Hivatalosan is bejelentették a Vulkan módot az Oxide Games megastratégiájához

Az újítás az Ashes of the Singularity: Escalation 2.4-es frissítésében lesz elérhető, tulajdonképpen napokon belül.

A Nitrous videojáték-motorra épülő Ashes of the Singularity leginkább a DirectX 12 implementációról híresült el, és a fejlesztők megígérték azt is, hogy támogatni fogják a Vulkan API-t. Időpontot azonban nem mondtak, így elég sokáig kellett erre várni. Ennek nagyrészt az Ashes of the Singularity: Escalation megjelenése volt az oka, ami nagyon sok szempontból bővítette az alapjátékot, sőt ez a verzió tulajdonképpen fel is váltotta a korábbi kiadást.

Hirdetés

Az útitervek változásával a Vulkan API beépítésére egészen a 2.4-es verzióig várni kellett, illetve még kell várni, mert ez augusztus 24-én érkezik (a béta verzió opcionálisan most is kipróbálható), de most már biztosan elérhető lesz, így a Windows 7, 8 és 8.1 operációs rendszereken ragadt játékosok is használhatnak explicit API-t.


[+]

Az eddigi adatok alapján a Vulkan API nagyjából arra lesz képes, amire a DirectX 12. A képminőség meg fog egyezni, míg a teljesítményben lehet kicsi eltérés, de nem szabad elfelejteni, hogy a DirectX 12-re már igen kiforrott a kód, míg a Vulkan módról ez még nem lesz elmondható a megjelenés pillanatában.

A beépítés egyébként nem csak egy ígéret teljesítése lesz, hanem egy fontos lépcső, ugyanis így elhagyható lesz a DirectX 11 támogatása, és ez megnyitja az utat a Nitrous olyan továbbfejlesztési lehetőségei előtt, amelyeket eddig a DirectX 11 megléte hátráltatott.

Hirdetés

Fotóznál vagy videóznál? Mutatjuk, melyik okostelefon mire való igazán!

PR Vásárlás előtt érdemes megnézni, mit kínálnak az aktuális telefonok, ha igazán ütős képeket vagy profi mozgóképeket szeretnénk készíteni.

Azóta történt

Előzmények