Az NVIDIA elérhetővé tette a WHQL aláírással rendelkező 526.98-as meghajtót, amely a Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, a World of Warcraft: Dragonflight, a Warhammer 40,000: Darktide, a WRC Generations – The FIA WRC Official Game és a Monster Hunter Rise: Sunbreak című játékhoz kínál új vagy frissített profilt – ahol elérhető ott a DLAA-t, a DLSS 2-t és 3-at, illetve a Reflexet támogatja. Ezeken túlmenően a CUDA 12, illetve a GeForce RTX 4080 kezelése is megoldott, továbbá a Vulkan implementáció bővült a VK_NV_memory_decompression és a VK_NV_copy_memory_indirect kiterjesztésekkel, amelyek a GDeflate formátum kezelését biztosítják.
A FreeSync vagy Adaptive-Sync kijelzők hitelesítése haladt tovább, aminek hála számos új megjelenítő került fel az erre vonatkozó listára. Konkrétan az AOC AG275QX, AG325QX, PD27S és Q32G3WG3, az ASUS PG42UQ, VG249QM1A és XG32UQ, a Corsair 32QHD240, az Eve ES07D02, illetve a Philips 27M1N5900, FTV OLED907 és FTV OLED937 nevű megoldásokról van szó.
A fentiek mellett újítás a HDR10+ Gaming tényleges támogatás, amit az előző évben prezentált a Samsung. Ezzel GeForce GTX 16, illetve RTX 20, 30 és 40 széria mellett megjelenik a forrásoldali tone mapping direkt megjeleníthetősége a megfelelő kijelzőkön, ezt ugyanakkor natívan kell támogatnia az adott játéknak az NVAPI erre tervezett kiegészítésén keresztül. Emellett az NVIDIA a DLSS 3-hoz elkészítette a vertikális szinkronizáció kezelésének lehetőségét, de ez kizárólag aktív G-Sync mellett működik, vagyis normál kijelzővel nem használható.
A friss csomag hibajavításokat is tartalmaz, amelyeket az alábbi felsorolás részletez:
- Biztosan megjelenik majd a G-Sync logó az LG OLED TV-k menüjében, ha GeForce RTX 40-es sorozatú VGA-hoz csatlakoznak
- Megszűnik az Uncharted: Legacy of Thieves Collection című játék stabilitási problémája a GeForce GTX 10 sorozatú VGA-kkal
- A Cinema4D és Redshift3D alkalmazások esetében a videomemória allokációja nem okoz többet TDR-hez vezető rendszerösszeomlást
- A Daz Studio mostantól nem fog összeomlani szimuláció futtatása mellett, miután a felhasználó frissítette az eszközillesztőt
- A Desktop Window Manager, vagyis a dwm.exe szervizfolyamat többet nem fog érthetetlenül nagy GPU-terhelést mutatni az egyes, GeForce VGA-val rendelkező PC-ken
- A QNIX QX2710, a Fujitsu Siemens SL23T-1, a Dell UP2715K és a HP Z27q notebookokon mostantól minden csatlakoztatott kijelzőn kiválasztható lesz a natívan támogatott felbontás
Az új meghajtóhoz tartozó dokumentáció, illetve maga a driver – a megfelelő adatok megadása után – letölthető az NVIDIA szerveréről, illetve elérhető a GeForce Experience-en keresztül. Ugyanitt hozzáférhető a friss csomag, tartalomkészítőknek való Studio verziója is.
Az eszközillesztő a 64 bites Windows 10 (hardverfüggően a Fall Creators frissítéstől) és 11 operációs rendszerekre telepíthető, és a GeForce 700 (csak Maxwell architektúrájú GPU-k), 900, 1000, 1600 (Super), 2000 (Super), 3000, 4000 és a Titan szériás termékekkel rendelkező felhasználók hasznosíthatják. Ezenkívül az illesztőprogram tartalmazza a 9.21.0713-as verziójú PhysX drivert is. A mobil GeForce-oknál a notebookgyártók döntésétől függ, hogy az adott gépre telepíthető-e a hivatalos meghajtó.