Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz Dyingsoul #32068 üzenetére

    szerintem meg leirtad ugyanazt amit en vegeredmenyben :DDD

    egyszeruseg kedveert: 1080pre 4Kt raeresztve pixelenkent 4 pixelt szamol, majd annak az eredmenyebol rajzolja ki a kepet 2.0as SS mellett.

    1080Pre DLSS mellett szamolhatsz 540Pt, es akkor negy pixelt helyett csak egyet szamol, viszont utana ezt elsimitja. 4K DLSS mellett pedig lehet 1080pben szamolni, majd ratolni egy olcsobb AAt, es azzal jobb lesz 1080pnel a kepminoseg.

    utobbi megoldast a konzolok, amik 1080pt kuldenek ki nativban, viszont 720pben meg 960pben szamolnak adott jatekokat nativban (mert egyebkent nem birnak), szoval a konzoloknal ezt evek ota hasznaljak. nincs vele baj, persze a kepminoseg valamennyit romlani fog, de igazabol az minden AAnal romlik, kiveve SSAAnal.

    SSAA messze a legjobb AA kepminosegre, csak azert nem szoktak hasznalni, mert messze ez a legdragabb AA. VRnel meg ugye ha nem eleg eles a headset, akkor a csilivili effektekre az immerzio miatt semmi szukseg, viszont a geometria reces / pixeles lesz, amin egyedul az SSAA tud segiteni.

    a tensor core az ha jol emlekszem kb egy fix lookup table for az RTXnel (javitsatok ki), az "AI alapu" meg igazabol marketingbullshittol lehet egy rendesen feltanitatott, meregdraga (ertsd HPC clusteren hetekig tanittatott) bayesian megoldas, ami viszont hasznalva gyors es remek eredmenyt ad

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák