Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ricco_hun

    senior tag

    válasz lsc #1709 üzenetére

    Jogos. Ezt csak a Heaven tesztekből szűrtem le. DE. Abu mondta, hogy a Heaven benchmarkban a teljes 64-szeres tesszeláció rá van küldve. Na, ha egy AvP-re ráküldjük a maximális tesszelálást, akkor ott vagyunk ahol a benchmark (a Dirt2 szerintem nem lesz mérvadó, mert ott egy-két zászlón kívül nem sok tesszeláció lesz). Fele vagy negyedakkora tesszelációval meg ki tudja, hogy fog kinézni a játék.
    Az a lényeg, hogy ez csak a fejlesztőknek jó, könnyebb a dolguk, de mi ugyanazt látjuk csak éppen mivel a régi megoldást felváltja a tesszeláció, ezért sokkal lassabban (vagy ha nem akarod lassabban, akkor vedd a HD5870-et - jó üzlet......az AMD-nek).
    De remélem, hogy a játékokhoz írnak rendes dx10-dx11-es tesszeláció nélküli kódot is és nem hagyják rá az api-ra a visszaskálázást, mert akkor az van ami a heaven-ben, hogy tesszeláció nélkül visszarepülünk a kőkorszaki grafikához, ami nem tud domború felületeket megjeleníteni meg lépcsőt kirajzolni.

    A nyúl ugrik, a pók mászik, de a teve köp; A vészrendszer nneem működik!; ...ráadásul életveszélyes hazugság. Életveszélyes, mert veszélyes az életre.

Új hozzászólás Aktív témák