- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
30z.Samu
félisten
Jó reggelt! Úgy fest kezd visszajönni hajnalra a jobb idő, 15-16 fokok vannak. Az már egész jó az 5-6-hoz képest.
Sic Parvis Magna
-
Rent
senior tag
Na én meg leadtam a gépet a szerelőnél, átnéz kicserél rajta amit kell, mondtam ha kicsit gáz a szíj akkor lehet azt is cserélni mindent. Ne akkor kelljen ha már elszakad. Ja és a fojtás is ki lesz szedve belőle. Hétvégére már valószínűleg kész lesz. Majd írok ha elhoztam. Gyakorlatilag tavasszal majd csak átnézetem Vele, de akkor már nem kell a nagy tavaszi dömpingben időpontra várni teljes szerviz miatt.
-
Rent
senior tag
válasz szentkuti11 #49305 üzenetére
Igen
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #49309 üzenetére
Biztos volt rajta valami brutál cső. Akkor nagyot tudnak szólni ezek az
egyhengeresek is! (Tegnap voltam egy kisebb túrán nyitott dobbal...
Hát azok a döbbent arcok! Gondolom azt várták, hogy mindjárt feltűnik
a kanyarban/bukkanón egy krosszmotor. Nos, nem nyert! Robogó jött,
habár a hangereje nekem is sok volt: beraktam a hangtompítót. Így jó.) -
gyáliSanyi
őstag
Sziasztok!
Ki mennyi biztosítást fizet az 50ccm-es robogója után és melyik biztosítónál?
Illetve van egy 2000 előtt vásárolt robogóm, amire szeretnék kötni biztosítást, de a papírjai már nincsenek meg. Ez esetben mit kell tegyek, pontosan milyen papírok kellenek?
+Posta netkalkulátor ilyen 20 ezret dobott ki egy évre.
[ Szerkesztve ]
Live poor, die ritch.
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #49313 üzenetére
Valószínűleg akkor fogalomzavarban szenvedtél eddig, és összekeverted a robogót a mopeddel. Márpedig robogó nem attól valami, hogy max. 50 ccm motor hajtja. Hanem attól, hogy CVT váltós, kényelmes felülni rá, és van csomagtartója. (Na jó, bizonyos sportrobogókon az utóbbi kevésbé jellemző.) Amúgy versenyeznek 50-es gépekkel is, full bőrben, szóval... Attól szép a világ, hogy színes:
A Yamaha dobálózik ilyenekkel
Azért egy olyan vas, amivel 150 körül lehet repeszteni, és még kanyarvadászkodni is élvezetes, attól, hogy CVT (tehát robogó) már nevezhető sportosnak... Azaz "sportrobogónak". Noha versenypályára ritkán megy az egyszeri ember vele, ez is tény! Kivéve, ha mégis. Ez pl. pont egy Yamaha T-Max, ha nem csalódom.
Gondolom fel lehet "okosítva", hogy kerékre húzható! (Elég hosszú építésű, és nehéz gép: gyárilag biztos nem tud ilyet.) Szerk: mondjuk nem is baj, mert utcára enyhén "sok" lenne.A T-Max Turbo videót meg már meg sem említem. Klasszikus... És kegyetlen.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz gyáliSanyi #49314 üzenetére
20000??? A 180-as Majesty-re volt 2500 körül egy év (B3-B4 körül), Bp.
De még a 400-as Madisonra is csak 8000 körül volt A0-ban: a 20K vicc!Szerk: papír ügyben adásvételi szerződésről beszélünk (SMKP esetén).
Ha az nincs, az azért necces, mert nem lehet tudni, hogy honnan van a
motor (lehet akár lopott is): biztosítás kötéséhez be kell mutatni ilyet.[ Szerkesztve ]
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #49316 üzenetére
Én B1-ben fizettem 3250-et a Csótányra a K&H-nál az idén. Tavaly a Groupamánál kötöttem először, ott 9000 fölött volt A0-ban.
(Én marha nem néztem szét előtte, mivel minden más biztosításom is náluk volt, így a motorral is oda mentem. Azóta a kocsit is elhoztam tőlük, csak a kocsi Cascoja meg a lakás van náluk. Érdekes, azokra tudnak jó árakat adni...)Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #49320 üzenetére
Akkor lepacsizhatunk. Maja is a Groupamánál kezdett, évi 12K-ért.
Következő évben mentem a K&H-hoz, ami 6K alatt volt. Nem a B1 miatt.
Aztán kb. évente csökkent egy ezrest. Ha pár évig még megtartom, a
végén még ők fizettek volna nekem.Amúgy azt nem tudja valaki, hogy át lehet-e vinni a bónuszt??? (Egyik
gépről a másikra?!) Jól esne, ha a Madison nem B1-ben lenne csak. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #49321 üzenetére
Akkor tudod a Maja bónuszát áthozni a Madisonra, hogyha az előzőt eladtad, azaz amaz már nem a te neveden van. Eladás után felmondod a régi biztosítását, és akkor ott kapsz egy bónusz-igazolást. Ezzel meg mégy a másik (vagy ugyahhoz) a biztosítóhoz.
szerk: ráadásul a régi biztosítását (ha egész évre ki volt fizetve) időarányosan vissza is fizetik neked.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #49322 üzenetére
Oké, ez már csak napok kérdése. (Részemről az "ocsmányiroda" személyes
meglátogatását kihagytam, és elektronyosan nyújtottam be a dokumentumot...)Grillo: mondjuk 1 éven keresztül mindkettő a nevemen volt, nem előbb adtam el.
Szerk: a szerkre. Úgyis az lesz, hogy bemegyek a K&H-hoz, és érdeklődöm.
Mindkét motor ott volt, mivel az jött ki a legkedvezőbbre a kalkulátorok szerint...Szerk a szerk szerkre: ráadásul a régi biztosítását (ha egész évre ki volt fizetve)
időarányosan vissza is fizetik neked.
Igen, ezzel tisztában vagyok. Mondjuk az a 2000 Ft nagyon durva lesz. Inkább a
bónuszkérdés érdekel, mert már a Madison is ki lett fizetve 7600 Ft-jával.[ Szerkesztve ]
-
szmissz
senior tag
Robogó helyzetjelentés Rómából!
Itt vagyok pár napig, szóval van alkalmam megfigyelni a helyzetet és pár dolgot megosztanék, statisztikai jelleggel:
A robogók 99%-a nagykerekű.
Ugyancsak 99% körül van a full plexit használó gépek aránya.
Kétüteműt kettőt láttam összesen, ugyancsak alig létezik az 50 ccm kategória.
Márkát illetően totális Honda SH sorozat uralom van, 60% ezekből kerül ki legalább, de ha csak a mozgógat nézem és nem a parkolókat, akkor még többnek tűnik. Volt, hogy lámpánál indult 7 SH, meg egy valami más. 150-300 ccm jellemzően a méret kategória.A maradék 35-40%-on osztozik az összes többi márka, teljesen vegyes képet alkotva, második helyet nem is tudnék hirdetni. Suzuki, Yamaha elvétve Piaggio és Kymco. Vespát láttam vagy 3-at összesen eddig, az 5000 egyéb mellet.
Ahogy olasz autó se kell az olaszoknak, motor se. (Bár a Hondát ugye itt gyártják, de mégis más)
Röviden ennyi, tableten gépelni még mindig rémálom.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #49321 üzenetére
Igen, át lehet vinni.
Megelőztek.Az eladás nem attól számít, hogy mikor írják át... Most már te eladtad. (Mivel az érvényességi dátum ott van a papíron). Tehát felmondhatod a szerződést (én már kötöm az újat). És akkor a bónusz megy a Madisonra.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
szentkuti11
addikt
Én Udinében voltam egy éve körülbelül és ott rengeteg olasz autó, motor és robogó is volt, nagyon sok Liberty, Scara, kiskerekűek közül csak Piaggio Zip-et és Vespákat láttam.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #49331 üzenetére
Sajnos csak erősen használt motort.... ...az újak közül még a legsatnyább 125-ös sem jön ki (regadóval, üzembe helyezve értem). A legkisebb értelmes 250-es (Suzuki Inazuma ABS) meg 1,3 millában áll meg, mire nevedre kerülne. CBF 250 meg már nem létezik újonnan.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #49332 üzenetére
Képek alapján egyben van.
Első ránézésre... Azért 6-700 000Ft-ból már lehet válogatni, na. Annyiért nem vennék 50-es, hiába új. Inkább 400-ért egy nagyobb gépet, és 300-ból néven van, alkatrészre is futjawww.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #49334 üzenetére
Ember, ez egy 13 éves, 120LE-s (végletekig kihegyezett), 600-as sportmotor! Ez a fél életét nyelezve tölthette szerintem. Ha nem taknyoltak vele (nagyot) akkor is valószínű hogy pénztemető...
szerk: egyébként gyanítom, hogy a festése sem gyári.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
gyáliSanyi
őstag
Ez a 150ccm kategória miért lett népszerű a nagyrobogóknál.
Ezt már A1-el nem is lehetne vezetni ugye. Vagy 125be vizsgáztassák?
Live poor, die ritch.
-
szentkuti11
addikt
válasz gyáliSanyi #49338 üzenetére
Olaszországban népszerű, ahol pár évvel ezelőttig nem lehetett 125-össel autópályára menni, 150 volt a minimum.
-
addikt
Felkerült az új hűtőlapát a dio-ra:
Olyan szelet csinált mikor felé hajoltam, h a nem létező hajam majd leszállt
És kapott egy "új" hűtőburkolatot is:
És hamár lebontottam a burkolatot löttem egy képet az új hengerről is:
már csak egy új NGK pipa kell majd ide...
(#49315) DigitXT: Nagyon brutál az a "kis" yamaha
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
30z.Samu
félisten
Nálam pedig a csoda két napig tartott, ugyanis ha úgy van, ugyanúgy le akar állni alapjáraton. Szóval adtam a szarnak egy pofont, úgy fest a karbi pucolás lesz az egyetlen megoldás.
Sic Parvis Magna
-
#TOTTI
őstag
válasz gyáliSanyi #49338 üzenetére
A1-el is vezethetsz 150-est ha bele esik bizonyos korlátok közé. Utána olvastam úgy látom ez már nem teljesen lehet igaz.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Na ma eladtam a Skizztől beszámított robogót. Meg van a titkos recept a motor eladásra.
Őszinte voltam, de a fotókon jobban nézett ki (PS nélkül, csak egyszerűen napsütésben). Jól áll a Dionak a távolság, na...
Hibákat elmondtam, de azt is, hogy a felsoroltak nem biztos, hogy mindent takarnak, garancia nincs.
Este fél 9re beszéltük meg a találkozót, a sötét is jól áll a motornak.
A világvégén volt kint, idézem az új tulajt: Mondtam a spanoknak, ha már ide elverekedtük magunkat akármit is adsz, megveszem (Trololo )
Ja, és 1,5 órát késett... De cserébe nem alkudozott (telefonban még délután 3000-et engedtem).www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
gyáliSanyi
őstag
válasz #TOTTI #49342 üzenetére
"Az 1998. január 1-e előtt kiadott "A1" alkategóriával a 125 cm3 hengerűrtartalmat meghaladó, de a 150 cm3 hengerűrtartalmat meg nem haladó hajtómotorral ellátott motorkerékpárt is lehet vezetni."
Mondjuk részemről kicsit zsákutca ez a 150ccm, mert pont van pár népszerűbb és olcsóbb típus is, amit ha valakinek b125 van nem vezetheti. Persze mint itt kiderült a gyártóknak érdemesebb volt ilyet csinálni, még ha teljesítményben nem is számottevő a különbség csak azért, hogy autópályán is mehessenek vele máshol. Ettől függetlenül se 125 se 150 nem tartom megfelelőnek a robogókat pályára.
Live poor, die ritch.
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban