Hirdetés

Aktív témák

  • Zolee11

    senior tag

    válasz cocoo #7563 üzenetére

    "Nem a 3 év (12+12+12 hó) gyári garanciát adják, hanem 1 év helyi garanciát vállalnak. Röviden: ha beáll a készülék, akkor nem viheted el bármely szakszervízbe (ott nem is fogják fogadni), hanem a boltba kell visszavinni, aztán várni, és várni és várni....."

    Ilyen nincs, minden egyes gyártó hivatalos szervize köteles átvenni az adott terméket. Kivéve ha a terméket nem jogszerűen szerzik be, pl. a Samsungot nem a Samsung Magyarország Kft.-től. Ilyen terméket nem ajánlott venni!!! Az az x összeg nem éri meg.
    pl. Vadajfon annó, (akár most is) azt állította, hogy csak hozzájuk lehet visszavinni az adott telefont, és amikor megkérdeztem a telefon szervizét, akkor mondták, hogy nyugodtan vihetem hozzájuk, ez egy valótlan állítás. A garanciát a gyártó állja.
    Hameg nem tartják be a kötelezettségeiket, akkor kemény hangnemre kell váltani. Sajnos egyszer volt szerencsém, (90 nap után is még mindig javították) csak elborult az agyam egy pindurkát, és lehet, hogy megijedt a kedves szervizes... :DDD Felhívtam a központi szervízt (nem valami szalonképes hangnemben, szegény hölgy...), és lőn megoldás, kaptam egy papírt, vissza az üzletbe és visszafizették az termék árát.
    30 napon túl cserekészülékkel is megszegték a szerződést, tehát jogom van visszakövetelni az árát, ne hagyjátok magatokat :) A 30 nap (munkanap) átlépésével automatikusan szerződésszegés, nincs joguk pampogni!
    De a legegyszerűbb elkerülni az ilyen alattomos cégeket.

    no brain, no problem

Aktív témák