- Autóhifi
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- LG LCD és LED TV-k
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz Menthirist #7849 üzenetére
.
Egy b* robbanástól megfordultam a székben...mi lesz ha az a "vigyorog" rám...ahh nagyon para. -
-
Raymond
félisten
-
fulton
addikt
válasz kiskuplung #7853 üzenetére
És Te végig vitted?
Hát baromi para annyira belefeledkezel, főleg mikor oltódik el a villany...hogy jaj -
fulton
addikt
-
kiskuplung
őstag
Végig De még monitoron... Nagyon jó játék szerintem... És annyira nem para ám, kb. a felétől kezdve már lesznek fegyvereid is, meg az Alien AI-jára is rájössz, hogy milyen gyenge.
VR-ban szerintem eddig a Dont knock twice viszi a pálmát, ha parázósat akarsz. Van belőle demo is az Oculus store-ban...
[ Szerkesztve ]
-
chris0000
őstag
hi.
én tegnap kezdtem el nyúzni az oculust,vannak élmények rendesen.
a gépem i5-3570K (4.2) + 1050Ti 4gb és a robocall tökéletesen fut high grafikával 2x MSAA-val.
az introt vittem végig eddig nagyon szépen ment.sok dolognak utána kell,h nézzek majd biztos a beállítgatásoknál...
ami kicsit zavar,h homályos a kép.lehetne recés az éleknél meg minimum graf,csak lenne éles.már mindent állítgattam amiről tudok,esetleg elkerülhette a figyelmemet vmi vagy be kell tudnom annak,h ezt tudja?
thx.üdv. -
Raymond
félisten
válasz chris0000 #7858 üzenetére
Ha homalyos a kep akkor ket oka lehet. Az egyik hogy le kene torolnod a hozzaadott kendovel a lencseket, nagyon hamar "pacasak" lesznek. Ha meg mindig homalyos akkor nincs rendesen a fejedhez igazitva a HMD.
Lazitsd meg a pantokat, tedd fel a Rift-et ugy hogy a hatso muanyag haromszog minel lejebb legyen a fejeden hatul es a HMD a szemed elott, azt probalgathatod most feljebb vagy lejebb tologatni ahogy obban passzol. Amikor OK, akkor szoritsd be (fixald) a felso pantot. Utanna egyenletesen huzd egyszerre hatra a ket oldalso pantot ugy hogy azert ne szoritsa a HMD-t az arcodba (hosszabb ideju nyomas a szem korul fejfajashoz vezethet) es fixald az oldalso pantokat is. A HMD-t most meg dontheted a vizszintes tengely menten hogy a kep eles legyen es jol alljon az arcodon. Ha meg nem allitottad be rendesen akkor az IPD-t is erdemes beallitani. Ezek nagyon fontosak, erdemes eljatszani veluk egy kicsit mert nagy kulombsegek lehetnek a kepminosegben is es abban is hogy tudsz-e huzamosabb ideig jatszani, ugyanis ha tul szoros a beallitas akkor nemigen megy az.
Ha rendesen a fejen van a HMD akkor 100% olyan mintha ott lennel. Forogsz es olyan mintha "eloben" forgnal valahol. Ha nincs rendesen felteve akkor elojon a warping - torzitas - a kep szelein ahogy mozgatod a fejed. Picit olyan mintha tul nagy FOV lenne egy FPS jatekban beallitba es a szele torzit. Addig kell alligatni (fel le az arcon es donteni a vizszintes tengely menten) amig ez el nem tunik, mert ez is hozzajarul ahhoz hogy szedules es fejfajas lesz a vege.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
chris0000
őstag
válasz kiskuplung #7859 üzenetére
thx a gyors válaszokat,neked is Raymond!
ezt próbálgattam pont,h hátul jobban le kell húzni és utána elől állítgatni.
a lencsét persze én is törölgetem ha pacásodik
elég sokat el tudok vele szöszmötölni de még nem az igazi,nah majd próbálgatom...[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Raymond #7846 üzenetére
Tehát ezekkel a beállításokkal amit írtál, kivéve hogy kikapcsoltad az AA. na megnézem kiváncsiságból.
MI az a SPA? (melyik pálya) -
fulton
addikt
válasz kiskuplung #7864 üzenetére
már megvan közben, de köszi.
Szóval megnéztem én is, kikapcsolt AA és 1.0 SS meleltt a linkelt beállításaiddal, időjárás a leírtad szerint 16 fő a pályán leghátulról indulok és ugyan azzal a kocsival. 45 FPS fixen.!!!! meg sem mozdul. Ha állok a rácson és ezek elindulnak tőlem messze messze lassan megy fel az FPS 50-60-70-90 FPS ig. És ennyi.
tehát ezek szerint ennyit számit ebben a játékban a proci száll. Hogy i7.
Mert az bizti hogy limitem van méghozzá proci ott, GTX 30-40% megy csak mindez mellett.[ Szerkesztve ]
-
-
annyira nem felelmetes egyebkent, mondjuk a face your fearhez kepest.
viszont tenyleg valamennyire celozni kell benne, meg sporolni a loszerrel. VRben az azert lenyegesen nehezebb, mint egerrel. es ezen az se segit, hogy az alap pisztoly kb semmit nem sebez.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Raymond
félisten
Na akkor majd a PC2-ben meglatod van-e javulas. Elmeletileg van: [link] Itt 6:31-nel mondja hogy "I have to say actualy though, Project Cars 2 actually has really well optimized graphics in terms of lots of cars on the screen and that not affecting performance too much". Majd nemsokara kiderul
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Márton
nagyúr
A szivacs csere akkor az új modelleken hogy oldható meg? Vettem anno gearvr-hoz, aminek a mérete talán stimmel is (oda egy picit nagy), de tépőzáras, ide akkor nem tudom egyszerűen felfogatni?
A füles miért billenthető oldalra? Csak hogy könnyebb legyen a HMD felvétele, vagy azért, ha pl. képeket nézegetek, vagy egyszerűen hangfalakból jön a hang, és nem akarom használni, akkor ne melegítse a füleim? Mert ez utóbbi jól jönne, de ha egy kicsit is megmozdulok, visszagurik a helyére a füles, nem marad oldalt. Miért? Nem hiszem, hogy ez csak nekem "akkora igény". Leszedni-felrakni meg nem akarom állandóan. Szóval mi célból hajtható oldalra? És nálatok is könnyen visszaugrik?
Off: hiába vettem DP->Hdmi átalakítót?
Rift a hdmi-n, monitor dvi-on, Tv DP-hdmi átalakítón, de nem érzékeli a tv-t a 1050ti.
Ha a Rift helyére dugom a tv-t, akkor egyből megy a jel.
Win7, esetleg újabb driver kell?Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
-
Márton
nagyúr
válasz proci985 #7876 üzenetére
igen, passzív
1 kijelzőt érzékel, a monitort. Azt hogy lehet deaktiválni?
Ja, hogy bekapcsolásnál ne legyen rádugva? Na azt még nem próbáltam.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
#54625216
törölt tag
A HMD fülese azért felhajtható, hogy változó fejméretnél és hmd pozíciónál is a füledre tudd igazítani.
Én akkor szoktam felhajtani, amikor a párom beszél hozzám, miközben rajtam van a hmd és úgy csinálok, mintha figyelnék
Amúgy elég könnyen visszabillen, de ha nem csak fel, hanem oldalra is tekered, akkor nem takarja a füledet.Szivacs cserére én a vr-cover oculus rift basic set-et ajánlom. Ehhez jár egy mosható szövet feltét is és jobban szabadon hagyja az orrot, mint az eredeti.
-
-
Márton
nagyúr
válasz #54625216 #7881 üzenetére
ja, értem, erre nem is gondoltam, h a változó fejszélesség miatt lehet felhajtani.
de jó lenne ha a szélső állapotban valami erősebben megfogná..Hát, közel 10 ezret nem szánnék egy szivacsra, ezerért vettem a gear-hez is egy kényelmeset.
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
-Solt-
veterán
válasz kiskuplung #7853 üzenetére
Régebben szó volt róla, hogy lesz egy VR DLC vagy egy hivatalos VR verzió, ő meg úgy írt róla mintha olyan verziót vett volna meg ami egyből működik is VR alatt.
Nem követek minden párbeszédet, nekem nincs annyi türelmem sajnos, de azért köszönöm!
www.smart-bus.hu
-
Dyingsoul
Topikgazda
Kipróbáltam a War Thundert. Eddig ez a legintezívebb VR élmény számomra. Kb egy-másfél órát játszottam fele első körben, pörögtem, zuhantam, mindent csináltam és nagyon durva! Nehéz célozni, de belső nézetből hatalmas élmény. A célzás úgy működik belül, mint kb a valóságban működhet az ilyen 2. vh-s csodagépeknél. Aggyal kontrollálja az ember, hogy most jobb vagy bal szemmel céloz és aszerint látom vagy nem látom a célkeresztet. Az olyan apróságok, mint pl a kabintető kinyitása nagyon realisztikussá tudják tenni. Sikeresen landolni még nem sikerült sajnos, mindig összetöröm a gépet de a pilóta már volt, hogy életben maradt.
Egér + billel nyomtam de érzem, hogy nagyon nehéz ezzel a kombóval belső nézetből játszani, a játék könyörök egy joy-ért. Aki még nem próbálta ki, az tegye fel mielőbb, mivel ingyenes.Jah és a steam beállításokban 2.2 SS-t tettem rá mivel állítólag a steam VR-on belüli felbontás növelés exponenciális helyett lineáris.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Raymond
félisten
válasz Dyingsoul #7885 üzenetére
"Jah és a steam beállításokban 2.2 SS-t tettem rá mivel állítólag a steam VR-on belüli felbontás növelés exponenciális helyett lineáris."
Miert jatszod SteamVR alatt? Van direkt Oculus tamogatas. Az SS-t egyebkent meg SteamVR jatekoknal is eleg az Oculsu Debug Tool vagy Oculus Tray Tool-ban allitani, hagyd a SteamVR beallitasoknal 1.0-n.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Dyingsoul
Topikgazda
-
Raymond
félisten
válasz Dyingsoul #7887 üzenetére
Mert Oculus-nal csak hozzateszel egy plusz reteget a render utjaba. A zome funkcio ugyis csak egy wrapper ami tovabbmegy az Oculus runtime fele, de az SS vagy reprojection ha be van allitva ott akkor azt el is vegzi es per pillanat (vagyis az elejetol fogva) itt a SteamVR le van maradva szepen a Oculus mogott. Olyan jatekoknal ott a direkt tamogatas nincs ertelme a plusz retegnek es a plusz keretrendszer futtatasanak, jobb esetben csak eroforrasokat foglal es nem csinal semmit.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Márton
nagyúr
válasz Raymond #7888 üzenetére
Ahol lehet játékon belül állítani, mi történik ha debug tool-lal is feljebb van nyomva? Összeadódik? Figyelmen kivül hagyja az egyiket? Melyiket?
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
#54625216
törölt tag
Én azért vettem a vr covert, mert sokszor jönnek hozzánk gyerekek és eléggé leamortizálják a szivacsokat, a mosható feltét pedig megoldja a gondot. Annyival jobb a vr cover, hogy tépőzáras az alapja és nem csak a szövet feltét, hanem alatta a műbör szivacs is cserélhető, illetve kicsit keskenyebb az eredetinél, így valamivel nagyobb a fov.
-
Raymond
félisten
Egyebkent az hogy kell-e SS valamire vagy nem elegge jatekfuggo. Van ahol sokat dob van ahol semmit. Az idealisan osszerakott kontent-nel nemigen hoz sokat. Ezt siman kiprobalhatod az Oculus Dreamdeck-el. Alapon mar lattad hogy nez ki, most beallithatsz mondjuk 0.75-ot a debug tool-ban es elinditod a Dreamdeck-et. a szovegen latszik hogy alacsonyabb a felbontas, de ha megnezed a tengeralattjarot vagy a minivarost ott nem latsz semmi valtozast. Ugyanez van peldaul a Face Your Fears-nel is, a menuben meg latszik ha peldaul 0.7-es az SS, de ha elinditod a felhokarcolos reszt ott mar nemigen. Viszont a sebesseg jobb lesz amit a performance HUD-on lathatsz is.
A 0.75-os beallitassal renderel a jatek a HMD fizikai felbontasan. Ha a Visible HUD-ban nem Performance hanem Layer-t allitasz be ott mutatja az aktualisan hasznalt felbontast lent a LeftViewPort-nal a ket utolso szam - 1012 es 1200. Ez egy szemre ertendo tehat 2024x1200 osszesen. Azert nem 1080 per szem vagy 2160 osszeadva mert van egy kis atfedes a ket szem kozott.
Alapbol 1536x1776-ban per szem renderel a Rift a szukseges torzitas miatt.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-
-
swado
tag
[ Szerkesztve ]
Folding@Hungary (Team Number: 43299) http://folding.stanford.edu