- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz dgyuri0123 #56064 üzenetére
Tom1939 a te embered.
Vagy a facebookos Honda Jazz Hungary csoport.
-
tboldi
nagyúr
válasz dgyuri0123 #56067 üzenetére
De előfordul, csak nem az a generáció, amit te keresel.
Nekem is Jazzem van, de 2006-os.
-
i-sti
senior tag
-
őstag
válasz dgyuri0123 #56064 üzenetére
A feleségemnek van májusi jazz-e, ez már a faceliftes. Nem láttam rajta ilyen elhasználódást, de még csak 6 ezer kilométer van benne, és 4 hónapos. Mondjuk morcos lennék ha ilyen gond lenne, remélem ha volt akkor faceliftben megoldották. De majd rálesek ha a közelébe enged (egyre jobban szereti)
Mondjuk más is a megterhelése hogy Ő száll mindig be és nem én (testtömegek enyhe különbsége khm...).
-
őstag
válasz dgyuri0123 #56083 üzenetére
Én sem vagyok azért 150, de sajna 100 alatt már régen voltam. De asszony pajtás nálam jóval karcsúbb, tehát nem nagyon hiszem hogy Ő hazavágná.
u.i: tied milyen felszereltség/váltó/motor (mienk 1.3 comfort manuál )?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz dgyuri0123 #56092 üzenetére
Köszi. Ha fehér színű akkor ikertesó
-
őstag
válasz dgyuri0123 #56095 üzenetére
Majdnem ilyen szín lett, de az cvt lett volna. Oldalvédős képed van? És honnan vetted az oldalvédőt?
Nekem az scrosson van, feleségemnek tetszik, lehet hogy neki is lesz. Köszi! -
őstag
válasz dgyuri0123 #56100 üzenetére
Jól néz ki, köszi. Hát igen a honda kiegészítők ici picit drágák. Mondjuk az scross gyári oldalcsíkja is majd 40 ezer volt (nem akartam azt az ebayes vékonyabbat)...
Nekünk legjobban a világoskék tetszett, utána a fehér. De a hónapokat kellett volna várni, és a 200 ezres árengedmény is elszáll. De leginkább az hogy az elődje már el volt adva.
-
őstag
válasz dgyuri0123 #56100 üzenetére
Erről jut eszembe, nem akarok gumi topikot csinálni de ugyanaz az autó. Télire milyen gumit teszel rá? Nekem az scrosson Cross Climate + van, és jó bevált. De a kisebb méretű gumi teszteken (az scross 17-ese malomkerék a jazz 15-öséhez képest) nem szerepelt olyan jól a CC+, most a Nexen N-Blue 4Season-on gondolkozom (ez jól szerepelt, csak gyorsan kopik, de az nem olyan nagy gond második autó a jazz nem megy olyan sokat).
-
őstag
válasz dgyuri0123 #56112 üzenetére
Ja, kb az egyetlen olcsó a jazz-ben a kerékméret. Majdnem meglesz az egész szett annyiból amennyi az scrossra volt egy gumi (na jó a CC+ nagyon drága, a Nexen meg közepes de akkor is). Köszi az infót.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #56114 üzenetére
Pirelli… 2016-ban kizártak az ADAC tesztekből az értékelhetetlen eredményei miatt.
Jó, hogy megszabadultál tőle.#nincsbennetarcsi
-
Quqesz
nagyúr
válasz dgyuri0123 #56114 üzenetére
Pirellinek egy baja van: 1 év után nagyon kikeményedik. Ezt több gumistól is hallottam. Jó a Barum is, csak az meg hamar kopik. Én most Hankook gumit vettem(ma jött meg), ezt többen is ajánlották az összetétele miatt(1 év után is jó). Jó még a Michelin(bár abból sem mind), a Continental, de ezek drágábbak.
Nexen Kia-n volt, nem volt bajom vele. Van aki szerint nem olyan jó, de nekem jó volt.
[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
nagyúr
válasz dgyuri0123 #56328 üzenetére
De konkretizáljuk már a dolgokat, mi lesz 1.5-2.5M? Kettöstömegű elfogy, oké, kuplunggal vagy 300k, de onnantól hogy megcsörren még éveket elmennek vele az emberek, Reálisan 60-70 ezret futnék a 6 év alatt az autóval. Jó eséllyel ha nem csörög vételkor megúszható ez is. Magasnyomású, porlasztók felújíthatóak, porlasztó felújítva, cserélve 100k/db, nem jellemző hogy mind elfossa magát. Leömlő drága, 100k, imrc 45k, csörög a lánc, gyárit veszel bele 300k. Szervócső megnyekken, gyárit veszel nem mész utána, 90k. Mi az esélye hogy ebből mindent meg kell csinálni?
-
Jaffa75
őstag
válasz dgyuri0123 #56328 üzenetére
Ha egy kevésbé modernnal (pl: hírhedt Toyota 2.2dcat), akkor is simán... Nincs hozzá utángyártott turbó, se javítókészlet. Az új ára 900 (!!) ezer Ft, kb 1,5-2 hét mire be tudod szerezni ha kell - nem urban legend a szomszédom járt konkrétan így! A downgrade kis ccm-es turbós benzinesek is sokban tudnak igencsak fájni...
-
Jaffa75
őstag
válasz dgyuri0123 #56331 üzenetére
nem is kérdés, hogy egy benzinessel anyagilag nem futhatsz annyira lukra... Amit Tboy kinézett, az egy elég megbízható konstrukció, egyrészt elég kiforrott, másrészt nem egy kihegyezett dízel, sokan úgy járnak vele, hogy fel van húzva 170 lóra, illetve 400-420 nyúlmókusra - mindezt évek óta adja, tudja... Nem rossz választás, 100x inkább mint egy PD VAG motor.
-
Jaffa75
őstag
válasz dgyuri0123 #56333 üzenetére
én sem szerettem volna flame-t...
-
nagyúr
válasz dgyuri0123 #56331 üzenetére
ha gond van vele, sokkal többe fájhat, mint egy benzines szívómotor
Ez nem is volt kérdés, tudom jól De jelenleg akkora a gap a benyás és a dízel accordok ára között, hogy elgondolkodtató beleugrani egy dízelbe.
-
bbubby00
őstag
válasz dgyuri0123 #56337 üzenetére
Szerintem ez betudható annak, hogy a benzines motorjai szinte hiba nélkül elfutnak..
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
őstag
válasz dgyuri0123 #56418 üzenetére
Mostanában nem nagyon van olyan teszt ahol nagyon lebőgnének. Legalábbis a jobbak. Amire én most felfigyeltem hogy különböző méretben elég különböző ugyanannak a guminak az eredménye (pl kis méretben a CC+ nem muzsikál olyan jól, ezért aztán egyszerű leszek és megveszem a kis méretben tesztgyőztes Nexen-t).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #56430 üzenetére
+1.
Mi is 10+ éve cserélgetjük a meglévő felnin a gumikat és semmi baj nem volt belőle soha. Jót nyilván nem tesz a guminak de az túlzás, hogy lefordul a felniről meg ilyenek...
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz dgyuri0123 #56432 üzenetére
Én gyűlölöm cipelni a gumit/felnit a gumishoz, sokat kell várni, koszos lesz a kocsi, áh, kösz nem. Van emelőm, bakom, nyomaték kulcsom, otthon megoldom a felnire szerelt gumik cseréjét saját magam
-
Qru
MODERÁTOR
-
flegga92
senior tag
válasz dgyuri0123 #56438 üzenetére
Én ezt használom. Nyomatékkulcsot meg az Aldiban vettem 6k körül. Múltkor összehasonlítottam egy hitelesített minőségi nyomatékkulccsal, minimális eltérés volt köztük.
Kollégáknak is ezzel az emelővel cseréljük a kereket, évente 2*5 autó van emelve + néha szereléshez is van használva.
-
Czimby
addikt
válasz dgyuri0123 #56430 üzenetére
Ezt nem egy útszéli gumistól hallottam hanem olyan embertől akinek adnak a véleményére a versenysportban is gumik terén.
Elhiszem, hogy nem volt eddig gondod belőle ne is legyen, csak leírtam mit ajánalank a gyártók.
Én speciel tudok lefurdult gumiról, Opel corsáról, ami azért nem egy erőgép.
A nyomás is rendben volt, csak a Mátrában elengedte magát.
Elég az ha kicsit ki van nyúlva, kapja az oldalirányú terhelést rendesen és szépen csökkenget a nyomás, utána meg már képes lefordulni.Olyan apróság ez mint amikor telibefestik a felnit és az agyra felfekvő felület nincs kimaszkolva vagy visszacsiszolva.
Ha komoly terhelést kap, a két fém közti festék képes kiégni/kiolvadni onnan, a csavarok mondhatni meglazulnak, és már nem a két felület közti surlódás tart hanem maga a csavar kap nyíróterhelést.
Ilyenkor pedig el is törik, bár ilyenről még csak versenysportban hallottam.Mivel ma én vagyok az okoskodó emberke még eleresztem ezt is:
Nem centírozni hanem centrírozni kell a gumikatHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #56456 üzenetére
Az télálló felnit kapott gyárilag ha jól tudom.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #56652 üzenetére
Igen, ezért jó pl a Subaru, abból tényleg kevés van és nem is lopják.
Én elég sokat látok a belvárosban. Nálunk a céges garázsban is van kapásból vagy 4 db legalább.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
yodamester10
őstag
válasz dgyuri0123 #56652 üzenetére
Látod én így vagyok az enyémmel abból se látok sokat
-
i-sti
senior tag
válasz dgyuri0123 #56696 üzenetére
Van olyan "átmenet" mikor becsukom az ajtót. De ha nem jár motor akkor minden normálisan működik.
Novum Forum Siculorum
-
honda23
aktív tag
válasz dgyuri0123 #56950 üzenetére
A castrol a leggagyibb motorolajok egyike, ha nem gyári beszállítás. Belgiumban pancsolt átlagos vagy átlag alatti olaj, benzineseknél. Edge már jobb.
Az már mindent elmond a cégről, hogy a castroltól vett 208 literes tesztelő olajaink tele vannak szennyeződéssel, belgából hozatva.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
yodamester10
őstag
válasz dgyuri0123 #56950 üzenetére
Nem mindig a leg "menőbb" a legjobb Soha nem használtam castrolt nem is fogok.
-
i-sti
senior tag
válasz dgyuri0123 #56950 üzenetére
Szerelőpajti is először Castrolra kért ajánlatot. Árban az úgy rendben is lett volna.
Úgy 25 lett volna az 5L Castrol és a szűrők.
Mondtam, hogy nekem az nem kell, #csakamobil.
Vissza hív, hogy oké van Mobil de majd 27 az 5L. Rábólintottam.Novum Forum Siculorum
-
Tamagocsi123
tag
válasz dgyuri0123 #57223 üzenetére
Én kizarolag egy nagy üzletben vasarolok!
Felhasználónak - 114 pozitív 0 negatív értékelése van az oldalon.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #57522 üzenetére
Igen a Civicben ugy tudom aktiv van. De vannak itt G10 tulajok, majd ok nyilatkoznak.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #57816 üzenetére
Most cseréltem olajat benne (Motul Gear300) sokat finomodott a váltási érzet de a Jazz még így is kenterbe veri...
mod:
Autóvétel nem esedékes, így is eggyel több van mint az indokolt lenne.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
i-sti
senior tag
válasz dgyuri0123 #57871 üzenetére
Rendes autók már 10+ éve tudják ezt a fícsört
Sajnos a GE pont nemNovum Forum Siculorum
-
őstag
válasz dgyuri0123 #57871 üzenetére
Az új is csak így indul hála istennek.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Winner_hun
félisten
válasz dgyuri0123 #59613 üzenetére
Enyémet babrálhatják, le van dugózva (van egy fém lap a kulcsnyílás előtt, kulcsot nem tudsz beledugni).
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
JoolsNOS
veterán
válasz dgyuri0123 #59633 üzenetére
Elég soknak hangzik, de kivitelezhető. Bár szerintem területi képviselő nem de fuvaros megoldja. Én cégesem napi 350et megy pályán. Ezt igazából kb 3.5 óra alatt teszi meg. A területi képviselő ha pl 6-7 órát autózik akkor meg is lehet az adott kilóméter, de akkor mikor tárgyal?
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
kozlo
tag
válasz dgyuri0123 #59755 üzenetére
Nyikorgó kuplung tipikus Honda "specialitás" .
Eddig volt 5db Hondám (Accord- Civic) mindegyik csinálta, én már csak kuplung nyífogásnak hívom.
Problémát nem okoz, zsír illetve olaj nem árt neki a rugók környékén..átmeneti javulás elérhető.
Zargathatod a márkaszervizt is,hadd érezzék a törődést...
Bár megmondom nekem már kifejezetten hiányozna, ha nem csinálná, tudod ez olyan kis Hondás életérzés...[ Szerkesztve ]
-
kozlo
tag
válasz dgyuri0123 #59758 üzenetére
Leállított motornál , kinyitott ajtónál, kuplungpedált nyomkodva érdemes meghallgatni a nyif-nyif-et.
Bezsírozás, olajozás után, járó motornál , menet közben egyáltalán nem zavaró. -
nagyúr
válasz dgyuri0123 #59775 üzenetére
Komolyan 28Ah akku van benne?
-
Shade45
senior tag
válasz dgyuri0123 #59955 üzenetére
Berendeltem egyet belőle, teszünk egy próbát vele!
Köszi az ajánlást!
-
Shade45
senior tag
válasz dgyuri0123 #59955 üzenetére
Tökéletes, pici fújás a rugókhoz és a műanyag perselyekhez, és semmi hangja sincs!!!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #60012 üzenetére
Hibás szervó, hibás parkolófék, motorhűtési problémák, automataváltó vezérlési gondok... Nyugodtan keress rá milyen visszahívásokban érintettek az egyes modellek: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #60021 üzenetére
Nálam jó a link, de ez a Kelly Blue Book honlap, ahol meg tudod nézni a visszahívásokat is.
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz dgyuri0123 #60023 üzenetére
Szerintem éppen a jazzről beszéltünk mint pozitív kivétel, a többi hondával van mostanában szokatlanul sok gond.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #60023 üzenetére
Nem, generálisan a márkára. De itt legalább van visszahívás, nem csak elsunnyogják mint a németek (tsi lánchiba, kigyulladó bmw-k, stb).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dgyuri0123 #60286 üzenetére
Arról kb semmit sem tudok, annyira nem elterjedt itthon.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz dgyuri0123 #60286 üzenetére
A viszkozitás megfelelő, az már egy jó pont.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik