nVidia Quadro DCC és GeForce3

A válasz pedig az, hogy most sem sok. Azért "most sem", mert hasonló volt a helyzet a GeForce/2/MX és a Quadrók között. Míg az előbbiek a játékosok akkudt igényeit kielégítő megoldás, addig az utóbbi a profi piacra készült. OpenGL, NT, Maya, 3DStudio, stb., szóval nem a tipikus "Quake3 környezet". Mégis, a két kártya 1-2 ellenállást leszámítva tökéletesen egyezett. Ezt az 1-2 ellenállást 1-2 hellyel elcsúsztatva pedig konvertálhattuk kártyánkat egyik szériából a másikká. Mindezt annak ellenére, hogy a "low-cost" Quadro kártyákat egyáltalán nem GeForce árban mérik. Még csak nem is GeForce3 árban... (drágább, ha nem volna egyértelmű).

Nos, az XBit úgy hiszi, fantasztikus dologra jött rá: a trükk most is eljátszható, mindössze az R216 -> R217 és R218 -> R219 konverziót kell elvégeznünk (GeForce3 -> Quadro DCC). A dolog feltehetően visszafele is működik, mindössze "invertálnunk kell a transzformációt". Persze, épeszű ember nem fogja az épp 1-2000 dollárért megvett kártyát sietve átforrasztani egy 340 dolláros GeForce3-má.

A műtétért felelősséget természetesen senki nem vállal (milyen jó, hogy a sebészek nem így gondolkodnak... éljenek a mérnökök :))).

Azóta történt

Hirdetés