Hirdetés
Az amerikai székhelyű, de az Apple beszállítójaként ismertté vált tajvani Amtran Technology tulajdonában lévő Vizio az utóbbi három évben óriási erőfeszítéseket tett, hogy az USA tévé piacán meghatározó szereplővé váljon. A jelek szerint a munka beérett, hiszen a vállalat 2012 első negyedévében a kis- és közepes méretű, azaz a 42 hüvelyknél kisebb képátlójú modellek szegmensében minden cégnél több televíziót értékesített.
Vizio E220VA
Az IHS iSuppli nevű piackutató cég felmérései szerint az egy évvel korábbi adatokhoz képest 3,5 százalékkal, 18,5 százalékra sikerült növelni a piaci részesedést. Ezzel a Vizio a második helyre szorította a Samsungot (17,6%), amely ráadásul 5,3 százalékos csökkenést volt kénytelen elkönyvelni. Az LG 2 százalékos csökkenés után 10 százalékos piaci részesedéssel maradt a harmadik helyen. Ezek után nem meglepő, hogy az időszak két legnépszerűbb televíziója is a Viziohoz köthető. A legtöbbet a 22 hüvelyk képátlójú, Full HD felbontású, LED háttérvilágítású, 200 dollárba kerülő E220VA-ból adtak el. A második helyre pedig a 260 dollárt kóstáló, LED háttérvilágítású 1280×720 képpont felbontású, 26 hüvelykes E261VA került.