Hirdetés

Torchlight – hetvenezer lépés az Ember-bányában

Hirdetés

Bal-klikk orrvérzésig

No, akkor most már hekk-end-szlesselésre fel! Aranyos a grafika, szerintem a szörnyek sokfélesége is rendben van, fel sem tűnik, hogy olcsó játékkal van dolgunk. Lényegében minden Diablos ellenfél alternatívája megtalálható, van gyorsan szétcsapható csontváz, nehezen haló, de cserébe lassú zombi, mérges pók, mindenféle varázsló, tohonya, de baromi nagyot ütő behemót, többieket aurával erősítő harcos meg ilyenek. Csak a szolgáit feltámasztó nekrót nem találtam, ja és a szintenként több helyen található spécibb ellenfeleknek nincsenek minionjaik, csak pár táposabb normál lényt kapnak kíséretbe. A mellékküldi ilyenek leölésére irányulnak, vagy fel kell szedni valami zsákmányt. Kedvenc ellenfelem a harapós láda és a portálkutya volt.

Maga a hentelés a szokásos módszerrel zajlik. Ballal klikkelünk, mint a veszett, jobbal meg tolhatjuk az alternatív támadásokat. Ezekből – mármint az alternatívakból – kettőt tárazhatunk be, köztük a Tabbal válhatunk. Az Alt mutatja az eldobált cuccokat, a Shifttel lehet megállni, üvegcséket rendelhetünk a számokhoz, és még a funkciógombokra is tehetünk skilleket, van térkép, szóval minden olyan, mint a Diabloban, semmi sem lesz idegen. Ami meg nem olyan, mint a Diabloban, az meg a Hellgate-ből jött. Például az, hogy minden megtalált tárgynál kapunk infót az éppen nálunk lévő azonos eszköznél is. Így egyszerűbb összehasonlítani, hogy az új kard jobban üt-e, mint aktuális fegyverünk.

Természetesen, van karakteres meg skilles tábla az oda való cuccokkal. Kihagyták az attack ratinges dolgot, szóval minden ütés talál. A három skilles fülön főként ugye kaszt-specifikus képességek vannak, de kerültek ide közös dolgok is, mint például a gyorsabb XP gyűjtés, a Critical sebzések esélyének növelése, vagy a pet tuningolása. Mert jó dolog ám a kedvenc, nem csak harcol, hanem elvégzi helyettünk a piszkos üzleti munkát. Az inventorijába pakolt cuccokkal elszalajthatjuk a faluba, ahol eladja őket. Persze, harcban is hasznát vesszük. Amellett, hogy támad, kaphat két varázslatot, meg egy kis felszereléssel is tápolhatjuk. Sőt foghatunk neki halat is, amivel rövid időre más lénnyé lehet varázsolni. Visszatérve a skillekre. Kár, hogy csak 10-es fokozatig tápolhatóak. Az viszont jó pont, hogy a sebzősek aktuális DPS értékünket veszik alapul, tehát fegyverünkkel együtt erősödnek.

Nem írtam még, hogy a szokásos, ferdeszögből látható képen közelíteni lehet. Ennek praktikus funkciója szerintem nincs, csak azt lehet így jobban megszemlélni, hogyan festünk az új páncélban. Szerintem aranyos lett a karakterek grafikája, sokféle az aggatnivaló, a csajnak még a frizurája is változik. Az inventory fontos része még a négy scrollos hely. Ide megtanulhatunk varázslatokat, célszerű a klasszikus azonosítót, town portalt, meg valami gyógyítót betanulni. Ezek ellövése nem fogyasztja a mannát.

Abszolút korrekt a szintek összetettsége és változatossága is. Ha jól számoltam, akkor hétféle dizájn van, az egyes labirintusokat pedig véletlenszerűen generálja a motor, szóval eltelik egy kis időbe, míg megunjuk. Harc közben az ellen feje fölött láthatjuk, mekkorát sebeztünk, a Criticalokra kicsit meg is rázkódik a kép. Jó lenne, ha ezeket a számokat ki lehetne kapcsolni.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények