Hirdetés
A The Verge riportja szerint a Microsoft egy Xbox AI chatboton dolgozik, amelyet a platform terméktámogatással kapcsolatos feladatainak automatizálására terveznek. A rendszer elvileg hozzá lenne kötve az Xbox platform dokumentációjához, így meg tudja válaszolni az egyes kérdéseket, ha arra van bármilyen vonatkozó adat az adatbázisban, továbbá segédkezne a játékok árának visszatérítésében, ha arra nem tart igényt az ügyfél, és a benyújtott panasza elfogadható.
A Microsoft a chatbot létezését meg is erősítette, így az Xbox Support Virtual Agent prototípusból idővel kinőhet egy olyan rendszer, ami képes kezelni az összes Xbox ügyfél terméktámogatási kérelmét.
A The Verge a forrásaira hivatkozva úgy tudja, hogy a Microsoft AI funkciókkal segítené a játéktartalmak létrehozását, a játékok üzemeltetését, illetve az Xbox platform és eszközeinek menedzselését, sőt, moderálási feladatok ellátására is lenne lehetőség. Az egész tervezet hosszabb távú célokban gondolkodik, de láthatóan az AI része lesz az egész ökoszisztémának.