Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz Tigerclaw #13555 üzenetére

    "Le kell szokni a szem "mozgatásától"...szóval nem érdemes szemmel nézelődni, mert csak középen egy területen megfelelő a kép."

    Ez az összes VR hmd-nél így van, legfeljebb az sde, kromatikus abberáció, fov és sweet spot mértéke változik, általában egymás rovására, azaz valamilyen kompromisszumot mindenképpen be kell nyelni.

    "A 3D-s mező gyakran "összeomlik" ha túl közel van a kamerához valami."

    Jelenleg a VR-ben - a fix lencsék miatt - 2 méternél kezdődik az éles tartomány. Csak akkor lehetne közelre és távolra is éles képed adni, ha a lencsét oda fókuszálod, ahova éppen nézel. Ehhez viszont a rendszernek egyrészt tudnia kellene, hogy hova nézel, másrészt kell valami mechanika, ami átfókuszálja a lencséket. Kísérleti jelleggel már léteznek írisz követő lencse mozgató rendszerek, de még legalább 3-4 év, mire kész termékekben is felbukkanhatnak.

Új hozzászólás Aktív témák