Szárnyra kapott a Wii U az ünnepek alatt

A Nintendo Wii U konzol továbbra sem sikertörténet, talán már sosem lesz az, de a japán cég némileg fellélegezhet, mivel az előző hónapban, azaz az ünnepi szezon alatt az eddigi legjobb eladási mutatókat sikerült felmutatni, ami megerősítheti a vállalatot az aktuális üzletstratégia folytatásával kapcsolatban.

Hirdetés

Összességében a Nintendo 2014-ben 30%-kal több konzolt értékesített, mint 2013-ban, de ennél is fontosabb, hogy a szoftvereladásaik 75%-kal nőttek, ami elsődlegesen a Mario Kart 8 és a Super Smash Bros. című alkotásoknak volt köszönhető, de a Hyrule Warriors és a Bayonetta 2 sem szégyenkezhetett. Mindezt ráadásul főleg az ünnepek alatt sikerült elérni.

A Nintendo egyébként ebben a generációban már stratégiailag is úgy tekint a Wii U-ra, mint egy másodlagos konzolra, ugyanis a Microsoft Xbox One és a Sony PlayStation 4 ellen gyakorlatilag esélytelen, ugyanakkor a Wii U báját képzik azok az exkluzív alkotások, amelyek a konkurens konzolokra ugyan nem érhetők el, de a kritikusok szerint is minden játékos számára kötelező darabok.

A Nintendo ezektől várja a konzol eladásainak időszakos növekedését. Ebben idén nagy szerepet játszhat az új The Legend of Zelda játék is, amely még több játékost sarkalhat a Wii U megvásárlására.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés