Teljesen megnyílt a Valve Steam Audio SDK-ja

Mostantól a fejlesztőkörnyezet is nyílt forráskód mellett érhető el.

Hirdetés

A Valve bejelentette, hogy elkészült a Steam Audio SDK 4.5.2-s verziója, amely a technikai újítások tekintetében nem számít kiemelkedőnek, lényegében csak hibajavításokat kínál, de mégis egy jelentős előnyt biztosít a korábbi csomagokhoz viszonyítva.


[+]

Az új kiadás az első teljesen nyílt forráskódú kiadása a fejlesztőkörnyezetnek, amely Apache 2.0 licence mellett érhető el az alábbi GitHub oldalon keresztül. A csomag egyes részei egyébként már korábban is nyíltak voltak, többek között az egyes beépülő modulok, de a teljes megnyitás lehetővé teszi a fejlesztőknek a célirányos fejlesztéseket, így mindenki a saját igényeihez szabhatja a rendszert.

Az előbbi azért fontos, mert a Valve a Steam Audio SDK-t alapvetően úgy tervezi, ahogy a saját fejlesztésű projektjeik igénylik. Ez mindaddig jó, amíg a megírt audiofunkciókat ki tudják használni a partnerek, de ha valami egyedi igény merülne fel, akkor nem volt túl rózsás a helyzet. Mostantól azonban ezek implementálása sem akadály, így jóval szabadabb a rendszer felhasználhatósága, sőt, az így megírt kódok is megoszthatók lesznek másokkal.

Hirdetés

Fotóznál vagy videóznál? Mutatjuk, melyik okostelefon mire való igazán!

PR Vásárlás előtt érdemes megnézni, mit kínálnak az aktuális telefonok, ha igazán ütős képeket vagy profi mozgóképeket szeretnénk készíteni.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Valve

Azóta történt

Előzmények