Növelte nyereségét a Logitech

Hirdetés

Az indok: idén is folyamatosan növekszik a társaság nyeresége, amely szintén jellemezte az elmúlt években. A 2002-2003-as üzleti év utolsó negyedévében a cég 302 millió dolláros forgalmat ért el, ez 18 százalékkal magasabb az előző esztendő hasonló időszakában elkönyvelt 256 millió dollároshoz képest. A nettó nyereség 34,8 millió dollár volt, ami 24 százalékkal magasabb az előző évinél, míg a nettó nyereség 21,5 millióról 26,6 millió dollárra nőtt.

A tendencia folytatódik. A Logitech a 2003-2004-es üzleti esztendőre kereken 1,21 milliárd dolláros forgalommal és 142 millió dolláros operatív nyereséggel számol.

A szép eredményekhez lehet, hogy szerkesztőségünk is (persze nagyságrendjéhez viszonyítva) hozzájárult némiképp, hisz emlékezzünk például "karib" 2001-es Logitech-tesztjére, ahol megfogalmazta az alábbi gondolatokat:

"Ezek az eszközök nem feltétlen a gép teljesítményére vannak hatással, hanem leginkább a használatra, és ezáltal az egészségünkre, közérzetünkre. Egy jól megválasztott ..... egér nagyon sokat számít... Néha a jobbik alternatíva választása sok pénzbe kerül, néha csupán egy kis odafigyelés kérdése. Ráadásul ezek az eszközök jóformán nem avulnak el, tehát jó választás esetén hosszú évekig szolgálnak megelégedésünkre, és ilyenkor már nem tűnik aránytalanul soknak az értük kifizetett pénz. Ezzel a végszóval azt is akarom mondani, hogy olyanok számára is hasznosak lehetnek (például) a vezeték nélküli eszközök, akiknek első látásra luxuscikknek tűnnek. Talán azoknak a legnagyobb segítség a cordless technológia, akik aktívan ki is használják az új lehetőségeket, és nem csupán divatból vették meg a legfrissebb eszközt."

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés