megéri a pénzét. Szerintem a Robo Recall mellett (ami ugye ingyen jár a Touch mellé), ez az első olyan anyag, amit minden Touch tulajdonosnak be kell szereznie.
Egyszóval: vegyétek, 10/10. A Ready at Dawn magasra tette lécet.
(Ha gondoljátok és tetszett az ismertető, akkor írok még a Mage's Tale-ről is hasonlót, az mondjunk nem ennyire pozitív kicsengésű)
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest