- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen videókártyát?
- Mostantól biztosan nem kaphat modernebb AI lapkákat Kína a TSMC-től
- Gaming notebook topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz rbalint88 #6551 üzenetére
A 18 as szerintem mar nyáron se lesz felgumizva hiába hibátlan meg nagyon szép felni egyszerűen nem ebbe az országba való és akkor még közepes terepről nem is beszeltünk, a 18 as nál a nyereg és a felni köze befér 2 ujjam így azt gondolnám elfér a 16" is de azt csak próbával merjük.
-
rbalint88
addikt
215/65 R16
235/55 R17
235/50 R18
Ezek a gyari meretek xc70-re. De akarhogy eroltetem az agyam, nem jut eszembe, milyen a gyari 16" felni...
Azert felprobalnam ra a 16-ost, ha arra esik a valasztas. Plusz nem tudom mennyit jartok a kocsival nagyobb tempoval, szerintem a 17" jo kompromisszum, ha palyazni es terepezni is kell. -
FeRRaR1
őstag
Már nem én álltam nyerésre, ezért most megtettem 2400-ig [link] Bár valószínűsíthetőleg nem fog megállni 5-6e alatt.
Egyébként gondolkoztam már rajta, állítólag a nagyon finom R példányok fel sem kerülnek sokszor ebayre vagy autotraderre, klubbon belül mennek el, egyik ismerősöm is úgy vett gépet, hogy nem is akarta eladni a srác, de a klubbon belül rádobott a piaci árra 3000 fontot, és tett egy ajánlatot, csávó meg eladta neki. Azt mondta ez a tuti, aki nem akarja eladni, pláne egy márka fanatikus klubbon belül, tudod hogy mindenből a lehető legjobbat kapta, 2x gyakorisággal....
Ha mindig lenne tervezhető szabadidőm, szívesen járnék én Volvo klubokba, találkozókra stb...
Csak ehhez egy olyan csillag együtt állás sorozat kéne, amiről még ember nem hallott Legyen rá pénz, idő és energia egyszerre.
[ Szerkesztve ]
-
Zsmester89
őstag
válasz FeRRaR1 #6555 üzenetére
Nem jelzett vissza a szerelő az állófűtés programozásával kapcsolatban?
---
Szép sztori, leengedem tegnap az ablakokat, hogy a vizet lehúzza. Anyós ablak olyat roppant, azt hittem 3 darabban robban be az ablak az ölembe. Aztán lement, érdekesen mozogva jobbra-balra, ropogós hangok közepedte, majd félig vissza, ott megállt, ismételt gombnyomásra pedig fel. Ismételt lehúzásánál ropogós hangok közepedte lement, majd ugyan úgy vissza. Inkább hagyom, nem nyúlok hozzá. Szerelő látatlanba azt mondta, hogy egy műanyag vezető (sín) törhetett el benne, nem nagy tétel. Emelő motor hibájára nem gyanakszom, mivel le és fel is húzni lehetett, illetve rendesen tartja. (S80 2004 D5)[ Szerkesztve ]
A "Hogyan lehetsz milliomos?" c. könyvet egy csomagban árusítják a BTK-val.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Zsmester89 #6556 üzenetére
Beszéltem ma faterral, de elfelejtettem rákérdezni, holnap pótlom. Bár gondolom mondta volna. Ez sajnos ilyen lassan megy néha, leírtam neki mit kérdezzen, mondta jó, nem hívja fel úgyis megy pár napon belül, akkor megkérdezi az övéhez is, persze gondolom nem ment, vagy tologatja, vagy bánatom tudja mit csinál innen 2200 kilométerre Valamikor aznap megvan a válasz, valamikor 1-2 hét, amint van megírom úgy is, de holnap megsürgetem, ha nem volt csörögjön már rá...
-
lolal
senior tag
Valaki szokta -e a motorteret tisztítani gőzborotvával , ha igen valamit letakar előtte ?
Műanyag dobozt leveszitek a motorról ?Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
lolal
senior tag
válasz rbalint88 #6561 üzenetére
Csak tényleg nagyon hányás eléggé koszos ezért gondoltam rá a napokban. Esetleg egy hosszabb út előtt , ott lenne ideje elpárologni olyan víznek ami ott maradt .
[ Szerkesztve ]
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
őstag
Én mondjuk éppen múlt pénteken használtam először az Autoglym motormosó készítményét. Nem takartam le semmit, ráfújtam, ecsettel fellazítottam a koszt, aztán sima slaggal lecsapattam az egészet. Ezután nagyjából szárazra töröltem, majd ugyan ennek a gyártónak a műanyag- és gumiápolójával lekentem az elemeket.
Javasolták a másik topikban, hogy 5-10 percre indítsam be a motort, ettől felmelegszik a motortér és hamarabb elpárolog az esetleg ott maradt víz. Azóta mentem vele 500 kilométert és kutya baja.Nem tervezem ezt a műveletet havonta megismételni, de jó érzés, hogy patika tisztaságú lett minden és a gumi csövek is megkaphatták a törődést.
Bevallom, előzetesen én is féltem tőle, de így utólag azt gondolom, hogy kicsit túl van misztifikálva a téma.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Rivaul
addikt
válasz xEon1337 #6565 üzenetére
Nem rég az egyik ismerősöm vihette szervizbe az autóját mert lecsapatta slaggal... Konstrukciótól is függ és a szerencsétől mit sikerül beáztatni. Anno a telefonom is beesett a Dunába. Fél évig kutya baja, utána meg elkezdett korrodálódni minden és 3x10e javítás után inkább kukáztam. Nem mondom hogy ne tegye senki, meg tuti baj lesz de mindenki maga dönti el bevállalja vagy nem. Viszont nem véletlen nincs egyértelműen kijelentve sehol hogy tök biztonságos kimosni a motorteret.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
rbalint88
addikt
Lehet kicsit paraszt, de nekem nagyon bejön így -
Xmodule
őstag
Már második napja hogy reggel (7fok körül van a külso hőmérséklet) egészen olyan 5-10km ig a hatodikba alig tudom berakni a váltót. Esetleg egy olajcsere megoldás lehetne szerintetek vagy itt valami komolyabb dolog van kibontakozoba? Olaj a váltóban szerintem még sosem volt cserélve amúgy.
V70 2.4D M66 os váltóval és 260k km 2007es.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Nem hiszem. Kuplung volt cserélve 140k nál. Én 190k val vettem. Amúgy annyit módosítanek hogy most már ritkán megy be a 6.ba meg melegen is. :/
A baj az hogy napi 90km megyek autópályán ahol azért jó a 6. sebesség.[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
lolal
senior tag
-
zsoltesz9309
csendes tag
Már lassan 3 éve hogy ennek a szörnyetegnek a tulajdonosa vagyok, meg szeretnék válni tőle.Én a mobile-n nézegettem az utódokat, természetesen, csak volvo (v50, s60) olyan 6 ezer euroig.Találtam is kettőt, véleményeket szeretnék kérni róluk.
[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog. A számítógépet hibáztatni még emberibb. PS4-PSN:zsoltesz21
-
lolal
senior tag
válasz zsoltesz9309 #6579 üzenetére
Szépnek szép az az S60 csak már nem mai darab . Majdnem másfélért egy 14 éves verdát . . . hát nem tudom . De te szíved ügye. Én már inkább a V50 re voksolnék az fiatalabb.
[ Szerkesztve ]
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
FeRRaR1
őstag
válasz zsoltesz9309 #6579 üzenetére
Sofőr szempontból nekem volt V50 is és S60 kombim is (V70) a V50 épp hogy elfértem kategória, mindent beállítottam, de nagyon a határon volt, a külső tükrök ütközésig, ülés legalacsonyabban, eléggé a sín hátulján stb, kisebb lábtér, ici picit néha kényelmetlen volt, de csak Volvos mércével, nem is így kellett volna fogalmaznom, mert nagyon jó, de nem annyira mint az S60/V70, nekem azok az ülések a TÖKÉLETESEK, így nagybetűvel, és minden csak középtájon kényelmes, nem kell a végletekig feszíteni a beállításokat, jóval kényelmesebb még a V50-nél is, és nagyobb embereknek egyértelműen jobb. (189cm 88kg)
Amennyiben sokat cuccoltok, akkor egyértelműen V50, nem tudom mennyire szempont. Ez két eléggé eltérő autó, de ha kell a V50 pakolhatósága + S60 kényelme, akkor én megnéznék egy V70-et, széria végi 2006-2007 eset.
Szóval számolnék a testi adottságaiddal, meg hogy mennyire kell a kombi.
Az általad linkelt kettőből a V50.
-
zsoltesz9309
csendes tag
válasz FeRRaR1 #6581 üzenetére
Annyira nem fontos a pakolás, félévente egyszer járok haza.Szerintem is a v50 lesz a befutó.Még azt szeretném kérdezni, hogy esetleg egy 1.8 vagy 2.0 benzinest érdemes lenne megnézni? Elsőnek azért gondoltam a dízelre, mert elég sokat kell utazom sajnos,napi 55 km az átlag.
[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog. A számítógépet hibáztatni még emberibb. PS4-PSN:zsoltesz21
-
aneda
senior tag
válasz zsoltesz9309 #6579 üzenetére
Két teljesen különböző karakter.
Az egyik (S60) egy klasszik Volvo, 5 hengeres rendes motorral, a másik (V50) egy Ford Focus, 4 hengeres Ford motorral.
Az első egy súlyos,masszív belterű autó, a másik már a tejflösdobozgyár terméke.Próbáld ki mindkettőt, melyik jön be neked, úgy már könnyű lesz döntetni, melyik irányba menj.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
FeRRaR1
őstag
válasz zsoltesz9309 #6582 üzenetére
Nekem 2.4i volt 5 henger, rendes Volvo motor, szívó benzin, örök élet + 1 nap. Viszont részben egyet értek a fenti kollégával, az illata, érzete, kényelme nem ugyan az, kategóriákkal jobb az S60/V70, de ez nem azt jelenti hogy a V50 rossz, mert nem az, csak nem annyira jó mint a másik.
Egy szívó benzinessel 100% hogy kevesebb bajod lesz mint egy dízellel. Nincs turbó, magas nyomású, részecske szűrő, porlasztó csúcs stb ami már szabad szemmel is látható összeg ha el fingja magát egy dízelben. Motor téren én nem ajánlom a 2.0D-t, ford származék. Igazából egy tdci. Ha dízel akkor 2.4D vagy D5 ha benzin akkor 2.4i, 2.4T vagy T5 ezek rendes 5 hengeres Volvo blokkok, kevesebb problémával.
Azt szoktam mondani, hogy olyat még nem hallottam, hogy valaki attól lett gazdag/szegény hogy 2 literrel többet eszik az autója. Nekem volt 2 D5, 2.4i, T5, V8, köszönöm inkább benzint, akkor csak tankolni kell meg menni.
De ettől függetlenül is mondom, egyszerre vettünk hasonló futású és évjáratú XC 90-et faterral, ő D5 én V8, mind a ketten lecseréltettünk mindent, úgy értsd: összes szűrő, olaj + váltó is, dízelen teljes vezérlés, benzines láncos ezért ott csak feszítők görgők, gyertyák, hűtő + fék folyadék, meg amit el tudsz képzelni, a lehető legnagyobb szervizelést kapták ahogy kell ha használt gépet veszel.
Nekem ott még benézett egy első lengés csillapító pár, csöpögött, még gyári 10 éves volt...
Na azóta én csak tankolom, esetleg külsőleg költöttem rá. Fater 400.000,- ráköltésnél tart motor és hajtás rendszerben. Ez csak az idei év, egyik itteni ismerős, szintén 2007 D5 XC90, eddig 1200 fontnál jár idén, igaz ebben szerepel 350 font éves szerviz költség is.
Szóval majd kíváncsi leszek 2-3 év múlva a mérlegre, ki is jár drágábban a kocsival, no meg persze a V8 élmény megfizethetetlen
-
lolal
senior tag
válasz FeRRaR1 #6584 üzenetére
Szép összefoglaló volt . De teljesen eggyet értek , egy szívó benyó sokkal egyszerűbb szerkezet. Ha 100 on akár 2 - 3 literrel többet is kér hozzá nyúlni nem kell . Esetleg ha mégis, akkor töredéke a gázolajos társának. Ráadásul itthon van az a kedvezőtlen helyzet , hogy a dízel tankolás még drágább is.
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Voltam ma kárpitosnál, közölte nem érdemes javítani az ajtó kárpitot, mert túl drága lenne. minimum 40 lenne ajtónként. (4db) Bontott kárpitot kéne keresnem.
A Volvo V40 és S40 hátsó ajtója mennyire felel meg kárpitozás szempontból. A V40-embe bele illik egy S40-es kárpitja, vagy csak V40 kárpitot keressek? Hol érdemes még nézni a racingbazar-on kívül?Köszi!
Bal első ajtó van a legjobb állapotban, a többiről leszakadt a szövet kárpit.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
rbalint88
addikt
válasz belaazallat #6586 üzenetére
Fb volvo adok-veszek csoportban. Meg vatera es egyebek
-
FeRRaR1
őstag
válasz belaazallat #6586 üzenetére
-
Rivaul
addikt
válasz belaazallat #6586 üzenetére
40 ajtónként Aranyos... Miért nem próbálod meg te? Veszel műbőrt, mögé nem kell szivacs, beigazítod és megvágod. Palmatex vagy hasonlóval felragasztod azt kész. Én 1 éve cseréltem a lógó tetőm ugyan így pár ezerből. Bár egy komplett tetőre mondtak 40-et...
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
belaazallat
addikt
2 hetes a kislányom. Se időm, se energiám nincs megcsinálni. Ilyen munkához meg eleve türelmetlen vagyok.
Azért köszi.
(#6589) FeRRaR1
Köszi Neked is!
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Rivaul
addikt
válasz belaazallat #6591 üzenetére
4 gyerekem van. Abból 2-és 1 éves a két kicsi. Ez nem kifogás A türelmetlenség már inkább. Azért 160eft/4 ajtónál én elgondolkodnék, kell az pelusra, de rendicsek
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
belaazallat
addikt
pont azért keresek alternatív megoldást, mert nem akarok ilyen sokat költeni erre.
Találtam Facen két bontót is, egész olcsón adnak alkatrészeket, bepróbálkozok, hátha.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
FeRRaR1
őstag
Ülj bele, és próbáld ki, majd amelyik jobban bejön. Külsőre fiatalabbnak hat a Honda, de belsőben egyértelműen sokkal szebb és kényelmesebb a Volvo.
Ültem Accord kombiban, hát az az igénytelen műanyag cunami engem kiakasztott, sok embernek nem szempont, őket nem zavarja, csak menjen & működjön.
Nekem inkább a Volvo, fontosabb, hogy igényes térben utazzak kényelmesen, még a legkevésbé sem zavar, ha nem hat frissnek kívülről, csak legyen szép tiszta ápolt...
Nagy átlag valószínűleg a Hondát ajánlaná, én meg azt hogy ülj bele mind a kettőbe, állítsd magadra, és amelyik jobban megfelel az igényeidnek.
[ Szerkesztve ]
-
lolal
senior tag
válasz FeRRaR1 #6596 üzenetére
Ismét egy korrekt válsz +1 . Én is ezt mondanám , ülj bele és meglátod. A Honda "vagányabb" fiatalosabb , modernebb külsővel bír. A Volvo-n inkább a megfontoltság és a karakteresség , úriasság látszik. Motorikusan mind a kettő egy gyöngyszem , legalábbis azon fajtából amit linkeltél. A Honda belső tere kissé puritán a külső modernségéhez képest. A Volvo - nál ez fordítva van. Esetleg még egy Mazda 6 1.8 benzint tudnék ajánlani megtekintésre. Csak vigyázz vele mert a hátsó kerék ív könnyen rozsdál
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Találtam olcsón ilyet, itt a közelben:
Szerintetek? Tudom vacakok a képek. Mire kellene figyelnem, holnap megyek megnézem élőben.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz belaazallat #6598 üzenetére
Szövet ragasztása, cigi által kiégetett pöttyök, pöckök/patentok, mindennemű törés/repedés, kilincsek és fogantyúk, karcok, ablak mozgató elektromos vagy kézi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest