Sokat segíthetnek a Nintendónak az új játékok

A Nintendo a Wii U-t eddig nem könyvelhette el sikerként, hiszen még a 2014-es üzleti évre vonatkozó terveket sem sikerült teljesíteni. Az egyetlen szalmaszál amibe kapaszkodhat a cég a Mario Kart 8 című játék, mely pár hete jelent meg és érezhetően megdobta a konzol eladásait. Az elmúlt két hétben ugyanis a korábban tapasztalt átlagos mennyiséghez képest 3-5x több Wii U-t értékesítettek, de az Egyesült Királyságban például a hatszorosára nőtt a konzolra a kereslet. Bár ez önmagában még nem jelent megváltást a Nintendo számára, de jól mutatja, hogy megfelelő tartalommal jönnek az eladások, és az E3 láttán már az elemzők is bizakodóbbak.

A Nintendo az idei konferenciát sokkal komolyabban vette, mint az előző évit, így jól felépített, élő bemutatóval jelentkeztek. Többek között bejelentettek számos olyan exkluzív játékot (Super Smash Bros, Hyrule Warriors, Bayonetta 2 és Splatoon), melyektől okkal remélhetik a Wii U-ra való kereslet fellendülését. Emellett a Mario Maker és az új Zelda kiemelt szerepet kap stratégiailag, hiszen ezek olyan alkotások, amelyek tipikusan arra ösztökélhetik a Nintendo Wii tulajokat, hogy beszerezzenek egy Wii U-t is.

A Nintendo számára az egyik legfontosabb tényező mostantól, hogy a konzol elérje a 9 milliós eladást, amitől még mindig nagyjából 2-2,5 millióra lehetnek, de haladnak a cél felé. A vállalat nem véletlenül célozza ezt a számot, ugyanis a legtöbb nagy kiadó ekkora felhasználóbázisnál fontolja meg a multiplatform játékok portolását, ha az adott konzol startja nehézkesen indul, és mint tudjuk a Wii U ebből a szempontból kifejezetten rosszul teljesített.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés