Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aneda

    aktív tag

    válasz hito #12585 üzenetére

    Mikor még a gyári olaj volt benne, nagy hőségben tartós autópálya tempó után a lehajtón 5-ből 4-be váltáskor ütött egyet.
    Ez olajcserével mérséklődött, de nem tűnt el teljesen, pici rántás megmaradt.
    Továbbá hidegen 3-ból 4-be váltáskor megugrik a fordulat és ezért ránt is egyet, ez megvolt 240k-nál is, de azóta kétszer volt olajcsere és ennek ellenére fokozatosan erősödik a jelenség. Most van benne 370k, szerencsére csak hidegen, első váltáskor csinálja.
    Olajcsere után kell az olaj élettartam számlálót nullázni.
    Volvo szerint élettartam olaj van benne, csak azt felejtik el itthon hozzátenni, hogy az európai piacon... Közel keleti, ázsiai piacon a Volvo előírja a váltóolaj cserét!

    Az oroszok már a spájzban vannak!

Új hozzászólás Aktív témák