Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz Rise17 #40750 üzenetére

    Nem túl jó minőségűek a fotók, de ez alapján nekem úgy tűnik, mintha ott, a panel mögött azon a területen a LED-ek alig, vagy egyáltalán nem világítanának. Hibás a háttérvilágítás.

    Nyugodtan vidd vissza a készüléket. Ez nem "felhősödés" (tehát nem a háttérvilágítás inhomogenitása a panelterület több részén lévő fényszivárgás miatt).

    A hatályos fogyasztóvédelmi törvény szerint 3 napon belül a hibás terméket azonnal cserélnie kell a forgalmazónak. Ez "hibás teljesítés" a részükről. (Egyszerűsítve, a termék már akkor hibás volt, amikor tőlük megvásároltad.)

    Ne hagyd magadat lerázni, ha akadékoskodnak, és ha nem hajlandóak cserélni, kérd a panaszodat (és a "meg nem egyezést") jegyzőkönyvben rögzíteni.

    Ha megtagadják, kérd a vásárlók könyvét, és fentieket abban dokumentáld. Majd jelentsd a fogyasztóvédelmi hatóságnál.

    A jegyzőkönyv nemléte, vagy megtagadása önmagában is az egyik legsúlyosabb fogyasztóvédelmi jogsértés.

    Ha vásárlók könyvét sem adnak, akkor az pláne. És komoly bírságtételt vonz maga után.

    Reméljük, ismerik a törvényt, és nem lesz mindezekre szükséged, hanem zokszó nélkül cserélik a tévédet!

    Írd majd meg, kérlek, mit sikerült intézned!

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák