- Autóhifi
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- iPad topik
- Amazon Kindle
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
-
A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
it Ezúttal a Comcast kínálná egyben a Peacock, Netflix és Apple TV+ streamingszolgáltatásokat.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Jah ne is mondd, amíg garis vt a Jazz a márkakókler szervízben 5W40 olajat kapott.
Szerencsére van itt jó szerelő a fórumon aki hozott anyagból (is) dolgozik és ott előtted csinál mindent. Illetve a szereld magad is jó, mert ott magadnak megcsinálod és kész.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #71606 üzenetére
0W20-ra van tervezve ahhoz képest igen, jól bírják.
#nincsbennetarcsi
-
dgyuri0123
nagyúr
"na nem szakszervizbe, arra nem telik"
Értem az álláspontodat, de hadd mondjak egy mesét "sufniszervizzel" kapcsolatban. Barátom nem öreg (5-6 éves) HRV-je egyszercsak nem indult reggel. Csak a tipikus katt katt volt. Evitte a tréler nem márkaszervizbe, ahol generátort (felújítottra) cseréltek az autóban, potom 180 ezerért (ha egyáltalán kicserélték, de szerintem nem). A műveletet senki nem ellenőrizte, mert a barátom egy hölgy, akinek azt mutatnak amit csak akarnak... Lényeg, akkumulátort elvileg nem is cseréltek az autóban, csak "generátort" (azt is csak "papíron", azaz inkább szóban, mert nincs róla dokument, hogy kapott egy felújított generátort az autó), ennyi pénzért. Szerintetek átbaxták az én barátomat? Természetesen igen, mert valszeg csak egy új akku kellett volna. A márkaszerviz ezzel szemben cserélt volna egy akkumulátort max 60-80 ezerért, kapott volna számlát róla és garanciát. Most se garancia, se papír, se semmi. Ha szerencséje van, kapott egy új akkut. Ha nincs szerencséje, semmiből nem kapott újat, csak feltöltötték a lemerült akkuját, amire megvan minden esély, mert "állítólag" most is szarakodik reggelente az autó. A leányzó már el akarja adni, merthogy álandóan baja van a kocsinak. De, a márkaszervizt továbbra is messzire elkerüli, mondván, hogy ott átbaxxák, pedig soha nem járt még márkaszervizben egy utójával sem. Én 12 éve csak márkaszervizbe járok, igaz, nagy bajom eddig sosem volt, de na. Bocs a történet miatt, de nekem már annyi xart akartak letolni a torkomon ezek a "függetlenek", hogy el nem tudom mondani, akik mindenhez értenek, de igazából semmihez sem értenek igazán.
"csak a zene van"
-
[w]
őstag
válasz dgyuri0123 #71609 üzenetére
onnan indultunk, hogy egy szaros olajcserét szerettem volna otthon, de a csavar úgy meg van húzva, hogy képtelenség meglazítani
nagyon kérem, de tényleg, komolyan, ne menjetek már át flame-be, hitvitába!
cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
válasz BigBlackDog #71611 üzenetére
majd ha lesz még időm mindenképp megpróbálom, de az "óvatos" kocogtatásra a kulcs kezdte elnyalni a csavart, nagyobb erőkar akna/emelő híjján egyelőre nem játszik, a lazítós flakonban meg már csak gáz volt, de jó hogy emlékeztettél rá, hazafelé veszek egy újat!
cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
válasz dgyuri0123 #71614 üzenetére
végül is hőlégfúvóm van, kalapácsom van, lazítóm lesz és még mindig vihetem szakszervizbe, ha szétvertem-felgyújtottam-stb
ezek szerint te nem érted miért írtam: tök felesleges behozni a szakszerviz kontra sufni vonalat, hogy aztán 1000 ember is hozza a saját kis történetét egyik vagy másik ellen/mellett, nem erről szólt az eredeti kérdés, ámen
cmdr PETER W. VOLKOV
-
[w]
őstag
válasz szabonagyur #71616 üzenetére
nem, egyáltalán nem azt emeltem ki, hogy ki hogyan-mivel járt szarul a szakszerviz-nemszakszerviz témában, hanem leírtam, hogy nem tudom megfizetni
idézem, mert szerintem te nem is olvastad: "na nem szakszervizbe, arra nem telik"
ez feketén-fehéren ott van, miért kell bele/félremagyarázni?
[ Szerkesztve ]
cmdr PETER W. VOLKOV
-
Rp526
aktív tag
Én is a kopogtatásra szavazok, akár alulról is egy komolyabbat dugókulcsfej rajta. Ha nem old, melegítés. Palackos gázforrasztó, ha van a közelben pl.
-
[w]
őstag
válasz Kicsipampam #71618 üzenetére
jó tudni, de bízom benne, hogy a többi ötlet valamelyike otthoni környezetben is be fog válni mielőtt fúrni kell
sifu91: kerékanyához való ütvecsavarozót tudok szerezni! csak ahhoz vajon van-e 17-es dugókulcs...
Rp526: a kopogtatást még bevállalom, de ha megemelem az elejét akkor is olyan kevés a hely, hogy komolyabb szerszámmal már nem férek el sajna
cmdr PETER W. VOLKOV
-
varydave
tag
Sziasztok!
5+ éve a tulajdonomban van egy 2013-as 1.8-as 9gen Civic, az autóbbi 1.5 hónapban 2 szerelőnél és 2 márkaszervizben jártam vele, de nem lettem okosabb. Semmi hibát nem jelez az autó, viszont elég lusta lett, és mintha a változó szelepvezérlés nem is működne. Legutóbb a márkaszerviz szerint találtak benne egy 3-as henger égéskimaradás hibát és állításuk szerint nem megfelelő gyertya volt benne, így cserélték, bízva hogy majd akkor jó lesz. Nem lett jó, semmi nem változott, ugyanolyan lusta maradt. Gép szerint a VTEC szelep működik, de nem tudtak okosabbat mondani, csak hogy cseréljünk okoskereket meg annak a vezérlését, hátha akkor jó lesz. Efféle tippmixre nem szeretnék befizetni, szóval érdeklődnék, hogy tudtok-e Győr 100km-es körzetében olyan megbízható szerelőt ajánlani, aki valahogy fel tudná tárni a tényleges hibát?
-
tboldi
nagyúr
válasz varydave #71626 üzenetére
Mibe, hogy EGR lesz?
Esetleg a fojtószelep ragad a lerakódástól, bár arra dobna hibát biztosan (tapasztalat). Mondjuk az EGR-re is kéne dobjon, de csak akkor, ha már abszolút semmi nem tud keresztüláramlani rajta. Amíg egy kicsi is tud, addig a vezérlő nem pánikol, de a motor akkor is fojtva vagyon.
GY-M-S vármegyei vagyok én is, de sajnos segíteni nem tudok. Én magamnak szerelek, de mások autóit nem vállalom, mert nem tudok felelősséget vállalni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
Meglepődtél?
Hiszen tudod, a Magic Seat miatt az első ülések alatt van a tank valamennyi Jazz-ben, az újkori HR-V-kben és a 8.-9. genes Civicben is. A pumpa, szűrő és szintjeladó egy egységet képez, a kézifék és a váltókar között található éppen. Igazából nem szerelni nehéz, csak arra kell vigyázni, hogy az utastér ne ússzon a benzinben, bár a szagát kb. képtelenség elkerülni.
[vidijó1] és [vidijó2]Egyébként én sem cseréltem még a Jazz-ben soha, meg alapvetően a tervezett revíziók sem írják a cseréjét. #jóvanazúgy
Egyesek azt mondják, szerelőtől kell autót venni, mert az rendesen karban van tartva. Persze...[ Szerkesztve ]
-
[w]
őstag
köszönöm mindenkinek az ötleteket és biztatást, az olajcsere hibátlanul sikerült
margóra: nem volt olajban fetrengés
tanulságok:
kerékcsavarozó gép nem fér oda
csavarlazító sokat segít
kell egy normális olajgyűjtő edényzet...cmdr PETER W. VOLKOV
-
Qru
MODERÁTOR
Bemutató: Honda CR-V e:HEV és e: PHEV - TC
Sima hibrid jöhet köszönöm gondoltam, aztán megláttam az árát. Inkább az ára kéne.
#nincsbennetarcsi
-
Avicularia
veterán
Az e:HEV apró akkumulátora a normál használat során teljesen feltöltődik úgy negyven perc alatt
Nekem ugyanilyen méretű akksi van a civicben(1,06 kWh kapacitású) és képes 300-400 méteres lejtőn majdnem vagy teljesen feltöltődni max rekuperációval. Persze csontra sosem engedi a rendszer lemerülni, két pöcöknél kevesebbet még sosem láttam.
Ha mész sima úton, sosem töltődik fel maxra, mert használja folyamatosan alkalom esetén a beletöltött energiát mikor jár a motor. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Avicularia #71646 üzenetére
Lehet más akku menedzsementet kapott, Volvo Phev-ben is van öntöltő mód. De majd a rendes tesztből talán kiderül.
#nincsbennetarcsi
-
Avicularia
veterán
Totál feltöltött akksi mellett sem tud max nagyon jó esetben az autó 1 km-t menni akksiról. Mellesleg mint a hímestojást kell kezelni a gázt, mert egy kicsivel nagyobb gázra már inditja a motort. A faluban lévő egyetlen bolt kb. 800 méterre van és már többször kipróbáltam, hogy el tudok-e menni csak EV hajtással oda feltöltött akksival és nem mindig sikerül.
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Avicularia #71646 üzenetére
"Az e:HEV apró akkumulátora a normál használat során teljesen feltöltődik úgy negyven perc alatt "
Hát igen... ez tömény hülyeség ebben a formában. Normafáról ereszkedve már 1-2 km után ( 1-2 perc? ) fullon van az aksi. De úgy fullon, hogy csutkára világít az összes lámpa és már a motorféket is beveti B-ben. D-ben nincs motorfék, de akkor kénytelen lennék fékezni, mert D-ben nincs akkor fékhatása a generátornak, mint B-ben."csak a zene van"
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs