- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Apple notebookok
- OLED TV topic
- Milyen processzort vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
neko18
senior tag
válasz Meridius11 #17101 üzenetére
Akkor te szerencsés voltál
Nekem a gépháznál több mint 1 hét volt a szállítás BF idejénkdxsv
-
#48967168
törölt tag
Ha esetleg valaki fejlesztene, továbbra is vennék CPX adaptert (Thrustmaster Base-Fanatec pedálszett kombóhoz)
-
VegyesTamás
senior tag
válasz neko18 #17099 üzenetére
ez megint az a téma ami már annyiszor felmerült...igen igazad van, 1000x jobb élőben..csak papír nélküli autó? volt elkaptak vele, földúton! faluszélén (seholsenki) éppen megúsztam, a 300k -s büntit. Tankolsz? Szereled? (mert akármilyen kocsit veszel és rúgod neki kelleni fog) meg benne van a veszély, mondjuk nyilván ezért is élvezetes...
itt viszont 45-50 k + a géped ami amúgy is van és pont (jó igen villanyszámla, amit ismét megint csak fizetsz, bár elenyésző)
nem mondom, hogy nincs igazad élményfaktor részben, de ez a két dolog erről a nézőpontról nem összehasonlítható.
Az áras témához meg a szokásos: A kereslet adja meg az árakat. Ha mindent a reálérték (munkadíj, anyagköltség, tisztességes haszon) Akkor nyilván jóval kevesebb pénz is elég lenne. Szokták mondani amikor adok el G25öt, hogy ezt ennyiért itt meg ott látta, meg ez már régi..válaszom..hmm akkor talán azt kell megvenni.pont. Így is él az 1hetes szabályom G25 ügyben (1 héten belül az összeset elvitték mindig).
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
neko18
senior tag
válasz VegyesTamás #17105 üzenetére
De azért ha veszel egy mókaautót, akkor egyértelmű hogy mókolod, szereled, tankolsz bele
A legtöbb logitech meg szimplán túl van árazva, szerintem ha valaki el akarja adni akkor legyen korrekt. Pl ha eladnám a Momo-t akkor én nem tudnék már 8-10 ezret elkérni érte, mert simán nem ér annyit egy 9 éves kormány...G25-öt ilyen árakon meg soha nem vennék még ha lenne is rá annyi pénzem akkor már inkább a g27 megéri azt a +x ezer ft-ot.
De nem értem mi a gond a véleményemmel? Mert ez csak egy vélemény, biztos sokan ellenzik, biztos sokan mellette vannak de ettől még egy vélemény. Nálam nem csak az élményfaktor számít, hanem hogy pl mennyi tapasztalatot lehet szerezni, vagy később továbbfejleszteni az adott dologtól. Pl egyetemen már sokaknak mondtam akik jogsizni akarnak, de nincs lehetőségük sokat gyakorolni (nincs saját autó a családban....), az vegyen egy olcsóbb kormányt, LFS-ben hamar összedob egy parkoló layoutot és ott lehet gyakorolni amit bele tud tenni az élő vezetés érzésébe is.kdxsv
-
N€T0X|N
őstag
válasz neko18 #17097 üzenetére
Egy kis ladázással meg több tapasztalatot nyer az ember mint egy egész évnyi szimezés.
Ja, csakhogy a többség nem utcai vezetéshez tapasztalatszerzésre használja a szimet. De eleve nem sok értelme van hasonlítgatni a valós lerúgott Ladát, egyedül a mezőn, a szimulátoros 3-4-5-600+ lovas pályagéphez, mezőnyben. Gyakorlatilag nincs átjárás a kettő között.
Hasonlítsd a szimes Ladához, na azt elfogadom valamennyire, bár a költsége akkor sem ugyanaz hosszú távon (akárhogy is csavarjuk, nagyon nem). De a komoly pályagépekhez ne a szaros Ladát tegyük oda, hanem a komoly pályagépet. Na, ott azért lesz egy kisebb szorzó a valós élményhez pénzügyileg. Akkor már mindjárt nem biztos, hogy a nagy igazság még mindig áll.Sent from my keyBoard
-
arty
veterán
válasz neko18 #17106 üzenetére
"A legtöbb logitech meg szimplán túl van árazva,"
?
Nézted már mennyiért mit kínál a konkurrencia?
Thrustmaster, Fanatec, és társai?(nem a Geniusra gondolok, akik retket gyártanak csak, vagy a szuprém kompresszorra ) )
A logitech kb mára a legolcsóbb gyártó, pláne a mostani dfgt, g27 árakat nézve.
Régebben persze még jobbak voltak, de a mostani versenyben is eléggé rendben van a kínálatuk ..."ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
VegyesTamás
senior tag
válasz neko18 #17106 üzenetére
szimezésből van a vezetési tudásom 60% a, most meg egy samarát nyúzok egy ideje sajátos vezetési stílusban, és rengetet tanultam a gumifüst és benzinillat mellett de a képernyő előtt is...
NetoxIn: azért ne húzzuk le a ladát, mert azért az is élmény kinek a g-erők és óvatos kigyorsítás, kinek a rárugok a kuplungra és csapatom hadd hörögjön.
Ez a túlárazás meg nem így működik, az üzemanyag is túl van árazva, stb stb..nincs ilyen..kereslet és kínálat van, és amíg lesznek eladások, addig csak annak a rétegnek van túlárazva aki nem tud, vagy nem akarja azt megvenni. Hozzáteszem a G27 sztem nem éri meg jobban mint egy normál állapotú 25-ös. Amúgy meg a logi az egyetlen aki csinál értelmezuhető áron használható cuccokat ebben az árkat.ban
Tiszteletben tartom a te véleményedet is nyilván, és van benne igazság, csak a két témában (csapatás vs szimezés) nincs akkora párhuzam, hogy ilymódon hasonlítsd őket.
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
neko18
senior tag
válasz VegyesTamás #17109 üzenetére
Ezt én megértem, én is a vezetési tudásom kb 20-30%-át szereztem szimezésből. A maradékot pedig a hetente megtett hosszú utakból vegyes utakon, valamint a "csapatásokból" De én úgy érzem a G-erők mellett jobban fejlődik az ember. Hiába, hogy csak egy lada, skoda vagy trabant. Az igazi autók elég összetett erőket generálnak az autóra amit cska élőben tapasztalhat meg az ember. A szimulátorok legtöbbjénél meg beállít egy ideális profiler beállítást az ember és kész. Én akkor lepődtem meg igazán mikor alámraktak egy 200 lovas versenyautót (ekkor még csak szimeztem, jogsim nem volt). Rögtön az első indulásnál lefullasztottam és teljesen más volt mint a szimekben; nem csak erőkben hanem maga az idő is hol lassabban hol gyorsabban telt az adrenalin hatására. Persze, a szimeknek hála hamarabb tudok alkalmazkodni autókhoz, megyek vele pár percet és már kezdtem is érezni a dolgot, hol tolja az elejét, mekkora ereje van, mekkora kanyarfordulási sebességgel. Szóval a szimekben nem kell szerintem mindent készpénznek venni, attól hogy szimnek hívnak valamit. Biztos hogy fejleszti az élő vezetési tudást, jó alapokat ad, de ha valaki komolyan gondolja a dolgot akkor úgy is élőben jön rá a dolgok igazi nyitjára szerintem
kdxsv
-
Joe Swanson
senior tag
Sziasztok! Ma vásároltam egy driving force GT-t és nagyon nehéz tekerni, ezt hol lehet kikapcsolni, könnyíteni?
-
bajzal
őstag
válasz Joe Swanson #17111 üzenetére
Mert nagyon erős az ffb, vedd lejjebb a játékban, vagy akár a vezérlőpultban a kormány-beállításoknál is.
-
Jack@l
veterán
válasz Joe Swanson #17113 üzenetére
Most akkor nehezebben, vagy nem, vagy mit akarsz? FFB kell mindenhez ami erő/nehézség/tompítás...
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz Joe Swanson #17115 üzenetére
Egyrészt rossz játékkal játszol->gagyi ffb. Másrészt nem nagyon értem a nehezebben lehet tekerni dolgot. Simán az ellenállása legyen mindenhol nehezebb, vagy minél jobban oldalra tekerésnél jobban erősödjön fel?
Az utóbbit be tudod állítani driverben, az előbbit játékon belül. (de csak a profikban)[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz kokoaliga #17116 üzenetére
Frankón néz ki
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Krypto
újonc
Üdv!
Ezzel a jelenséggel találkozott már valaki?
Játék közben, és a Logitech profiler tesztoldalán csinálja csak. Mi lehet ez?
[ Szerkesztve ]
-
Krypto
újonc
válasz Meridius11 #17125 üzenetére
Eddig a profilerben sem csinálta. Ha nyomogattam a gombokat, csak megmutatta hogy melyiket nyomom.
Na mindegy az még nem lenne gond, de elég idegesítő úgy váltani hogy közben ki akarja tépni a kormányt a kezemből
Egyébként akkor kezdte amikor először feldugtam a raceroom racing experience -hez, nem tudom ez számít -e valamit, vagy csak véletlen egybeesés. -
Jack@l
veterán
válasz Krypto #17126 üzenetére
Uninstall a driverre, ztán rakd fel újra, hátha csak valami összegabajodott benne
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Krypto
újonc
bad news: felraktam laptopra, ott is csinálja. Úgy néz ki megy vissza garanciába.
-
VegyesTamás
senior tag
válasz neko18 #17110 üzenetére
Szimuláltál már G25 (kuplung, h váltó stb) egy szinter kuplunggal? Valószínű nem, persze h fulladt, nem is használtál szimben sosem kuplungod, jogsid meg nem volt, ez megint nem ok a párhuzamra. Különben meg ki mire fogékony, Schumit is elverték a szimesek a szimulátorban, de nézd meg Michelisz Norbit, ha nem keud el szimezni, most valószínűleg nem versenyezne, és érne el ilyen jó eredményeket, hozzáteszem G25-el tolta ő is
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
-
JoinR
senior tag
válasz VegyesTamás #17129 üzenetére
Kíváncsi vagyok ha Norbi csak "ladázgatott" volna, mire ment volna
Egy egész évnyi szimezés számomra sokkal többet ér, mint pár óra ladás ökörködés amennyit érne. Egyszerűen a szim megtanít az elméletre, hogy fizikailag hol lehetséges még gyorsulni, egy valódi szituáció amíg nem elég gyakori, max szórakozásnak jó, pár csapatásból nem fogsz tudni tizedekért harcolni az elméleti optimális időhöz képest. -
VegyesTamás
senior tag
Már megint nem párhuzamos dolgok vannak párhuzamba állítva. Jó érzéke van a Norbinak a kocsikhoz, lehet, hogy most rallyzna, és kevertek itt mindent mindennel, mikor is szólt egy LADA akár éles verseny, akár szórakozás tizedekről? Soha...A szim tökéletes a határok kitapasztalásához, pontosan így van, de a professzionális pályaautóversenyzést ne állítsuk párhuzamba (sorry szóismétlés) a Ladázással mert nem egy kategória. Kinek mi. Nekem a Lada, mert láttam a videón, hogy Varga "Cigány" Zoli, keresztbe ment, és élvezte és imádták, és megfogott, meg az, hogy egy 20 km-es pályát nem tanulsz meg töviről hegyire, és nem próbálgatod a féktávot 30 körön keresztül. Hanem egyszer, és spontán, mész, és reméled, hogy jól van felírva az itiner. Nem tudod, hogy milyen kanyar jön, de megpróbálod a legtöbbet kihozni belőle. A közönség, meg meghálálja a látványos autózást. Mert látványos egy DTM-es kifékezéses előzés igen, meg egy rövid féktáv...de amikor a "csak Ladát" előre behimbálod a kátyús aszfalton és rárúgsz a kuplungra, megtartod az egyensúlyt kerszesztbe, és így csinálsz az egész pályán...az művészet
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
JoinR
senior tag
válasz VegyesTamás #17132 üzenetére
Nem állítottam az ellenkezőjét, csak a korábbi diskurzusra reagáltam. A szimulátor az igazi versenyzést hivatott szimulálni, ergó azt tudod részben elsajátítatani. Akik igaziból versenyeznek, azok gyorsabbak, mint akik poénból keresztbe nyomják neki, ergó fejlődni a komoly szimulátorversenyzéstől jobban tudsz, mint hogy poénból csapatod. Ennek korábban kb. az ellenkezője hangzott el, de szerintem meg nem úgy van, és ennek hangot adtam Biztos jó móka a ladázás is annak aki arra vágyik, a lényeg hogy jól érezze magát mindenki.
-
Jack@l
veterán
Elég off topic, de elég csak öszeszámolni hány ladás meg hány szimulátor "versenyző" került fel eddig a forma vagy túraautósok mezőnyébe.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
STC Speed
őstag
Driving Force GT --Ti milyen beállításokkal toljátok legtöbbször?
Én:
Rotation: 400°-ha komoly a verseny,amúgy 900.
Force feedback:
Overall:40°
Spring:10°
Damper:10°
Centering Spring: 30°Ha van kedvetek írjátok le légyszi
-
Jack@l
veterán
válasz STC Speed #17135 üzenetére
Csak G27-em volt, de a helyedben
- 540 és 900˙fok
- overall izlés szerint, nálam ez olyan 70% körüli volt driverben
- az öszes többi 0-ra lehúzva, spring centering 0 mellett bepipálvaA hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
bokrosolajos
őstag
Üdv! Nem rég vettem G27-et, eddig ez zsinórban a 6. kormányom. Mind közül a legrosszabb
A minősége valószínűleg régebben jobb lehetett, vagy a firkászok nem írtak igazat. A bőrözés kritikán aluli, több gyűrődést találni rajta. Ha egyáltalán az egész felület bőr?!
A kormány érzetre nagyon mű! 2-3 centimétert lehet mindkét irányba ellenállás nélkül tekerni. Nem lag, nem holtjáték, hanem nincs elég erőhatás, ellenállás. Utána hatványozottan nő, de ez a két-3 centiméter alatt idegesítően kevesebb. Egy jó kormány az elejétől a végéig megtartja az ellenállását, feszítést, ez nem
Nincs benne szekvenciális lehetőség. Gagyi fogás, hogy a G25 mód váltóját ki spórolták, de a váltó ház ugyanaz, csak a módváltó helyére egy fekete kupakot nyomtak. Ha megtartom a kormányt, amiben nem vagyok biztos, kell szereznem egy rossz G25 váltót...
Így nem lehet rallyzni! Nincs szekvenciális váltó, csak kormányfül, befőttes gumival meg ne kelljen már szarakodni egy majd' százezres kormánnyal, RöhejAzt gondoltam, halk lesz, de nem. A kormány futómű effektjei olyan hangot adnak és olyan hangosan, hogy éjjel használhatatlan a készülék. Sajnos az Assetto bugos lehet, mert hiába nullázok ki minden ilyet akkor is csinálja. Csak olvastam, hogy rF2 alatt szintén zenész a G27.
Nagyon nem vagyok megelégedve ezzel a termékkel!
T500 RS-t szerettem volna, de még a gyártó oldalán is levették az értékesítésből. Vagy elfogyott Karácsony előtt mind az egész kék bolygón, vagy a majdnem ugyanannyiba kerülő de olcsóbban gyártható, alapból két pedálos T300-ast akarják elsózni, nem tudom...
Lezárva.
Kormányagy adaptert használ valaki? Néztem olyan 8k körül vannak a szimpla adapterek, de láttam ennyiért gyors oldóst is, amit így furcsállok.
-
Joshi
titán
válasz bokrosolajos #17137 üzenetére
Nekem G25 van de szerintem jó kormány és ezen van szekvenciális váltási lehetőség is, pont ez az egyik különbség a G27-ben. Azért zajos mert fogaskerekes, ha téged ez zavar akkor vegyél Fanatec kormányt.
-
STC Speed
őstag
válasz bokrosolajos #17137 üzenetére
Nem tudod már visszavinni?
Jack@l: Kipróbáltam,tényleg nagyon jó
-
bokrosolajos
őstag
Nem a fogaskerekek hangosak, azzal semmi baj! A rattle a gond, a futómű hangok, ami vibrációt generálna
4:40-től halllani, amiről beszélek. Ez a G25-nél sincs!ui: Fanatecet nem veszek, mert még rosszabb minőség! A Thrustmaster is fogasszíjas
Azért nem vihetek vissza egy felbontott árut, mert utólag rájöttem, mégsem tetszik. Hibája nincs csak nekem nem jön be
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
válasz bokrosolajos #17137 üzenetére
Ár/érték arányban az egyik legjobb a G27, ha kell H-váltó és kuplung. Persze nem 100k-ért, hanem mondjuk 60-ért, amennyiért árulták anno.
Bár lehet selejtes a tied, 2-3 cm minden irányban ellenállás nélkül nevetséges. Overal Effects-et a profiler-ben fel szokás venni 101-105 közé, az elvileg csökkentheti a középtáji ffb-hiányt.
Szeki váltó valóban nincs, de azt a legegyszerűbb DIY csinálni, kb. 2000 ft-ból megvan, és sokkal jobb.
Az FFB halkabb a többi Logitech-nél, de teljes csendben nehéz rázni egy kormányt, nem tudom a többinél hogy oldják meg, hogy halkabb, igazából fejhallgatón nem szűrődik át. Az rF2-ben régen volt az állíthatatlan erősségű mega-rázás, most már konfigolható.
A T500RS majdnem 2x annyiba kerül újonnan, nem fair összehasonlítás (ettől függetlenül én nem cserélném el a G27-et rá, mert modokkal sokkal jobb a G27).[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz bokrosolajos #17140 üzenetére
Ez hibás az tuti ennek nem ilyennek kellene lennie.
-
shteer
titán
Szerintem csak rosszul van beallitva a FFB.
Vagy hibas.bokrosolajos: milyen jatekkal hasznalod?
A szekvencialis modot azutan hianyolod, hogy megvetted? Elotte kellett volna tajekozodni..
Ha akarsz, veszel hozza egy usb-s szekit es problema megoldva.[ Szerkesztve ]
..szerintem jónak tűnik
-
tikshow
addikt
válasz bokrosolajos #17140 üzenetére
Nofene, Fanatec miert is rosszabb ennel?
-
wolf033
senior tag
válasz bokrosolajos #17137 üzenetére
Azzal valami gáz van mert az enyémmel nincsenek ilyen problémák pedig már 2 éves. Én használom AC-ban is a kormányt és ha szarul van beállítva az ffb akkor valóban szétrázza a kormányt. Kicsit neki kell feküdni és normálisan beállítani.
Nincs benne szeki váltó...... Bakker Te nem tudtad, hogy mit veszel?
Nem is értem ezt a kirohanásodat.
Miért vettél G27-et?
-
bokrosolajos
őstag
A videón nem az én kormányom szerepel!
Ha rá keresel több száz ilyen problémát találsz és ez nem hiba! A Logitech meg tojik rá évek óta, hiába jelzik a regisztrált tulajok.101,105,107% trükközés sem oldja meg, csak csökkenti - ezeket is több tucat fórumon olvasni, vicces hogy most értetlen állnak egyesek szemben a problémával. Olvastam a zselés lapot alá, de totál értelmetlen, mert a készülék a házban végzi ezt a kattogást és nem az asztal erősíti fel (mint hallható a mellékelt videóban is)
Assetto Corsa nagyon zavaró, kerékvetőknél, -csak hallomásból rF2 i-s, Eurotruck 2-ben pedig ha karambolozol. Mást nem próbáltam, majd vissza telepítem az RBR-t és megnézem
ui: hagyjatok már ezzel "nem tudtad, hogy nincs benne, minek vetted?" szöveggel, De tudtam, de ez csak most így össze adódott, elkeseredettségemben. Leírtam egyébként hogy t500 RS-t akartam
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
válasz bokrosolajos #17137 üzenetére
A G27 alapból egy nagyon jó kormány, nem is hangos. (kis fogaskerék zaja van, de pl egy dfgt vagy 2x hangosabb)
Az ffb lyukat beállítással majdnem teljesen ki lehet küszöbölni. A bőr borítás nálam teljesen okés volt. Szekvenciális váltó meg már vagy 5 éve nincs bennük...
Szerintem user fanyalgás lesz, ha nincs tényleg nagy baja. (akkor viszont nem működne) Assettoban meg lejjebb lehet venni a kerb effektet, valaki ki is szokta kapcsolni. Nekem egy jóval jobb kormányom van, én imádom az összes kis rezzenést amit érzek a kezem alatt.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
bokrosolajos
őstag
válasz wolf033 #17145 üzenetére
Olvasd már el mit írtam! Azt írtam,hogy az Assetto bug-os, mert hiába nullázom a Damping, Kerbs, Road ,Slip effects értékeket nullára, akkor is pont ugyankkora intenzitással csinálja, de ez már lett jelezve a Kunos felé is. Ne mondd nekem, hogy csak neki kell állni beállítani a kormányt
[ Szerkesztve ]
-
shteer
titán
-
wolf033
senior tag
válasz bokrosolajos #17146 üzenetére
Ne hozz fel olyan dolgot hibának amivel tisztában voltál a vásárlás előtt és akkor nem kapsz ilyen megjegyzést.