- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
...nem a DPF lesz ott az elsődleges ok. Hanem a gatya porlasztók... Weisz lepett meg engem is mikor mutatott egy 1.7-est DPF nélkül de beállított csúcsokkal.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
slett27
addikt
"Eleg egy rosszakarok szomszed" Talán rosszabb mint a rendőr.
Btw, amit akartam kérdezni hogy az autóm ~7.300rpm-nél szabályoz le. Ennek kiiktatása hogy történik ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Micsurin #72950 üzenetére
Jazz eHEV 109 ló (villanymotor) és 253 Nm. Hegynek fel is úgy gyorsul, mint lejtőn lefelé.
A dolog "pikantériája", hogy a teljes nyomaték már "alapjárattól" elérhető, mert ugye ilyen a villanymotor nyomatékkarakterisztikája. Mosolyogtató volt, hogy 5-ös BMW nem tudott megelőzni durva hegymenetben felfelé. 150-160-al mentünk vagy 5-7%-os emelkedőn felfelé és nem tudott elmenni mellettem. Sík úton persze elhúzott, na de akkor is... ez csak egy Jazz ....[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
őstag
válasz dgyuri0123 #72956 üzenetére
Ja a nyomaték adatot én is nézegettem, ha jazz lesz feleségemnek szerintem nem fogom gyengének érezni a 2.5-es rav4 hybrid után sem..
-
őstag
válasz dgyuri0123 #72958 üzenetére
A plug-in 300+ lovacskájával nem, de a sima hybrid 218-ával szerintem simán (jóval nehezebb is a rav4), nekem az van.
-
Micsurin
nagyúr
válasz dgyuri0123 #72956 üzenetére
Kisdízel... de egy hibridet elfogadnék ahol az elektronyos rásegít az indulásra.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Tom1939 #72959 üzenetére
Ja... 1700 kg vs 1260. Gyorsulásban 1 mp-el jobb a Rav, de a Jazz is elég fürge és ami a lényeg, bármilyen emelkedőre felmész vele annyival, amennyivel nekifutottál az alján. Ha 150, akkor felmegy 150-el, akárhová, ahol ezt meg tudod (szabad) tenni.
Pécsen jártunk vele két éve és olyan meredek utcában parkoltam le, ahol majdnem hanyatt estem, mikor kiszálltam az autóból. Gondoltam is, mi lesz amikor el kell indulni 3 személlyel hegynek felfelé, azon a 20%-os emelkedőn. Hogy fog szenvedni tőle szegény... Aztán mikor elindultunk, simán, erőlködés nélkül meglódult felfelé én meg csak tátottam a számat, mert ugye a két előző Jazzem hasonló helyzetben alig akart elindulni, a kuplung meg el akart füstölni, annyira kellett csúsztatni, különben lefulladt volna. Szóval, nagyon jól esik vele autózni. Kicsit sem érzem azt, mint az előző Jazzeknél, hogy kissé alárendelt lennék városban. Pályán azért nem egy aszfaltbetyár, de 140-el lemegy a térképről, ha úgy akarod. Sőt, azt tapasztaltam, hogy jobban megy (áll) neki a 140, mint a 120 és csendesebb is. Szerintem nem okozna csalódást egy asszonynak sem (kivételek pedig mindig vannak).#72961Micsurin Qva jó... és az, hogy ez a nyomaték már akkor rendelkezésre áll, mikor épp csak hogy megmozdult az autó. Lágyhibrideknél is azonnal ott a +60-80 Nm, ami sokkal magabiztosabbá teszi a manőverezéseket.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
őstag
válasz dgyuri0123 #72963 üzenetére
Előző jazze van, az kb csak akkor virgonc ha csak Ő ül benne és sík a terep Ez a nyomaték kb rakétává teszi az újat a régihez képest. És az 1700 kiló érződik a rav4-en (ami néha jó néha meg nem). Ha odáig jutunk remélem néha kölcsön adja Városban jobb ez a méret, de váltogatni már nem akarok ezért a mostanit kb soha nem kérem el.
-
őstag
Az IS 250 az 6 henger nem + hátsó kerék hajtás? Mondjuk az elkenésen csodálkozom, inkább az éppen hogy gyorsabb kategóriába tenném... Mondjuk toyota hybrid saját tapasztalatom alapján annyira nem gyorsulásra való (elektromotor rászabadul az első kerékre és kipörög és ott vége is a versenynek, jó összkerék kellene hozzá, de a hátsó elektromotoros megoldás gyorsulásra megint rosszabb mint egy "normális" összkerék).
szerk: dgyuri, a használtakat én is láttam azért jó 3-4 millióval olcsóbban, és ugye abban még jobb hifi is van, de szerintem oldalborda újat szeretne... bár ott még az is mükődne hogy a mostani 18-as jazz megy testvérének aki egy szakadt 20 éves alto-val jár
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #72967 üzenetére
Igen ilyen IS250 volt, ami 2,5i V6 RWD és 208 ló. Bubi csak 170 ugye. Vezetéstechnikai teszten voltunk kijelölt versenypálya szakaszon mentünk (mint a TAP-ban) óra ellen. Szárazon elkente a számat, fellocsolt pályán viszont pariban voltunk. Ott már az AWD segített annyit, hogy ledolgozzam az erőhátrányt.
Az hibridre meg azt mondta az instruktor, hogy nagyon esetlenül mozognak még jó futóművel is illetve az akksi gyorsan túlmelegszik ha több kört mész és visszavesz a teljesítményből azért vérzett el hamar.
#nincsbennetarcsi
-
őstag
Hát tapasztalatom összecseng ezzel. Fantaasztikus a rav4 mint családi csapat szállító, kényelmes nagy dög és városban röhejesen keveset fogyaszt. De ha a mad max világ emberkéitől kellene menekülnöm az scrosst választanám (allgrip + automata + eredeti nem hibrid 1.4t), jóval tovább élnék (amíg ki nem zabálja a benzintankot ). Benzines turbó jó összkerékkel, kis tömeggel sokkal fürgébb (ha a 0-100 nem is mutatja annyira). Mondjuk ütközni inkább a rav4-ben ha már odáig jut...
-
slett27
addikt
Mivel nem tervezek mostanában másik autót venni és ha úgy adódna hogy lenne lehetőségem egy 1.6 VTEC-re szert tenni az egy az egyben belemehet ebbe az autóba ? Minden passzolhat ?
Telefonáltam NHK-nak. Átépítés után el kell menni hozzájuk műszaki vizsgára. Kell vinnem magammal egy hivatalos Honda szerviz általi bizonylatot hogy ez az autó készült ilyen motorral is. Majd műszaki vizsga után okmányiroda, új motorszám, új forgalmi és kész is.
Lehet őrültség és pénz is, de még ez is olcsóbban jön ki mint pl egy 2018-2019-es Civic komplett fékcsere én úgy gondolom (vagy bármilyen fiatalabb autó). Vannak ismerősök akik 5-6-7 éves autóknál kész vagyonokat hagynak ott kopó alkatrész cserékre.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
nagyúr
-
slett27
addikt
válasz tboy93 #72971 üzenetére
Honda Szóicsiró kilépett a csoportból. Értelek.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
BigBlackDog
veterán
válasz slett27 #72970 üzenetére
"...ez az autó készült ilyen motorral is."
Honda szervizzel beszéltél már? Mert szerintem a Te autód nem készült 1.6 VTEC motorral, mivel az már más engedélyezett típusszámon futhatott. De ez csak szerintem. Ha szerviz hajlandó írásba adni a feltételeit ennek, akkor végül is nem tűnik járhatatlan útnak.
-
Micsurin
nagyúr
válasz slett27 #72970 üzenetére
1.6VTi swap meglepne ha nem járna ECU és motortéri korbács cserével... arról nem beszélve kérdéses nem lenne-e cserés az utastéri korbács előfele is.
7gen-nél is kábel cserés még az 1.4 -> 1.6 is, Te meg jóval nagyobb swapot szeretnél....
Fékek azonosak? Ha nem és nem cseréled akkor élből megvág az NKH.
Totalcaron van egy Golf4 sztori olvasd el, elég jó cikk aztán felejtsd el ezt a dolgot.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
j.bravo
addikt
válasz BigBlackDog #72973 üzenetére
(nem mintha terveztem volna ilyet, csak ezt olvasván elgondolkodtam, hogy...)
...az Angliában (illetve gondolom még egy sor más országban) gyakori K20 (vagy K24) swap a Jazzbe itthon elvileg teljesen kizárt, mert bár Honda motorról lenne szó, Jazzből elvileg nem készült olyan?Whatever.
-
félisten
válasz j.bravo #72976 üzenetére
Szerintem a 2.0-ás (és 2.4-es?) motort Civic-ből szerelik át Jazz-be, az meg itthon nem menne át a műszakin. Sajnos.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
nandow
aktív tag
válasz dgyuri0123 #72956 üzenetére
Ezen már gondolkoztam korábban, hogy oké, ott van a villanymotor nyomatéka. De ha hegynek mész felfelé (sokáig), és elfogy a kraft az akksiból, akkor nem gyengül le az autó?
Vagy hogy van ez általában a hibrideknél? (akár Honda, akár Toyota) -
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz sarkanyolo2 #72983 üzenetére
Rögzítő patent, vagy csak patent. Tudni kéne a cikkszámát, az alapján könnyebb keresni, és egyesével nem szokták árulni, min. 5-10 darabos csomagokban.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #72950 üzenetére
Nálad mit csinál konkrétan a sport mód? A MiTónál annyi történik, hogy a turbó nyomásszabályzását kilövi és tolja, ami a
csövöncsigán kifér. [kép]És ez karakterbeli különbség a remap után is megmaradt, normál módban változatlanul 2000 1/min környékén van meg a csúcsnyomaték, és úgy csak ~150 pacit tud, de dynamicba átkapcsolva... [kép]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #72984 üzenetére
...cserébe elveszti azt, hogy az az IHI örök mint a nyomorúság.
Azt a Bravot kár volt elengedni még az M32 felújítással is.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Headless
őstag
válasz sarkanyolo2 #72983 üzenetére
Ha nem kell gyári, lidl/aldi valamelyikében láttam mostanság ilyesmi műanyag rögzítő elemeket. az ilyen kiszerelés volt. több féle méret/mennyiség. Ha ott nincs lehet jobban jársz valami nem gyári megoldással én is asszem ilyen 2-3 ezer forintért rendeltem 600 db patentet. csomó féle van a csomagban. Én is pont ugyanezt a kettőt pótoltam elsősorban.
LEDE - R3G/DIR860l -> https://tinyurl.hu/Ntkb/
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #72989 üzenetére
Hát nem tudom mind a céges opeleken IHI van mind túl van ~250kn-n. Némelyik J kombiban durván obcén méterek vannak már.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
[w]
őstag
válasz sarkanyolo2 #72983 üzenetére
én aliexpressről rendelem 20-asával, régebben fillérekbe került, de nekem még mindig jobban megéri kintről, főleg hogy nagyon fogy
cmdr PETER W. VOLKOV
-
lazac_
tag
válasz sarkanyolo2 #72983 üzenetére
Bárdi keresője szerintem erre nagyon jó (még ha nem is onnan vennéd a dolgokat), alvázszám alapján ad robbantott ábrát, és hozzá ad cikkszámot meg helyettesítő(ke)t is.
Alvázszám híján japancars.ru-t szoktam meglesni. [Például így.]
Aztán ezzel a 91512-SX0-003-mal lehet menni tovább, bárdinál erre helyettesítőnek dob 10db. ROMIXB19239-ot ~3100 ft-ért.Mondjuk én híresen tákolós vagyok, kínai patentcsomag, duct-tape, gyorskötöző, aszt' jóvan.
-
sarkanyolo2
őstag
Nagyon jók vagytok! Köszönöm mindenkinek!
Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG UJ620V / Kanto YU6
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz nandow #72979 üzenetére
Eddig nem volt olyan helyzet, hogy elgyengült volna. Alapesetben 2 szegmensig engedi merülni az akkut, de erős, hosszú és erőltetett hegymenetnél engedi 1 szegmensig is merülni, közben természetesen ezerrel tölti a benzinmotor az akkut. Ilyenkor persze már üvölt és "üveghangon" pörög (tölt) a benzinmotor. De ilyen csak akkor fordult elő egyszer-egyszer, mikor nagyon komoly emelkedőre mentem fel 150-es tempó körül és nem fél percig, hanem kilométereken keresztül Német autópályán. "Normális", nem eszement tempó mellett nincs olyan emelkedő, amivel ne birkózna meg könnyedén úgy, hogy 2-3 szegmens alá nem merül az akku. Szerintem le van ez modellezve annyira, hogy soha ne merüljön 0-ra az akku. Elvileg persze biztosan elő lehetne idézni tesztkörnyezetben, hogy 0-ra merüljön és lekapcsolja valamiféle "akku védelem" a villanymotort, de a való életben szerintem nem fog ilyesmi megtörténni, mert vagy rövidek a távok, vagy hiába hosszúak, ha nem elég meredekek, + a tempó sem elvetemülten forszírozott.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #72990 üzenetére
Attól még, hogy megreped itt (kép1, kép2), ugyanúgy megy tovább az autó, észre sem veszed. De valszeg nem is ugyanaz van a céges (dízel?) Opeleken, mint a benzines T-Jeteken (növekvő sorrendben VL37-38-36, a páros számúak csak a wastegate rugójának erősségében különböznek, a 36-osé icipicivel erősebb, a 37-es viszont fizikailag is kisebb, az van a 120 pónisokon).
És válaszolnál erre a kérdésemre?
-
szabonagyur
félisten
válasz szabonagyur #72944 üzenetére
Még ami érdekes: ugye Mikinél csináltatom az autót, volt most is vagy egy tucat Honda nála.
Ő is mondta, hogy mennyire nehéz az embereknek elfogadni, hogy a GD Jazzek azért lassan 20 évesek átlagban és javíttatni nem éri meg főleg, hogy sokaknál kb. a Covid időszak teljesen kimaradt karbantartás oldalról is mivel úgyis keveset megy...
De mutatott 2004-2007 körüli Accordot is, van amire 2M ment el, régen GTK de a tulaj nem hajlandó tudomást venni róla.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #72996 üzenetére
Pont ezért szeretnénk (legalábbis én és anyum) eladni az éppen 20 éves WagonR-t, nem éri meg már az üzemeltetése az értékéhez képest. A mi Jazzünket szerintem még megéri életben tartani, csak két hátsó sárvédőív és 4 új gumi kell rá, más baja nincs.
Az elmúlt 7 évben annyi mindent gatyába ráztam rajta, hogy ha ezek meglesznek, túlzás vagy szépítés nélkül állíthatom, hogy költségmentes az autó.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz szabonagyur #72996 üzenetére
Igen, most mi is azon agyalunk, hogy 16-17 éves szép Jazz lenne 2.2-2.5m HUF, egy 2011-es modell meg 3.0m HUF-ért elvihető (meg a Kia Venga is).
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000